USA 2020

De gedachten dat Biden aanhangers in getalen aanwezig zijn is mijn observatie op twitter.
Ooit gehoord van bots en gemanipuleerde algoritmes? Ze creeren slechts de ILLUSIE van grote getallen. Het bewijs dat overhandigd is/gaat worden aan het Hooggerechtshof laat Chinese inmenging zien d.m.v. door de CCP geprinte fake stembiljetten. Ik verwacht dat hierdoor de complete verkiezing ongeldig verklaard gaat worden!

Mike

In dit filmpje van Trump op de site van commonsense, benoemt Trump 7 dagen na 10 november. 10 plus 7 is 17.
Dat zou kunnen betekenen dat er meer bekend word op 17 november. 17 staat voor Q. Hier hadden we het eerder over 11 november. Kan goed dat we ernaast zitten met die datum.

https://commonsensetv.nl/verkiezingen-de-stand-van-zaken-in-amerika/

Bovenstaande video sluit aan op de Tweet van Mushroom uit NL over Tucker Carlson, Joe Biden bestaat niet meer, het is een hologram en een stand-in. En weer die paarse stropdas!

🚨BREAKING🚨ATTEMPTED ATTACK ON THE WHITE HOUSE !! Please SHARE!! ❤️🤍💙🙏

Ze zijn ontzetten wanhopig!! De reden dat de overwinning van Biden niet is uitgesproken is waarschijnlijk omdat ze weten dat ze dan alles verliezen. Dus eerst Trump uit de weg ruimen???
Zo denk ik dat de vork in de steel zit. Gaat ze niet lukken!!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan