vaccinaties

Komt er nog iets fatsoenlijks uit die idioot van een Trump ook. Even a broken clock is right twice a day.

Mike

Het punt met Trump is, hij is (relatief) onafhankelijk. Ja, hij is een idioot. Maar hij kan af en toe (de klok waar je op doelt) wel zinnige dingen zeggen. Maar laten we wel wezen (en de forumleden mogen me hier volgend jaar op aanspreken uiteraard): het zal gaan tussen Jeb Bush en Hillary Clinton (of er moet iets geks gebeuren).

En weer een dode holistische arts:

http://yournewswire.com/holistic-doctor-mitchell-gaynor-md-found-dead/

Mike

Tot mijn zeer zeer grote spijt vertelde mijn dochter dat haar kind (8 jaar) de laatste vaccinaties had gehad. Ik had haar al eens gewaarschuwd toen andere 13 jarige dochter werd opgeroepen voor een vaccinatie en dat is toen niet gedaan.
Ik wist ook niet dat er een oproep voor een vacc. was.
Ik kan boos worden maar het leed is geschied. Dit is ook niet "een beetje dom" maar gewoon stom, stom stom. Nu ik dit schrijf springen de tranen me in de ogen.
Terwijl ze echt niet dom is. Zeker een black out gehad.
Nu denk ik erover haar over te halen dochtertje te laten ontstoren. Dat betekent ook dat ik info uitdraai zodat ze dat kan lezen, ik zoek (als Oma) alles wel voor haar uit. Ze hoeft alleen maar ja te zeggen.
Dochtertje is destijds vrij moeizaam ter wereld gekomen, ik meen dat dat vacuum heet, dan wordt ze met het hoofd eruit getrokken. Ogenschijnlijk verder niets aan de hand. En natuurlijk gevaccineerd. Dat wist ik toen zelf ook allemaal nog niet. Ze is wel dislectisch, moeite met leren maar ook zeker niet dom.
Is er iemand die haar kind heeft laten ontstoren en bij wie? Goede resultaten?
Ik heb daar uiteraard weleens eerder aangedacht voor kleinkind maar nu ze opnieuw is gevacc. lijkt het me wel veel dringender.

@ Liesje

Ik lees hier het verhaal van je kleindochter en nu de kinderen slapen heb ik tijd om hierop te reageren.

Er zijn enkele raakvlakken met het verhaal van mijn zoontje waaronder de moeizamere bevalling, vaccinaties en dyslexie en het trager op gang komen van het leerproces in vergelijking met andere klasgenootjes.

Zijn leer- en leesachterstand is mijn zoon momenteel aan het inlopen dankzij B12 suppletie, osteopathie, visuele training en veel persoonlijke begeleiding thuis. Wij hebben hem van school binnen het reguliere onderwijs gewisseld en hij heeft nu hellende leestafel waardoor het lezen vlotter loopt.

Er wordt daar in groepjes kinderen met eenzelfde ontwikkelingsniveau voor lezen les gegeven waardoor hij het gevoel heeft dat hij niet de enige is die hiervoor meer moeite moet doen. Hij is hierdoor heel gemotiveerd en leergierig geworden.

Op het vlak van ervaringen met betrekking het ontstoren kan ik je niet verder helpen. Wel weet ik dat een homeopatisch arts die op vlak van de methode van Tinus Smits werkt een aanrader is. Er is een overzicht van de artsen die volgens deze methode werken :
http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3859/behandelend-artsen.aspx

Tevens heb ik hier de tip om de oogsamenwerking van je kleindochter door een functioneel optometrist te laten controleren. Ze heeft nl. de ideale leeftijd voor het toepassen van visuele training wat haar leerproces ten goede zal komen.
http://www.unique-child.nl/dyslexie-of-fixatie-disparatie-test/
http://functioneleoptometrie.be/observaties.html

@liesje: ik ben momenteel bezig om mijn zoontje te laten ontstoren van een vaccin. Ik doe dit bij een homeopaat die werkt met cease-therapie. Dat is hetgeen wat hierboven door Vivianne is omschreven.

Hij is nu 3 weken ermee bezig en de eerste positieve reactie is dat hij speelt met andere kinderen, iets wat hij voorheen niet deed. Hij heeft ook minder driftbuien en als hij die heeft dan is het korter dan voorheen.

Sommigen kenmerken zijn juist verergerd maar volgende de homeopaat is dat normaal mits dit tijdelijk is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan