Er zijn heel veel theorieën en gedachten en in een deel zal wel een kern van waarheid zitten, maar kom met feiten. Waar is fraude gepleegd? Hoe is fraude gepleegd? Ongeldige biljetten, dubbele personen, weggegooide biljetten, verkeerde software? Dit is allemaal controleerbaar. Dus controleer het. Trump is een vechter, Trump heeft de mogelijkheden om te controleren en Trump heeft meer kennis dan wie dan ook, omdat hij er al maanden mee bezig is (wat niet bewijst dat er daadwerkelijk fraude gaande is). En dan welke omvang heeft de fraude?
Als Trump al het bewijs heeft en iedereen is al gearresteerd zie ik niet in waarom hij niet met (meer) bewijsstukken komt. Toevallig is het nu de Biden laptop, maar had Biden die niet afgegooid in die winkel, wat was dan plan B? Ook kijkende naar social media kan ik me niet indenken dat Trump in 50 staten wint en ook een landslide (hangt van je definitie af) is twijfelachtig: er zijn heel veel mensen die anti-Trump zijn; en het lijkt me niet dat dat allemaal Russische trollen zijn.