vaccinaties

@ naief

Hier sluit ik me aan bij het standpunt van Mike en noem ik 2 concrete voorbeelden van vaccinaties die in de lage landen gedaan worden en schadelijke stoffen bevatten.

1. Prevenar (ter preventie van hersenvliesontsteking)

Fabrikant Wyeth - bevat Thiomersal als conserveermiddel

http://www.dokterdokter.nl/medicijn/prevenar-eu/

2. Infanrix (inentingscocktail ter preventie van Polio, tetanus, difterie, kinkhoest, HIB en Hepatitis B)

> Fabrikant : Glaxo Smith Kline

> bevat het zeer schadelijke aluminium hydroxide waarvan reeds in 1992 door Nadav Sorek

en Halina Meiri in Archives of Toxocology geschreven werd dat het de elektronische

responsen van zenuwcellen negatief beïnvloedt

> kort samengevat betekent het dat deze stof tot motorische stoornissen en degeneratie

van neuronen kan leiden

http://www.rivm.nl/dsresource?objectid=rivmp:116776&type=org&disposition=inline&ns_nc=1

http://zaplog.nl/zaplog/article/uitgelekte_vaccinatie_studie_vind_dat_vele_doden_acceptable_zijn

volgens mij heb ik al een keer of vijftig gezegd dat vaccinaties troep is, maar dat neemt nog steeds niet weg dat er minder rommel in ned vac. zit tov de amerikaanse en dus dat de artikelen niet 1 op 1 te vertalen zijn !!!!!!!!!!, terwijl dat wel gebeurd. Dus je wordt deels op het verkeerde been gezet!

Ik kan die prevenar zo 1,2,3 niet terug vinden die de lijst van het RIVM. Deze wordt dan in elk geval niet standaard ingezet

Ik merk dat we al snel onszelf in details verliezen en daardoor het grote plaatje niet overzien. Enkele jaren geleden raakte ik ook verzeild in een discussie met een Engelse vriend van mij of er nu wel of niet kwik in vaccins zit. Interessant genoeg is zijn zoon gediagnostiseerd met autisme en natuurlijk heeft hij al zijn prikken gehad. Toeval? Er valt met de vader hierover in ieder geval niet te praten, want hij gelooft in 'wetenschap'.

Het grote plaatje is dat vaccins een satanisch depopulatiemiddel zijn. Of er nu wel of niet deze of gene adjuvant in zit, er zit ALTIJD wel iets in wat uiterst schadelijk is voor jong leven dat nog volop in ontwikkeling is. Een misdaad tegen het leven is een misdaad tegen de creatie. Reken maar dat er verborgen ingredienten in vaccins zitten, want de complete basis van deze 'bescherming' is list en bedrog.

Er zullen ongetwijfeld mensen afhaken als ik de term 'satanisch' bezig. Maar hoe wil je anders het gebruik van celweefsel van geaborteerde foetussen noemen? En dit is niet alleen een ingredient in vaccins, maar ook in veel populaire voedselproducten en dranken:

http://beforeitsnews.com/conspiracy-theories/2013/07/comprehensive-list-of-companies-that-uses-aborted-fetal-cells-as-flavor-2452716.html

Trek je eigen conclusies, maar je hebt nu in ieder geval de andere kant van het verhaal tot je kunnen nemen. Bedenk dat de ultieme satanische praktijk is dat men rekent op JOUW medeplichtigheid. Je had je immers op de hoogte kunnen stellen van deze boosaardige agenda, maar koos ervoor om dit niet te doen en je kinderen hieraan desondanks bloot te stellen.

Mike

Ik denk dat de meeste mensen die meeschrijven wel op dezelfde pagina zitten en vaccinaties niet goed willen praten. Het probleem met onjuiste/onvolledige informatie naar buiten brengen is dat je mensen die pro vaccinatie zijn hiermee een stok geeft om te slaan en dat is jammer.

Jawel, maar voor hetzelfde geld kan er informatie worden gedeeld die wel helemaal juist is, waardoor je sterker in je schoenen staat als je andere wil informeren. Vaak zie je dat er 1 van de ouders twijfelt en dan gaan ze op zoek naar artikelen om de ander te overtuigen, dan is het jammer als er eenvoudig gehakt kan worden gemaakt van de informatie, omdat het niet klopt.

Toen die hele discussie over het HPV-vaccin door Anneke Bleeker in gang is gezet enkele jaren geleden was er een mevrouw van het RIVM die op TV toegaf dat er Thiomersal in zat. Ze betoogde dat dit een 'gezonde' vorm van kwik was, een die 'organisch opneembaar' was. Als je dus maar hard genoeg doorduwt geven ze het gewoon toe!

Mike

Gisteren een uitnodiging ontvangen van de dierenarts om onze poes Chiara te laten controleren en vaccinaties te geven. Op de kaart stond: Tijd voor de vaccinatie en een gezondheidscheck.

Ik waag het er op en doe het niet meer. De kater en poes krijgen Orijenbrokjes en rauwe hartjes (Tip van Tanja) en voor de rest wil ik ze zo natuurlijk mogelijk laten leven. Natuurlijk als er eentje ziek wordt, dan ga ik zeker. Ik heb nog overwogen om te gaan en de dierenarts te vragen welke vaccinaties dan echt nodig zijn, maar dat heb ik vorig jaar ook al gedaan en toen heeft hij alles gezet. Het scheen allemaal nodig te zijn, terwijl mijn katten niet buiten onze tuin komen, dus geen contact met andere poezen hebben.

Toen is ook nog aangeraden om onze Chiara te laten opereren aan de tandjes vanwege cariës. Nou, dat hebben wij geweten. Ze hebben bij het oude poesje 5 tandjes (incl. snijtand) getrokken. Ze was zo ziek dat wij dachten dat ze het niet zou gaan redden. Nu houd ik de tandjes zelf in de gaten en mocht het echt nodig zijn, dan moeten we gaan. Maar niet meer zo'n operatie dan afgelopen jaar...verschrikkelijk.

@paradogma.

Quote:
Ontstoren (via orthomoleculaire arts) kan helpen.

weet je Met wat voor middelen zei helpen?

Quote:
dan is het jammer als er eenvoudig gehakt kan worden gemaakt van de informatie, omdat het niet klopt

Precies Tanja, dat is dus mijn punt. Daarom deel ik dit ook niet meer op facebook, want daar had ik dus wel iemand die de bijsluiter erbij ging zoeken! En dan wordt er ook direct met mijn reputatie gehakt.

Het lijkt mij eerder dat jij dan het plaatje niet overziet Mike.

Gij zult niet liegen! Als we dat gelieg van hun veroordelen, dan moeten we niet zelf expres gaan doen.

Quote:
Toen die hele discussie over het HPV-vaccin door Anneke Bleeker in gang is gezet enkele jaren geleden was er een mevrouw van het RIVM die op TV toegaf dat er Thiomersal in zat. Ze betoogde dat dit een 'gezonde' vorm van kwik was, een die 'organisch opneembaar' was. Als je dus maar hard genoeg doorduwt geven ze het gewoon toe!

Stond het toen wel of niet op de bijsluiter Mike?

@ Naief

Hier de verklaring gevonden waarom Prevenar van de Nederlandse markt gehaald werd.

http://nvkp.nl/fileadmin/nvkp/pdf/Prevenar__partij_on_hold_RIVM.pdf

@ Mike

Het moeilijke is dat in Vlaanderen alles centraal wordt bijgehouden. Een verpleegkundige van Kind & Gezin komt enkele weken na de geboorte van je kind aan huis om naar de baby te kijken. In een ongedwongen sfeer wordt de verdere routing van de voeding van de baby besproken en tevens een afspraak voor het consultatiebureau geregeld.

Voorlichting over de consequenties van vaccinaties is er totaal niet. De meeste mensen gaan hierin mee omdat ze van niet beter weten. Je wordt dus beduveld waar je bij staat.

De fysiotherapeute van onze zoon heeft ons meegegeven dat er steeds meer kinderen voor het behandelen van leerstoornissen bij haar aankloppen en dat ze het gevoel heeft dat het er steeds meer en meer worden. Er zijn te weinig kundige therapeuten en als je geen geluk hebt kom je op een wachtlijst voor behandeling te staan.

De herhalingsprikken worden op de lagere school gegeven. Als je geen toestemming geeft, ben je een uitzondering. Je dient trouwens een schriftelijke motivatie te geven van waarom je het niet doet.

@ Maarten

Het gaat om zgn. korrels eventueel in combinatie met bioresonantie.

Meer hierover zie het volgende artikel

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=m4&s=M22&l=NL

Vivianne.

Quote:
Het gaat om zgn. korrels eventueel in combinatie met bioresonantie.

Dank voor antwoord.

Maar resonantie korrels heb ik ervaring mee, nR mijn idee werkt dat niet.

Mike heeft me hier voor de tijd ook al op gewezen, nu volg ik dat inzicht ook eigenlijk.

Maar orthomonoculair vind ik wel wat anders dan resornantie therapie.

Daarom was ik benieuwt wat een orthomonoculairarts dan zou kunnen doen.

@ Maarten

Het plan van aanpak verschilt van geval tot geval.

Hier met onze zoon in behandeling bij Hans Reijnen die zowel biofysische, orthomoleculaire geneeskunde en bioresonantie toepast.

In ons geval kon hij voor ons veel betekenen om de reden dat hij op een heel andere manier naar het medisch dossier van hem keek dan alle andere door ons geraadpleegde artsen (huisarts,kinderarts, kinderneuroloog) die niet orthomoleculair en biofysisch opgeleid waren.

Het enige aanknopingspunt wat we hadden was een veel te hoge waarde van foliumzuur in combinatie met een uitgebreide lijst van klachten die aan een vitamine B12 tekort deden denken.

Eerst werd er gekeken naar wat het onderliggende probleem voor de gezondheidsklachten was. Zelf had ik een hele stapel onderzoeksverslagen meegenomen die ingekeken en globaal doorgelezen werden.

Als blijkt dat de klachten toe te schrijven vallen aan een orthomoleculair probleem wordt de behandeling opgestart door het voorschrijven van het voedingssupplement waaraan een tekort is. In dit geval waren dit pancreasenzymen & B12 Trio Forte.

Ons is in dit stadium al bekend dat het post vaccinaal syndroom meespeelt. Hier ben ik ook benieuwd of het bij de supplementen blijft of dat er op termijn ontstoord zal gaan worden. Wij zien hier na ruim 1,5 maand veel vordering bij onze zoon die heel opmerkzaam, levenslustig, grappig en energiek geworden is.

Tevens volgende link voor je :

http://www.menssana.nu/pages/nl/bns-therapie/vitamine-b12-tekort.php

@ maarten:

Logische vraag n.a.v. mijn post. De orthomoleculaire arts in kwestie deed haar metingen op basis van bio-resonantie en ik heb destijds inderdaad korrels meegekregen voor het ontstoren.

Ik acht de kans groot dat de vulkanische mineralen in het artikel waar Vivianne naar linkte meer kunnen doen omdat deze zich hechten aan de gifstoffen en het vervolgens afvoeren.

Deze epidimioloog van het Amerikaanse CDC zou zijn zwangere vrouw nooit een griepprik geven. Waarom niet? Kwik!

http://naturalsociety.com/epidemiologist-cdc-says-never-give-pregnant-wife-flu-shot/

Mike

http://www.rivm.nl/Documenten_en_pu...n/Feiten_en_fabels_over_mazelen_en_vaccinatie

Feiten en fabels over mazelen en vaccinatie

Quote:
17. Het BMR-vaccin bevat thiomersal, methylkwik en andere giftige kwikverbindingen

Dit is een fabel. Thiomersal is een ethylkwikverbinding die soms in dode of geïnactiveerde vaccins wordt gebruikt vanwege de desinfecterende werking. In het BMR-vaccin zit geen thiomersal of andere kwikverbindingen. Dit zou namelijk de verzwakte virussen in het vaccin doden, waardoor de werkzaamheid verdwijnt.

Thiomersal in vaccinaties

http://www.rivm.nl/dsresource?objectid=rivmp:200399&type=org&disposition=inline&ns_nc=1

http://griep.blog.nl/griepprik/2009/10/29/nederlandse-wetgeving-verbiedt-vaccin-ingredient-thimerosal

Quote:
Het is juist dat de vaccins die in Nederland gebruikt worden voor de jaarlijkse influenzacampagne sinds 2004 geen Thiomersal meer bevatten. De reden om Thiomersal uit vaccins te weren is niet geweest bijwerkingen te voorkomen, maar om het lichaam niet onnodig met kwik te belasten. Ook de in Nederland voor het Rijksvaccinatieprogramma gebruikte vaccin(s) bevatten geen Thiomersal.

En jij gelooft het RIVM, dat na de chemische ramp in Moerdijk (Chemie Pack) er geen enkele verontreiniging van de lucht en het grondwater had plaatsgevonden? Ditzelfde RIVM vertelt ons bij elke ramp dat er geen gevaar is voor de volksgezondheid. Dream on!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan