vaccinaties

Ik kreeg van Geert (geeft ook informatie door aan Henk Mutsaers van www.uitdaging.net) een mailtje over het volgende:

Studies laten zien dat gevaccineerde mensen ziektes verspreiden

Kinderartsen in de VS dringen er bij Amerikaanse ouders en scholen op aan om kinderen in te enten tegen kinderziektes zoals de mazelen, nu duidelijk is geworden dat de recente uitbraak van mazelen in het beroemde pretpark Disneyland in Californië is begonnen.

Uit wetenschappelijke studies is volgens de WAPF (Weston A. Price Foundation) gebleken dat mensen die zijn ingeënt tegen ziektes als de mazelen, bof, rodehond, kinderpokken, gordelroos en de griep tot vele weken of maanden na vaccinatie zowel gevaccineerde als niet-gevaccineerde mensen kunnen besmetten.

Gevaccineerde mensen dragen bovendien ziektes achter in hun keel met zich mee en kunnen anderen besmetten terwijl ze zelf geen ziekteverschijnselen hebben.

“Vele studies laten zien dat kinderen tot enkele weken of zelfs maanden na een inenting andere mensen kunnen besmetten. Ouders die hun kinderen laten vaccineren kunnen anderen dus in gevaar brengen,” legt filmmaker Leslie Manookian uit. Met haar award-winnende documentaire ‘The Greater Good’ hoopt ze een dialoog los te maken over de veiligheid van vaccins.

Bron

Lia

Vaccins zijn chemische wapens, gericht tegen het immuunsysteem van kinderen:

Het is zo jammer dat veel goed bedoelende artsen denken dat ze goed bezig zijn bij het vaccineren.

Autisme en kanker bij kinderen is gerelateerd aan embryonaal DNA in vaccins:

http://truthstreammedia.com/study-autism-and-cancer-related-to-human-fetal-dna-in-vaccines/

Nee hoor, dit is helemaal niet satanisch. En dan gaat hier soms de discussie over of er nu wel of geen kwik in vaccins zit!

Mike

Tijd om Mickey en Minnie Mouse te vaccineren:

http://blog.drbrownstein.com/should-mickey-and-minnie-mouse-be-vaccinated/

Mike

Goedenavond allemaal,

Ik snap even één klein ding niet in deze topic. Virussen bestaan toch niet? Dus hoe is het dan mogelijk dat een hele rits mensen toch dezelfde ziekteverschijnselen krijgen na een bezoek aan Disneyland. Ik heb net vol interesse enige artikelen van dr. Lanka gelezen. Maar blijf met de vraag zitten hoe het kan dat zoveel mensen in een kort tijdsbestek bijvoorbeeld de griep krijgen of zoals ook in Nederland is gebeurd aan de mazelen.
Je zou logischerwijs zeggen als virussen niet bestaan, dan is dit praktisch onmogelijk. Want we kunnnen elkaar niet besmetten met iets wat niet bestaat. Of heb ik ergens iets gemist op dit forum of in de artikelen van dr. Lanka?

Het woord 'virus' betekent: gif. Gevaccineerden krijgen krachtige gifstoffen ingespoten als kwik, aluminium, lichaamsvreemd DNA en squaleen. Omdat deze rechtstreeks in de bloedstroom terechtkomen en de bloed-hersenbarriere doorkruisen, veroorzaken deze gifstoffen zogeheten cytokinestormen, oscillerende ontstekingen, met name in het neurologische systeem. Dit overweldigt het immuunsysteem, waardoor je kwetsbaar wordt voor aanvallen van buitenaf, zoals bacterien en schimmels, die wel aantoonbaar bestaan. Er kan dus wel degelijk iets 'heersen' dat specifiek mensen met een ondermijnd immuunsysteem treft.

Wat we ook zien is creatieve boekhouding. In Nederland verkondigt de media met een zekere regelmaat dat er een 'mazelenuitbraak' is in de Bible Belt, terwijl daarbuiten dezelfde verschijnselen de 'zesde ziekte' worden genoemd. Wie vertelt mij dan dat wat er in Disneyland is gebeurd daadwerkelijk 'mazelen' is en, als dit wel zo is, dit beperkt blijft tot dat pretpark? Is het daarbuiten ook 'zesde ziekte'? Geloof niet alles wat je hoort!

Mike

Viroloog Ab Osterhuis heeft zogenaamd het beste met ons voor...
Zelfs de NOS valt het op.

http://nos.nl/artikel/2018092-opschudding-over-oproep-osterhaus.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan