vaccinaties

Onze spruit is nu 4 maanden oud en we gaan hem niet laten vaccineren. De jongens (3)

aan de kant van mijn vriendin hebben allemaal een vorm van autisme en de meisjes niet.

Goed zo Mwtje!

Ik vraag me trouwens ook af in hoeverre een magnesiumtekort bijdraagt aan het krijgen van vaccinatieschade. Tegelijkertijd heeft zo ongeveer iedereen een magnesiumtekort

Staat je vriendin open voor ontstoren? Hoe jonger hoe beter. Mijn voorkeur gaat dan uit naar de Tinus Smits methode

Ik denk dat het best logisch is dat een mens die al tekorten heeft (of het nu magnesium, of vetoplosbare vitaminen of omega 3 of .... is) gemakkelijker schade oploopt nav vaccinatie.

ik werkte pas bij iemand die een hormoongerelateerdehersentumor in haar longen had.

een arts zei dat komt toen je moeder 6 weken zwanger was toen is het mis gegaan met de celdeling. ik zei zou het niet kunnen komen door vaccineren, vaccins worden toch op de meest vreemde dingen gekweekt?

Zwangere moeders worden ook tegen van alles en nog wat gevaccineerd. Mexicaanse griepspuit bijv was er speciaal voor de zwangeren!

Pil tegen mazelen werkt best na besmetting”

17-04-2014 13:38 | gewijzigd 17-04-2014 13:51 | Redactie digitale media

„Pil tegen mazelen werkt best na besmetting” - Emory University. beeld Wikimedia beeld Flickr

1 van 2

Emory University. beeld Wikimedia

Er is een medicijn tegen mazelen in ontwikkeling. Het moet geslikt worden nadat een kind in contact is geweest met een mazelenpatiënt. Dat meldt NRC Handelsblad donderdag.

Onderzoek bij proefdieren laat zien dat het medicijn voorkomt dat de ziekte doorzet, aldus de krant. Mensen die bezwaren hebben tegen inenten, kunnen hun kinderen in de toekomst toch tegen de mazelen beschermen, concludeert NRC

Onderzoekers van Emory University in het Amerikaanse Atlanta speculeren op grond van hun succesvolle proefdieronderzoek bij fretten dat het medicijn bij mensen ook zal werken. Dat schrijven ze in een studie die woensdag in Science Translational Medicine is gepubliceerd.

en wat zou er in die pil zitten?

Mensen die hun kinderen niet laten inenten vinden het meestal niet zo erg als hun kind de mazzelen krijgen.

Prik tegen baarmoederhalskanker lijkt succes

Het vaccinatieprogramma tegen het virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken, lijkt zijn vruchten af te werpen. Het risico op gevaarlijke typen van het humaan papillomavirus (HPV) daalt sterk bij meisjes die zijn gevaccineerd.

Foto: ANP

Dat blijkt uit een onderzoek dat het VUmc donderdag heeft gepubliceerd.

Promovenda Madelief Mollers onderzocht de effecten van het HPV-vaccin in een groep van 1800 meisjes. HPV is seksueel overdraagbaar. Een infectie met het virus kan zich op de lange termijn ontwikkelen tot baarmoederhalskanker.

Het vaccin tegen het virus werd in 2010 opgenomen in het Rijksvaccinatieprogramma. Sinds dat jaar krijgen alle meisjes in het jaar dat ze 13 worden een oproep.

Het vaccin beschermt tegen de twee meest voorkomende types HPV. Deze types veroorzaken samen 70 procent van alle gevallen van baarmoederhalskanker.

Uit de studie van Mollers bleek dat de gevaccineerde meisjes geen langdurige infecties hadden met deze types HPV. Kortdurende infecties kwamen bij deze meisjes minder vaak voor dan bij niet-gevaccineerde meisjes.

Te vroeg

Volgens Mollers is het nog te vroeg om te zeggen wat het effect is van het vaccin op het aantal baarmoederhalskankerpatiënten. Dat komt omdat het 10 tot 15 jaar duurt voor een HPV-infectie zich tot baarmoederhalskanker ontwikkelt.

''Maar je kunt stellen: zonder HPV-infectie, geen baarmoederhalskanker'', zegt Mollers. De promovenda noemt de uitkomsten van haar onderzoek daarom ''veelbelovend''.

Mollers hoopt op 22 april op haar onderzoek te promoveren.

Door: ANP

.

De nadelige bijwerkingen van het vaccin zijn wegens de reusachtige omvang van de data gemakshalve buiten beschouwing gelaten. :wink:

Voor-zorg

In België krijgen de ouders, voorafgaande aan het vaccineren van hun kinderen door het CLB (vaccinatieprogramma op school), 7 vragen voorgelegd via het toestemmingsformulier...

Let op! De volgende vragen helpen ons om een mogelijke tegenaanwijzing voor vaccinatie op te

sporen. Met allergie wordt hier bedoeld ‘het opzwellen van mond of keel’, en/of ‘moeite om te ademen’

en/of ‘problemen met het hart’.

* Is uw kind allergisch voor vaccins?

* Is uw kind allergisch voor antibiotica (neomycine)?

* Heeft uw kind een ernstige verminderde afweer tegen ziektekiemen?

Dit kan het geval zijn bij kanker, behandeling met chemotherapie, aangeboren

verminderde afweer, langdurige behandeling met geneesmiddelen die het afweersysteem

onderdrukken, ziekte van de thymus of HIV-infectie.

* Heeft uw kind een ziekte (gehad) waardoor het aantal bloedplaatjes gedaald is?

* Heeft uw kind in het voorbije jaar immunoglobulines of bloed ontvangen?

* Kreeg uw kind in de voorbije 4 weken een inenting of wordt in de nabije

toekomst een inenting gepland?

Zo ja, welke inenting en wanneer werd/wordt deze inenting toegediend?

Zie 'Infobrief en toestemmingsformulier voor de ouders' :

http://www.vaccinatieweek.be/defaultSubsite.aspx?id=32469#.U05K1qKY5UM

https://sites.google.com/site/nocancerfoundationnl/chemische-samenstelling-gardasil-vaccin-voor-baarmoederhalskanker-onbekend-en-wettelijk-verboden

Een compleet boek met uitgebreide referenties naar medische documentatie.

Voor op de verlanglijst!

Quote:
It is impossible for me to imagine that a dedicated reader could turn the last page of this book and not feel that the lights had finally been turned on. Do not step into an injecting physicians office without doing this homework. This is information your doctor never had access to and likely never will.

Ik hoop dat ik het boek nog voor de vakantie binnen heb, zodat ik daar alle tijd heb om er in te lezen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan