vaccinaties

Een meisje van 5 sterft door de griep, ook al was ze hiervoor ingeent:

http://politicalpistachio.blogspot.fr/2015/01/5-year-old-girl-dies-from-flu-despite.html?m=1

Niet ondanks, maar dankzij het vaccin natuurlijk.

Mike

hoor ik net weer op het nieuws dat de mazelen blijven stijgen in Amerika , em dat komt door de ongevaccineerden die weigeren hun kind in te enten omdat ze bang zijn voor autisme. Volgens de journalist is het wetenschappelijk nooit bewezen dat je autisme kan krijgen door vaccinatie. Jaja ik denk dat de meeste in Amerika ingeent zijn en de amish zie ik nog niet zo gauw in Disney lopen :wink:

om een klein verslagje te doen onze zoontje is nu even over een jaar en wij hebben hem niet laten vaccineren en we zijn niet naar het consultatiebureau gegaan . Kereltje is helemaal gezond en doet wat hij moet doen. We hebben wel meerdere malen een herinnering gekregen om te laten vaccineren maar dit stopt vanzelf.

wij hebben dit gedaan omdat bijna ieder jongetje wat geboren wordt om ons een vorm van autisme ontwikkeld. ook oudere jongens hebben dit.

En het leuke is de meisjes niet. Deze hebben meestal een andere uitwerking zoals allergie van voedingstoffen wat je dan weer ziet aan de huid zoals eczeem

ga je helemaal niet naar het cb? Mijn kinderen zijn voorbij de 2 jaar dus dan ga je sowieso al bijna niet meer, maar eigenlijk voel ik mij zo bedonderd door ze dat ik de neiging heb om daar nooit meer een voet over de drempel te zetten.

De mensen wat bij ons op het cb zitten zijn blind voor de waarheid. Harstikke blind. Ik ga de discussie niet meer aan met dit soort mensen en kies dan ook voor de bescherming van ons kind.

Met mijn dochter ben ik wel geweest als ik hier aan terug denk kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Ze is ook gevaccineerd helaas. Ter informatie ik ben de vader en blijf dan ook altijd verantwoordelijk voor het kind niet het CB. Deze mensen gaan `s avonds lekker naar huis terwijl jij misschien met een kind op de bank zit wat vergiftigd is. :x

Altijd hetzelfde verhaal van: Ja je kindje is wel wat licht, of wat klein (als ouders ook klein en erg slank zijn is het niet vreemd hé?)

Om jezelf steeds te gaan verdedigen als je commentaar krijgt of elke keer op je lippen te bijten uit ergernis, vertik ik. energie en moeite daaraan verspillen is zinloos.

Ga als mijn baby er is ook nooit naar CB! al dat onnozele gezeur, ieder kind groeit en ontwikkeld zich op eigen tempo en tijd. Vaccinaties kunnen ze ook wel vergeten.

Ook leuk is in de auto stappen met je kind terwijl ze het uitschreeuwt van de pijn van het vaccin. Ze zetten dit vaccin zonder te kijken. Wat nou als ze een ader raken of een zenuw. :|

Mijn nichtje is twee maanden geleden voor het eerst mama geworden en zij ging dus afgelopen wk voor het eerst naar het CB en haar baby zou de eerste prikjes krijgen. Zij heeft zich al heel goed ingelezen betreft de vaccins en zij gaat haar baby dus ook absoluut niet laten prikken! Mijn nichtje is een gebekte tante en ze stuurde mij via app haar verhaal zoals het was gegaan op het cB nou heb in een deuk gelegen! Wat kon zij goed praten zeg, geweldig! Echt goed gesproken, mevrouwtje van het CB stond met een mond vol tanden.

Die CB arts probeerde zich te verschuilen achter: ik probeer ook maar mijn werk uit te voeren. ( jaja slaaf ga maar door met je kindermishandeling)

P.s steeds meer mensen in mijn omgeving zijn kritisch geworden betreft vaccins. Mijn ene zus heeft haar zoontje helemaal niet laten vaccineren, mijn andere zus begon pas na 1 jr wat vaccins te geven(helaas). En nu mijn nichtje en ik hoop dat er meer volgen, spread the word!

Mijn dochter, ze wordt dit jaar negen, heeft tot nu toe (helaas) het vaccinatieprogramma doorlopen. Als ik meer had geweten over vaccinaties tijdens mijn zwangerschap, dan had ik haar geen enkele vaccinatie laten geven.

Dit jaar zal ze worden opgeroepen voor de vaccinaties BMR (bof, mazelen en rodehond) en DTP (difterie, tetanus en polio). Mijn gevoel zegt: niet geven. Omdat er echter zo met klem wordt gezegd dat het programma afgemaakt MOET worden, vind ik het lastig, als leek, om te beslissen wat te doen.

Wie wil zijn/haar visie hierop met mij delen? Kan ik 'zomaar' stoppen met het vaccinatieprogramma?

Dit gaat mijn dochter ook over een paar jaar krijgen deze oproep. Ik ga het niet doen.

Waarom zou je denken dat je niet zo kan stoppen? Heeft ze het vaccin nodig om in leven te blijven?

NIETS MOET.

Lees je nog even verder in en overtuig jezelf.

NVKP

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan