vaccinaties

'Vaccins zijn bewezen effectief, zo bewijst de geschiedenis.' Dacht het niet!

http://jonrappoport.wordpress.com/2014/09/29/history-proves-vaccines-are-quite-safe-really/

Er is een nieuw 'polio-achtig virus' dat om zich heen grijpt in Amerika. Zijn vaccins de oorzaak?

http://www.naturalnews.com/044104_polio-like_outbreak_polio_vaccine_childhood_paralysis.html

Het is al eerder gebeurd, in India, dankzij het vaccinatieprogramma van The Gates Foundation:

http://articles.mercola.com/sites/a...ion-campaign.aspx?e_cid=20120828_DNL_artNew_1

Vaccins bestrijden niet ziektes, ze VEROORZAKEN ze!

Mike

artikel van Dr. Mercola over autisme:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/10/06/culprits-autism.aspx?e_cid=20141006Z2_DNL_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20141006Z2&et_cid=DM57588&et_rid=682334913

Ik heb inmiddels al een beetje zitten bladeren in het boek "Dissolving Illusions".

En, het verbaasd me ook niets, de geschiedenis herhaald zich! In het verleden zijn vaccinaties al verplicht geweest, met alle gevolgen van dien. Hele rechtzaken zijn er over geweest. Hele debatten. De hele molen.

En nu zijn we weer terug bij nul, ondanks alle redeneringen om het niet te verplichten die toch doorschemerden bij veel mensen.

Het boek zit echt over, over, overvol met voorbeelden van de geschiedenis over vaccinaties en de gevolgen ervan. Echt walgelijk, maar wel informatief.

Het seizoen is weer van start en op donderdag 30 oktober komt er weer een zeer interessante spreker spreken voor de Stichting Gezond Verstand Avonden in Culemborg.

Dit zijn avonden waarin deskundige en bevlogen sprekers worden uitgenodigd om een bijdrage te leveren aan meer bewustwording omtrent je gezondheid, milieu en de economie.

Dit keer spreekt Door Frankema over Vragen over vaccinaties.

Misschien zijn er onder U ook mensen die vragen zijn gaan stellen over de alsmaar toenemende reeks van vaccinaties. Zijn er ook nadelen aan verbonden? Waarom ben je na het doormaken van een kinderziekte levenslang immuun voor deze ziekte en moeten de vaccinaties steeds herhaald worden? Wat zit er in de hulpstoffen die gebruikt worden bij de vaccinaties? Waarom heeft elk medicijn een bijsluiter en krijg ik bij de vaccinaties nooit een bijsluiter die ik geacht wordt te lezen? Zijn de vaccinaties verplicht?

Hoe werkt groepsimmuniteit en is dat bewezen?

Op deze en vele andere vragen geeft Door Frankema antwoord in haar boeiende presentatie en nadat ze zich 15 jaar in dit onderwerp heeft verdiept na de geboorte van haar eigen kinderen, die ongevaccineerd gezond zijn opgegroeid.

Ze is auteur van het boek Vaccinvrij.

Waar? Obs 't Praathuis, Meerlaan 26, 4103 XS Culemborg.

Wanneer? Donderdag 30 oktober 2014

Welkom vanaf 19.30u.

Aanvang: 20.00u.

Entree: 10 euro

Koffie/ thee en iet lekkers: 1 euro

Opgeven: GVACulemborg@gmail.com of bel even naar 06-36356444. Uiteraard ben je spontaan ook welkom!

Het is vlakbij het station in Culemborg.

Hieronder een lezing van Dr. Tent on Youtube "The Exploding Autoimmune Epidemic"

de lezing van door franke over vaccinaties was erg interessant.

De jongste bezoeker was 11 maanden :D

Ik kan me niet voorstellen dat als er iemand haar verhaal heeft gehoord nog 1 spuit laat zetten

Wat verschrikkelijk al die verhalen van mensen die getroffen zijn, ik heb een aantal filmpjes bekeken, mijn niechtje en neefje zijn dubbel gevaccineerd toen ze naar Amerika emigreerden en mijn neefje heeft er vooral veel last van...nu nog.

Het heeft ook iets te maken met mitochondriaal dna heb ik begrepen, ik probeer er nu achter te komen hoe dat precies zit.

Het lijkt alsof kinderen van ouders die gevaccineerd zijn instabieler mitochondriaal dna hebben. Of zoiets, ik vind dat interessant, want dat zou bewijzen dat vaccineren verzwakkend werkt.

Helaas ontkennen ze alle bewijzen, terwijl ze tegelijkertijd zeggen: vanaf het moment dat wij het virus inspuiten, kunnen wij het niet meer volgen in het lichaam!

Beschadigd en dood mitochondriaal DNA wordt gezien als een 'virus'. Het woord betekent 'gif' en het is dus gif in vaccins, rechtstreeks ingespoten in het bloed (!), dat de mitochondrien beschadigt of doodt. Dood celmateriaal is GEEN levend micro-organisme, virussen bestaan niet!

Mike

Wat ook erg belangrijk is: ze hebben proefdieren geimmuniseerd, vervolgens hebben ze aangetoond dat er antistoffen tegen dat virus in het bloed van de proefdieren zat, dus ze zouden dan niet meer ziek, of tenminste niet meer zo heel erg ziek meer mogen worden volgens de immunisatie-theorie,

maar dat bleek dus niet zo te zijn, want toen ze vervolgens de geimmuniseerde dieren blootstelden aan het virus, werden zij ziek en gingen eraan dood.

Dit is toch hard bewijs dat vaccineren niet werkt?

Op dit punt zou je een rechtszaak moeten gaan uitvechten, of niet?

Alle andere zaken zijn slechts bijzaken, die zullen ze altijd simpelweg ontkrachten met de woorden: niet 100 procent zeker, maar dit onderzoek toont aan dat het BEWEZEN is dat de theorie in de praktijk niet werkt.

Ik word hier zo opstandig van...waarom lukt het niet om er wat gezond verstand in te krijgen?

Ik vond zelf dit onderstaande filmpje alles bijzonder goed samenvatten en ook de moeite waard om te delen om mensen kort en goed te informeren.

Hierin komt ook alles aan bod wat ik net heb verteld,

van alle dingen die momenteel spelen vind ik het vaccineren het meest verontrustend.

Het is spelen met vuur, door mensen met een zeer korte termijn visie.

Door verkeerde leefgewoonten veroorzaak je op termijn waarschijnlijk milde mutaties in genetisch materiaal, maar dna krijgt dan nog wel de kans om zich te herstellen door het slechte materiaal er uit te knippen, die kans krijgt het niet met vaccineren, dit veroorzaakt een enorme versnelling van de mutatie's (komt ook aan bod in het filmpje.)

Hebben jullie het idee dat mensen dit nu eindelijk beginnen in te zien, of zijn we daar momenteel nog mijlenver van verwijderd?

Ik snap niet zo goed wat je precies bedoelt met virussen bestaan niet, er is toch RNA wat zich zelf repliceerd door middel van dna van andere organismen? Dit is wat ik begrepen heb dat men verstaat onder virussen. Bovenstaand filmpje toont een bepaald mechanisme, hoe zou jij dit dan noemen?

Ik denk dat ik het zelf dan parasieten zou noemen misschien.

Muggen hebben ook bloed nodig van andere wezens om voort te kunnen planten, parasieten en virussen zouden dan 1 soort zijn. Parasieten zouden dan organismen zijn die leven van een gastheer en virussen zouden dan een onderverdeling zijn van parasieten die specifiek het dna-machientje en het bloed van de gastheer gebruiken voor hun eigen voortplanting, terwijl ze nog in het bloed/lichaam zitten van dezelfde gastheer. Soms heb je een gezonde symbiose, dan profiteren zowel de gastheer als de parasiet en dan zou je de parasiet ook geen parasiet meer kunnen noemen, soms is deze balans er niet en dan bezwijkt de gastheer aan de parasiet, omdat die te veel kapot maakt in het lichaam. Dit is meestal het geval bij een retrovirus, volgens bovenstaand filmpje. Dit zou dan een virus zijn, wat op een misschien onnatuurlijke manier heeft kunnen muteren, doordat het in het bloed is gespoten (kan eventueel ook door een mug of vleermuis gebeuren) en wat een gecompliceerde levenscyclus heeft in combinatie met slakken, mieren, schimmels, microbacterien en wat per cyclus een stapje opklimt, omdat het telkens een stukje dna weet te kopieren van de gastheer en dus snel sterker wordt.

Hier volgen een aantal filmpjes omdat ik denk dat het allemaal met elkaar te maken heeft en dat deze parasieten weleens een grote rol kunnen spelen in de WISSELWERKING MET ELKAAR binnen onze lichamen. Maar ook om te proberen de wat grotere verbanden te zien tussen deze parasieten en misschien kan iemand mij helpen om een beter inzicht te krijgen.

Het bestaan van parasoeten, bacterien en schimmels is aangetoond, maar er is nog nooit een virus geisoleerd, waardoor je het bestaan ervan kunt bewijzen. Wat men vindt is beschadigd en dood mitochondrisch celmateriaal en de AANNAME is dat dit een 'virus' bevat. Dit komt allemaal voort aut pastereuriaans denken en angst voor 'beestjes'. Het is een modern bijgeloof, de nieuwe variant van 'boze geesten'.

Wat de cel doet is het niet-levensvatbare dode celmateriaal enzymatisch oplossen en in zich opzuigen. De uitleg die hieraan wordt gegeven is echter dat het virus 'zich opsluit in de celkern' en het DNA/RNA van de cel 'vervangt door zijn eigen 'DNA/RNA'. Toen de elite de bacterietheorie van Pasteur erdoor drukte stuitte deze op veel verzet in de wetenschappelijke wereld en sommige slimmeriken wisten deze zelfs overtuigend te weerleggen. De elite moest een list verzinnen en kwam met 'onzichtbare' micro-organismes. Dankzij het pasteuriaanse gedachtengoed waren er ineens vaccins en zo kon men in naam van 'herd immunity' lichaamsvreemde gifstoffen rechtstreeks in e bloedbaan injecteren, zodat het immuunsysteem hierop geen afdoende antwoord had. Ziehier je 'virus'.

Mike

Dat wil ik wel aannemen, maar feit is dat ebola mensen ziek maakt en de pest ook,

wat is dan de reden?

Zijn dat dan parasieten?

En dat filmpje met die slak en die mier, met die schimmel, die als het ware bezeten werden,

is het dan een venijnige schimmel die hieraan ten grondslag ligt?

En deze man., wat heeft die dan voor experimenten gedaan?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Julius_Wagner-Jauregg

Gifstoffen rechtstreeks geinjecteerd in de bloedstroom maken alles en iedereen gek. Ebola en scheurbuik lijken verdacht veel op elkaar, vergelijk de symptomen maar eens.

Mike

Dat klopt, ik zie ook de overeenkomsten tussen de pokken en ebola en eigenlijk bijna al die ziekten eigenlijk, maar volgens mij had je die al veel eerder in de geschiedenis, ik bedoel de zwarte dood, malaria, is dat er niet al 13000 jaar of langer? Dat is iets waar ik niet genoeg van weet nu. Het schijnt niet via het eten van het vlees verspreid te worden, alleen via het levende bloed met levend bloed contact, zodra het in het bloed is krijgt het de kans om te muteren, wat het dan ook was/zou zijn. Maar dan vindt het een manier om zich te laten verspreiden via andere lichaamsvloeistoffen dan bloed lijkt wel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan