Ik word al bijna een jaar achtervolgd door het amk,dankzij een valse melding van een gestoorde ex buurvrouw(ze heeft 5 jaar naast me gewoond)ik heb heel wat doorstaan met dat mens,ze kon en had geen zin niet voor dr kinderen zorgen.Ze waren helft van de tijd bij mij.Op een gegeven moment werd haar jongste uit huis geplaatst.Ze klaagde en klaagde en loog en roddelde,ik was er zat van en heb haar eens de waarheid verteld.Ik was toen zwanger van mijn jongste van nu 9 maanden.En kon er niet meer tegen hoe ze omging met dr kinderen en steeds andere mannen inhuis,maar goed dat is een heel lang verhaal.Ze heeft toen denk ik uit nijd(heb het gehoord van een kennis van haar)anoniem het amk gebeld en daar verteld dat ik schreeuw tegen mijn en buurtkinderen,mijn oudste zou agressief zijn,mn dochtertje van toen 3 zou zich als baby gedragen.Allemaal helemaal niets van waar!Maar probeer je onschuld maar te bewijzen,dat is ontzettend moeilijk.Maar na vele onderzoeken zijn we goedgekeurd,sjonge jonge.Dit is nu net een week achter de rug want het amk is niet zo snel.Zeggen dat de anonieme melding bij mijn ex buurvrouw vandaan komt,daar trekken ze zich niets van aan,losers.Er stond in het rapport dat we goedgekeurd zijn,maarrrr ze maken zich wel ernstig zorgen om het feit dat mijn 2 jongsten niet zijn ingeent,en ook dat we nogal alternatief bezig zijn en geregeld niet naar het consulatiebureau komen en ook niet altijd hun adviezen opvolgen.Tsss.Ik heb wel een reactie gestuurd met wat ik hier allemaal van vond.Belachelijk allemaal,ik heb nu al zoveel stress gehad,heb niet eens rustig door al dat gezeik om mn moeder kunnen rouwen die 1,5 jaar dood is.Ze dreigden met onder toezicht stelling omdat wij niet wilden meewerken aan thuishulp,wat helemaal niet nodig was dus waarom moet ik zon opvoednanny in huis,gelukkig zijn we er nu vanaf,maar was wel een heel gedoe.Leuk zon melding,iedereen kan dat maar doen.Natuurlijk zijn er ook gezinnen waarbij er wel echt wat aan de hand is,maar ze konden hier zo zien dat het goed gaat en dan toch maar niet toegeven en alles in rapporten veranderen.Daarom ben ik hier ook laatste maand bijna niet geweest.Heb heel wat lees werk in te halen!