Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat betreft die foto met de handen van Trump hierboven: Misschien is het een beetje vergezocht.
Ik denk dat het ook heel goed kan zijn dat hij van de cameraman of regisseur instructie heeft gekregen hoe hij moet zitten.
Er zal hem vast verteld zijn dat hij niet met zijn armen over elkaar moet gaan zitten, want dat geeft een gesloten houding aan. En hij kan tijdens de opnames ook moeilijk met zijn handen aan zijn neus of oren gaan zitten friemelen. Hij kan ze evenmin voor zijn mond houden, hoewel sommigen daar geen probleem mee zouden hebben...
Maar hij moet die handen toch ergens laten. Denk dat hij weinig opties heeft, daar zittend op die stoel. Met vuisten op de knieën lijkt me ook geen gezicht...
Hoeveel zouden ze haar hebben betaald voor deze actie? Toch ben ik niet bang voor een hertelling, want het zijn niet de Republikeinen geweest die hebben gefraudeerd. Naar verwachting zal dit stemfraude blootleggen van de kant van de Democraten en zelfs nog meer stemmen voor Trump opleveren!
Hoeveel zouden ze haar hebben betaald voor deze actie? Toch ben ik niet bang voor een hertelling, want het zijn niet de Republikeinen geweest die hebben gefraudeerd. Naar verwachting zal dit stemfraude blootleggen van de kant van de Democraten en zelfs nog meer stemmen voor Trump opleveren!
Mike
@fatsnotbad
Computers zijn veel makkelijker te hacken, deels omdat niet alle computers up-to-date waren toen er werd gestemd (10 jaar al niet).
Bij papieren stemmen frauderen is lastiger.
Aangezien Rusland voor Trump was, en er meerder hacks zijn uitgevoerd vanuit Rusland tegen de Democraten en er een opvallend verschil zat tussen de computerstemmen en de papieren elders in de staat (Trump had 7% meer op computer dan dat hij elders in dezelfde staat had) lijkt het me eerder dat er voor de republikeinen is gehackt (dus niet door).
Daarnaast, republikeinen voeren al jaren regels in om de democraten het lastiger te maken. In de "zwarte wijken", waar gemiddeld meer democratische stemmers zitten, zijn er veel minder stembussen dan in de blankenwijken.
Lees ik het nou goed, wil jij suggereren dat de Russen invloed hebben uitgeoefend op de Amerikaanse verkiezingen? Dan zijn we nl. snel klaar in onze communicatie.
Trump haalde bij de computerstemmen 7% meer stemmers dan bij het ouderwets je stem op papier zetten.
Computerstemmen zijn makkelijker te frauderen dan de papieren stemmen.
Poetin was blij dat Trump won.
De democratische partij kreeg vaker aanvallen en ook bij verschillende andere stembureaus waren er aanvallen vanuit Rusland gedetecteerd.
Maar we zullen zien, er is al genoeg geld opgehaald voor de eerste staat.
Echt? Hahaha! Wat een sukkel.
En dan de naam grlpwr (girlpower)
Ongelooflijk sneu figuur
En dan te bedenken dat onze 'huishomo' Aart hem zo hoog had zitten. Geeft wel aan hoeveel mensenkennis Aart bezit. Maar ook hij heeft het veld geruimd. Verder is het hier al geruime tijd behoorlijk rustig, gelukkig!