Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb me afzijdig gehouden de afgelopen dagen en af en toe kijk en lees ik wat mbt de verkiezingen.
Het is interessant op zn minst en verder met alle respect ik maak me er niet zo druk over dit moest gebeuren en de patriots hebben het ook laten gebeuren en of gecreëerd om de feiten waarvoor je vorige week nog voor complotdenker werd uitgemaakt in je gezicht gepresenteerd te krijgen.
Blijkbaar zijn we als mensheid zo ver kapot tussen de oren dat dit soort theater nodig is om de ongemakkelijke waarheid geaccepteerd te krijgen en te beseffen hoezeer de leugen regeert en wie ze omhelst.
Je mag hopen dat de beeldvorming het deze keer niet zal gaan winnen tov de feiten.
https://www.uitlegblockchain.nl/verkiezingen-blockchain-overheid
Stemmen via de blockchain houdt namelijk in dat de controle en sturing plaatsvinden door middel van code. Je zou dus kunnen zeggen dat er dan sprake is van “vloeibare democratie” binnen het gedistribueerde systeem. We geven een heel belangrijk proces – de verkiezingen – dan uit handen aan een geautomatiseerd netwerk. En dat is nogal wat!