vaccinaties

Appels met peren? Hoe weet je wanneer het RIVM liegt? Elke keer als ze hun mond open doen! Ik had gehoopt dat door de door jou zo gepromote Buteyko-methode er meer zuurstof naar je hersenen zou zijn gegaan.

Vertel mij eens waarom de griepprik nu in New York verplicht wordt gesteld bij peuters? Om ze te beschermen?

http://investmentwatchblog.com/nyc-forcing-mandatory-flu-shots-on-preschoolers/

En waarom wordt moeders afgeraden om borstvoeding te geven? Om de werking van vaccins niet in de weg te zitten?

http://www.foodrenegade.com/cdc-advises-delayed-breastfeeding-boost-vaccine-efficacy/

Goh, zou hier soms een agenda achter zitten? Ik schreef al eerder dat het grote plaatje kennelijk gemist wordt. Wie is hier bezig met appels en peren?

Mike

Appels met peren ja. Zeggen dat iets veilig of niet veilig is, is toch niet hetzelfde als ingrediënten verzwijgen?

Ik geloof echt niet zomaar alles van het RIVM. Maar als er wordt gezegd dat er sinds 2004 geen thiomersal aan bepaalde vaccinaties wordt toegevoegd, omdat dat de werking van het vaccin vermindert (kwik doodt het levende organisme in het vaccin), dan geloof ik dat wel.

Ik schrijf toch nergens dat is voorstander van vaccineren ben en dat vaccinaties er zijn om ons te beschermen? Ik zou willen dat ik ze zelf nooit gehad had. Er zit wel meer rottigheid in dan alleen kwik.

Dat er een agenda wordt uitgevoerd zal best, dat ontken ik niet. Maar het gaat over of er wel of geen kwik in Nederlandse vaccinaties zit.

Neem nog een koude douche Mike, misschien knap je daarvan op.

Zucht. Ik kan alleen maar mijn woorden van 2 dagen gelden herhalen:

Quote:
Het grote plaatje is dat vaccins een satanisch depopulatiemiddel zijn. Of er nu wel of niet deze of gene adjuvant in zit, er zit ALTIJD wel iets in wat uiterst schadelijk is voor jong leven dat nog volop in ontwikkeling is. Een misdaad tegen het leven is een misdaad tegen de creatie. Reken maar dat er verborgen ingredienten in vaccins zitten, want de complete basis van deze 'bescherming' is list en bedrog.

Mike

Deze wetenschapper is nu met pensioen en geeft toe dat hij nooit zijn kind zou laten inenten:

Quote:
In making vaccines, you use various animals' tissue, and that's where this kind of contamination enters in. Of course, I'm not even mentioning the standard chemicals like formaldehyde, mercury, and aluminum which are purposely put into vaccines.

http://birthofanewearth.blogspot.ca/2014/12/retired-vaccine-researcher-says-if-i.html

Mike

@ edwin:

Quote:
Appels met peren ja. Zeggen dat iets veilig of niet veilig is, is toch niet hetzelfde als ingrediënten verzwijgen?

Jawel. Ingrediënten zijn veilig of niet veilig. Zelfde principe.

Paradogma,

Hetzelfde principe, maar in een andere context.

Twee situaties.

1.

De overheid/brandweer/RIVM zeggen na een ongeluk of brand vaak dat er geen schadelijke stoffen zijn vrijgekomen. Asbest lijkt soms een uitzondering te zijn. In veel andere gevallen wordt er gezegd dat er geen gevaar is.

2.

Het RIVM meldt dat er geen thiomersal in BMR en griep vaccinaties aanwezig is.

Situatie 2 is niet hetzelfde als "Het RIVM meldt dat er geen schadelijke stoffen in BMR en griep vaccinaties aanwezig zijn".

Even voor de duidelijkheid, zodat daar geen verkeerde interpretatie aan kan worden gegeven:

- Ik ontken niet dat er schadelijke stoffen in vaccinaties aanwezig zijn.

- Ik geloof er niks van dat er geen schadelijke stoffen vrijkomen bij een brand. Een brandweerman vertelde mij een keer dat er altijd schadelijke stoffen vrijkomen bij een brand. Hoe groot of hoe klein deze ook is.

2 dagen geleden schreef ik hier:

Quote:
Toen die hele discussie over het HPV-vaccin door Anneke Bleeker in gang is gezet enkele jaren geleden was er een mevrouw van het RIVM die op TV toegaf dat er Thiomersal in zat. Ze betoogde dat dit een 'gezonde' vorm van kwik was, een die 'organisch opneembaar' was. Als je dus maar hard genoeg doorduwt geven ze het gewoon toe!

Deze discussie stamt uit 2008. Volgens het RIVM zou er al sinds 2004 geen kwik meer in vaccins zitten. Waarom geeft zo'n woordvoerster dit onder druk op TV wel toe? Ik zou willen dat ik een YouTube-filmpje had om het je te laten zien, maar als onze overheden liegen laten we ze er in Nederland mee weg komen en dus is niemand alert genoeg om dit op het internet te plaatsen en aan de kaak te stellen. In Amerika doen ze niets anders, maar ik weet niet waarom wij zulke sufferds zijn. En als er iemand is die wel wakker is, zoals ik, dan heb ik het gedaan als ik durf te suggereren dat deze club liegt dat het barst. Zo gaat dat in ons krabbenmandland.

Het tegenargument zou zijn dat in Nederland dit heel anders gaat. Dat geloof je toch niet werkelijk? Het zijn AMERIKAANSE farmabedrijven die deze vaccins produceren, dus je mag ervan uitgaan dat ingredientenlijsten zoals deze op Amerikaanse sites (die dus wel wakker zijn terwijl wij achter het stuur in slaap zijn gevallen) ook gelden voor Nederland. Je denkt toch niet werkelijk dat ze voor Nederland een uitzondering maken? Kijk hoe onze politici zich altijd achter Amerika scharen met alles: Israel, Rusland, MH17. Hele wereldoorlogen riskeren ze, maar als het om vaccins gaat zijn ze ineens wel conscentieus? Laat me niet lachen!

In die uitzending verdedigde de woordvoerster (wist ik haar naam maar, maar Nederlandse media uit die tijd spreken alleen maar over 'een woordvoerster van het RIVM', volgens Google) zich destijds met het argument dat de kwik in Thiomersal methylkwik zou zijn, dezelfde kwik die je in zeevis aantreft en deze is organisch. Deze sluwe dame sprak een halve waarheid: methylkwik is inderdaad een organische vorm van kwik, maar is evengoed zeer schadelijk als deze rechtstreeks in de bloedstroom wordt geinjecteerd en niet via de spijsvertering loopt, bijv. als je zeevis eet. Anneke Bleeker maakte destijds ook veel ophef over het ingredient squaleen. Precies hetzelfde principe: prima in voedsel (zit bijv. in skate liver oil van Blue Ice en in olijfolie), maar niet rechtstreeks in de bloedstroom.

Dit is dezelfde soort discussie als over global warming of over homoseksualiteit. Enkele jonge forumleden (Tuna, Intuition en edwin) menen voortdurend maar tegen mij te moeten ingaan als ik achterliggende agenda's blootstel. Het zit in de aard van jonge mensen om te strijden, daar is niets mis mee, maar je vecht tegen de verkeerde partij. Waarom bevechten we elkaar in dit krabbenmandland toch steeds, terwijl we gezamenlijk een vuist zouden moeten maken tegen de eikels aan de top die ons leven elke dag weer een stukje miserabeler proberen te maken? Waarom snappen ze dat in Engelstalige landen wel en hier op de koude grond maar niet?

Mike

Dit is de realiteit waarin wij vandaag de dag leven en die sommige naieve, jonge forumleden maar niet willen accepteren:

http://birthofanewearth.blogspot.nl/2012/02/aborted-human-fetuses-being-used-for.html

Mike

Wat accepteer ik niet uit dat artikel op http://birthofanewearth.blogspot.nl/ Mike?

We hadden het over kwik in vaccinaties. Nu kom je met een artikel waarin het gaat over het gebruik van weefsel van geaborteerde foetussen in de voedings-/vaccinatie industrie en dan doe je alsof ik daar niks van geloof. Wel eerlijk blijven!

Quote:
Enkele jonge forumleden (Tuna, Intuition en edwin) menen voortdurend maar tegen mij te moeten ingaan als ik achterliggende agenda's blootstel.

Achterliggende agenda's of niet, ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat in iedere Nederlandse vaccinatie kwik aanwezig is.

http://nvkp.nl/informatie/ziekten-en-vaccins/additieven-met-schema/

Quote:
Zitten er in vaccins 'giftige' stoffen zoals kwik?

In geen van de RVP-vaccins zitten kwikverbindingen (thiomersal). Andere hulpstoffen kunnen wel voorkomen, maar de concentraties zijn altijd zo laag dat er geen gezondheidsschade van kan worden verwacht. Fabrikanten streven ernaar deze hulpstoffen zo veel mogelijk te vermijden, maar soms lukt dat niet, zoals bij aluminiumverbindingen in veel vaccins. Zonder die stof zou het vaccin onvoldoende werkzaam zijn.

Bron: www.NVI-vaccin.nl, 12 oktober 2009

Voor de opmerking over de andere hulpstoffen die geen gezondheidsschade zouden opleveren verwijs ik naar deze post: https://www.fatsforum.nl/topic/vaccinaties/page/27#post-128197

Dorothebjs,

mijn katten zijn nu 4 jaar oud en ze hebben nog nooit een spuit gehad, ze lopen dagelijks buiten. Vangen muizen, vogels enz. en eten dat ook.

Thuis krijgen ze vlees (barf) gevoerd. Het zijn super lieve katten en nooit ziek zover ik kan bekijken.

De kater had op een dag een hele grote open wond aan de poot, lap vlees lag helemaal los, was zeker wel 5 a 6 cm groot. Toen heb ik hem binnengehouden, dagelijks gedruppeld op de wond met colloidaal zilver en na een week was de wond genezen. Terwijl iedereen om me heen riep dat ik toch echt met hem naar de dierenarts moest want dit kwam niet goed, hij likt er aan enz.

Ze lijken dus een goede weerstand te hebben en er gaat geen spuit in.

Mijn jongste hond, ook 4 jaar oud, heeft zijn puppy enting gehad bij de fokker (een Parson Jack)en daarna nog een bij 2 maanden meen ik. Het beest heeft al die tijd een gevoelig oor (mijt), het stinkt ook vaak. Toeval ??? Ik weet het niet, kan het ook niet bewijzen, ik zit wel te denken om ze een keer te laten ontstoren daarvoor.

Verder behandel ik dit ook met CZ zo af en toe, zowel in het oor als oraal.

Verder over dit onderwerp hier, ik noem het nog maar weer eens:

onze dochter is nu 24 jaar oud en is na de BMR spuit op 15 maanden oud ziek geworden.

Een explosie aan epilepsie en daarna autisme ontwikkeld. Dank u wel overheid.

Het kan dan wel zo zijn dat er geen kwik meer staat in de bijsluiter, ik geloof er niets van dat het er niet in zou zitten.

Op het bureau kreeg je destijds al geen bijsluiter om maar geen onnodige onrust te veroorzaken en medewerkers kregen en waarschijnlijk nog, op staande voet ontslag als ze tegen de ouders die komen zouden vertellen dat het vaccineren misschien niet veilig zou zijn.

Waarschijnlijk staat de kwik er niet op om ons onnodig ongerust te maken. We lezen te veel bijsluiters. Dat is een bijwerking van onze overheid :evil:

Ik heb ooit een filmpje gezien wat ingespoten kwik doet met je neuronen. Die worden omhuld met myeline, een vettige substantie in je hersenen. De bescherming van je neuronen, die worden opgevreten door kwik.

Hoezo bewaarmiddel, wij hebben een dochter van 24 die functioneert op 2 jarige leeftijd volgens de "experts".

Zij heeft levenslang...

De griepprik werkt niet alleen geeneens, hij zorgt juist voor meer griep en zelfs doden:

http://theinternetpost.net/2015/01/05/could-the-ineffective-flu-shot-be-causing-more-severe-flu-outbreaks-including-deaths/

Mike

Onze 2 katten net uit asiel waarbij vaccinaties inbegrepen zijn.

1 kat uit een gastgezin bleek 3 weken na 1e vaccinatie niesziekte te hebben. Toen wij hem kregen had hij erg veel last van zijn oog (hadden we niet gezien in het donker). Erg ontstoken en vies.

Na eindelijk opgeknapt te zijn was het tijd voor zijn gratis vaccinatie bij het asiel en je raad het al. 3 weken later begon de hele happening weer opnieuw.

Vriendin vertrouwde het allemaal niet want ze begonnen erbij te hoesten en wou naar de dierenarts. Helaas worden ze weer volgestopt met antibiotica zooi.

Graag wou ik het uitstellen en de katten de mogelijkheid geven zelf te herstellen...

Ze krijgen hier barf gevoerd en hebben de keuze tussen water of water + kzz. Groeien verder goed.

Tijd voor wat wonderwater van Mike voor de katten ofwel H2O2 toevoegen.

Marijan,

Kan je het Cutler protocol?

Daarmee kan kwik dat via de vaccinaties in het lichaam is gekomen worden verwijderd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan