Tot mijn zeer zeer grote spijt vertelde mijn dochter dat haar kind (8 jaar) de laatste vaccinaties had gehad. Ik had haar al eens gewaarschuwd toen andere 13 jarige dochter werd opgeroepen voor een vaccinatie en dat is toen niet gedaan.
Ik wist ook niet dat er een oproep voor een vacc. was.
Ik kan boos worden maar het leed is geschied. Dit is ook niet "een beetje dom" maar gewoon stom, stom stom. Nu ik dit schrijf springen de tranen me in de ogen.
Terwijl ze echt niet dom is. Zeker een black out gehad.
Nu denk ik erover haar over te halen dochtertje te laten ontstoren. Dat betekent ook dat ik info uitdraai zodat ze dat kan lezen, ik zoek (als Oma) alles wel voor haar uit. Ze hoeft alleen maar ja te zeggen.
Dochtertje is destijds vrij moeizaam ter wereld gekomen, ik meen dat dat vacuum heet, dan wordt ze met het hoofd eruit getrokken. Ogenschijnlijk verder niets aan de hand. En natuurlijk gevaccineerd. Dat wist ik toen zelf ook allemaal nog niet. Ze is wel dislectisch, moeite met leren maar ook zeker niet dom.
Is er iemand die haar kind heeft laten ontstoren en bij wie? Goede resultaten?
Ik heb daar uiteraard weleens eerder aangedacht voor kleinkind maar nu ze opnieuw is gevacc. lijkt het me wel veel dringender.