vaccinaties

Op bovenstaande sites (RIVM en Wanttoknow) staan totaal verschillende ingrediënten.

Daar zou het RIVM toch niet mee weg kunnen komen door daar over te liegen?

Is namelijk zo te onderzoeken.

Zelfs al zou er geen kwik meer in zitten, dan nog zitten er andere levensgevaarlijke adjuventen in, zoals o.a. aluminium. Bejaarden worden tot de risicogroepen gerekend die een jaarlijke prik moeten krijgen en aluminium veroorzaakt AANTOONBAAR Alzheimer!

Mike

Quote:
Is namelijk zo te onderzoeken

Daar ben ik wel nieuwsgierig naar

Ik deel dit soort artikelen niet meer zo snel Mike. Het moet wel kloppen wat in een artikel staat. Er jammer dat ze zo'n artikel niet herschrijven bij wanttoknow

Maar aluminium staat ook niet op de lijst Mike bij par. 4.3 en 6.1 bij de professionals!

Natuurlijk zijn vaccinaties rommel, maar een artikel moet wel op de nederlandse situatie afgestemd worden! Anders is het stemmingmakerij en dat deel ik niet.

Goed dat je dit even nakijkt, Naief! Dingen worden veel te snel voor waarheid aangenomen zonder even te checken of het echt zo is. Beetje net zoals dat blue ice levertraan verhaal. Jarenlang gedacht dat het zo belangrijk was dat vit A en D in de "perfecte" 10-1 verhouding moest zijn.

Na een simpele check kwam ik er pas achter dat de blue ice bij lange na niet (!) die 10-1 levert.

Janse, hierover staat op de site van WAPF:
Quote:
Brand Recommendations – Updated 2014

The high-vitamin fermented cod liver oil is sold as a food so does not contain vitamin levels on the label. However, after numerous tests, the approximate values of A and D have been ascertained at 1900 IU vitamin A per mL and 390 IU vitamin D per mL. Thus 1 teaspoon of high-vitamin fermented cod liver oil contains 9500 IU vitamin A and 1950 IU vitamin D, a ratio of about 5:1.

Based on these values, the dosage for the high-vitamin fermented cod liver oil is provided as follows:

Children age 3 months to 12 years: 1/2 teaspoon or 2.5 mL, providing 4650 IU vitamin A and 975 IU vitamin D.

Children over 12 years and adults: 1 teaspoon or 10 capsules, providing 9500 IU vitamin A and 1950 IU vitamin D.

Pregnant and nursing women: 2 teaspoons or 20 capsules, providing 19,000 IU vitamin A and 3900 IU vitamin D.

Please note that the fermented cod liver oil contains many co-factors that may enhance the body’s uptake and usage of vitamins A and D; in fact, many have reported results equivalent to those obtained from high-vitamin cod liver oil with half the recommended dose, that is ¼ teaspoon or 1.25 mL for children age 3 months to 12 years; ½ teaspoon or 5 capsules for children over 12 years and adults; and 1 teaspoon or 10 capsules for pregnant and nursing women.

http://www.westonaprice.org/health-topics/cod-liver-oil-basics-and-recommendations/

Op de site van Poekie staat idd nog 10:1

Janse, er worden ook schadelijke ingredienten verzwegen:

http://healthwyze.org/index.php/component/content/article/60-vaccine-secrets.html

Mike

Tanja.

5:1 is nog heel gunstig, maar kijk eens op de verpakking van de bleu Océ levertraan (niet op het flesje maar op het plastic)

En reken het uit , je zult op iets van 45!:1 uitkomen.. da's wel wat anders als 10:1 of zoals in je post 5:1.

Dat 45:1 is de verhouding in: mcg.

De 5:1 in Tanja's post is in: IU

mcg is een vaste eenheid maar IU is dat niet dacht ik, dat is de mate van werking en verschilt per nutriënt, ofzo... Of hoeveelheid werkende delen.. er zat ieder geval een variatie in als verschillende nutriënten vergeleken worden..

Dat IU verhaal is ieder geval niet zo simpel.

Op mijn potje

Green Pasture Blue Ice Royal Butter oil/fermented cod liver oil blend gel non-flavored

staat

Per dagdosering (0,5 gram)

Vitamine A 100-360 mcg

Vitamine D 2-6 mcg

Dat is minstens 50:1

Precies,

Als je de ondergrens neemt ,(100 mcg vit A , 2mcg vitD) is het 50:1

En met de bovengrens (360 mcg vit A , 6 mcg vitD) is het 60:1

Gemiddeld 55:1 als je rekent in mcg.

Op het WP-Congres vorig jaar legde Dave Wetzel al uit dat een natuurproduct als het zijne geen standaardwaarden oplevert als deze worden getest. De natuurlijke variatie is groot en het is bijna ondoenlijk om standaardwaarden op het etiket te vermelden. De wet vereist dit echter, maar dit is een wassen neus die alleen maar gedaan wordt omdat het nu eenmaal moet.

Mike

Quote:
er worden ook schadelijke ingredienten verzwegen:

Maar welke worden er verzwegen Mike? Dat is de vraag. Ik ga er vanuit dat de amerikaanse vaccinaties en de nederlandse vaccinaties een ander procedé en of andere stoffen bevatten.

Ik heb tot nu toe nog geen artikel gezien die het specifiek over de nederlandse vaccinaties heeft. Dat betekend dus dat elk artikel onderdelen bevat die hier niet van toepassing zijn, of te wel ruis.

Betekend nog steeds dat het rommel is met veel kwalijke gevolgen, dat is niet de discussie. Maar als je zegt dat griepvaccin stijf staan van de kwik dan klopt dat gewoon niet.

Tanja, ik vind het zo raar dat er staat 20 capsules voor 2 theelepels. Ik heb vandaag capsules gevuld met fclo/butteroil en 2 (nederlandse) theelepels vul je ongeveer zo'n 4 capsules mee! (Dezelde maat capsules als die van GP)

Caitlin, een Amerikaanse theelepel waar het hier over gaat is 5ml, dat is onze officiële koffielepel maar bij de h-ema (en misschien ook andere winkels) hebben ze er het verkeerde stickertje op zitten.

Ik heb het even in een capsule specificatie hulp gegooid en voor 5ml heb je 5 capsules nodig. Maar dan zouden 2 theelepels nog steeds 10 capsules zijn en niet 20! Is toch best een groot verschil :)

Maar hey, het is laat dus misschien ver kijk ik me er wel op hihi

Edit: oeps, my bad, ik heb ze net naast elkaar gelegd en de homemade gecapsuleerde zijn toch een slagje groter.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan