vaccinaties

De laatste Wise Tradions is gewijd aan vaccinatie en ligt voor de mensen uit Maastricht e.o.in de bibliotheek. Anderen kunnen het binnenkort op de site lezen, of je wordt lid en krijgt dit interessante kwartaalblad op de deurmat 4 x per jaar :-)

Vandaag bij een homeopaat geweest vanwege autistische klachten van mijn zoontje. Ze heeft hem getest en de dktp prik die hij ooit heeft gehad heeft hem klachten gegeven. Heel fijn hoor en vooral blijven vaccineren zegt het rivm! Gelukkig heeft hij de BMR prik nooit gehad, ze zei; gelukkig dat je dat niet heb laten zetten want dan was het nog erger geweest.

Voor mama's die nog twijfelen doe het aub niet!! Het kan zoveel ellende schelen, ik spreek helaas uit ervaring.

Hoi Mark,

Hij gaat cease therapie krijgen, dat is iets waar Tinus Smits' ooit mee kwam.
Jammer dat mijn Engels niet zo goed is maar ik zal het gaan lezen wanneer ik iets meer tijd heb.

En vd cannabis olie had ik ook veel over gelezen. Eerst maar cease therapie en als dat niet mocht werken dan kijk ik verder. In elk geval bedankt!

P.s zie veel kids op de peuterspeelzaal met afwijkend gedrag wat bij autistische kenmerken past. Logisch eigenlijk als je bedenkt dat het overgrote deel gevaccineerd is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan