vaccinaties

Het is niet verplicht Petra72, niet bang zijn voor wat mensen vinden of denken.

het gaat immers om jouw kind en haar gezondheid.

@ Patra 72:

Mocht je er tijd voor hebben dan zou ik Dissolving Illusions van Suzanne Humphries en Roman Bystrianyk adviseren. Een erg goed onderbouwd boek.

Bedankt allemaal, voor jullie reacties. Ik heb besloten het vaccinatieprogramma niet af te maken. Ik baal ontzettend dat ik haar de eerdere vaccinaties wel heb laten geven, in mijn onwetendheid. Zonde van mijn energie, ik weet het :( .

Iemand suggesties voor het 'ontstoren' van de eerdere vaccinaties? Als dat al kan.

Ik heb ook besloten het programma niet af te maken..en ja..ook mijn kinderen hebben..helaas...als baby's de eerste reeks wel doorlopen. Ik heb wel 5 oproepen gehad voor mijn oudste (nu 11 jaar)..allemaal in de oud papaierbak gegooid. Ook een hoop discussie gevoerd met mijn man, die zich niet kan voorstellen dat het RIVM ons zomaar zou laten vaccineren als het werkelijk slecht zou zijn (lastig hoor!) Ontstoren kan via een goede homeopaat, er is vast wel iemand bij jou in de buurt! Succes!

elke ouder die stopt met vaccineren maakt mij helemaal blij. Top Patra72!

De BMR schijnt geloof ik nog wel de ergste te zijn.

Zoals ik gisteren al zei: je moet je helemaal niet vaccineren, of je nu zwanger wilt worden of niet. Dit geldt nog veel sterker voor je kinderen!

Mike

van de week lezing gehad over biofotonen en het kwam meerdere keren aan de orde dat je daar met goed resultaat kinderen/baby's mee kan ontstoren, volwassenen trouwens ook

NUL doden door de mazelen zelf in de laatste 10 jaar in Amerika, maar zeker 100 doden door het vaccin:

http://vaccineimpact.com/2015/zero-u-s-measles-deaths-in-10-years-but-over-100-measles-vaccine-deaths-reported/

Mike

@ Kaaskanlekkerzijn

Ik weet niet of je het filmpje van de arts Hans Moolenburgh kent, het is in de afgelopen 30 pagina's wel al genoemd, maar hier nog even de link:

Dit vind ik echt een geweldige lezing!

Quote:
Ook een hoop discussie gevoerd met (X), die zich niet kan voorstellen dat (Y) ons zomaar zou (Z) als het werkelijk slecht zou zijn

Zo zou je het ook kunnen lezen. En ja, dat is een groot onderdeel van het probleem van bewustwording en de waarheid zoeken.

Dit vind ik een hele goede en kritische lezing over vaccinaties van huisarts in ruste Hans Moolenburgh:

Voor de duidelijkheid:

Met 'huisarts in ruste' wordt niet bedoeld dat Moolenburgh overleden is, maar dat hij gepensioneerd is.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan