vaccinaties

@Vivianne: Ja, ik was net bezig met zwemlessen en ging in mijn uppie naar het bad voor de volwassenen. Niemand die dit zag gebeuren. Uiteindelijk heeft mij dan toch iemand gered.

@ Lievergezond: Dit heb je goed onthouden. Dit is ook de reden die ik me steeds weer voor ogen houd. En dan ben ik blij voor mijn beslissing. Ik kan mijn ouders zien wanneer ik wil en daarvoor heb ik het gedaan. Ja, en dan nu maar afwachten wanneer zich het blad keert voor mij. Ik geef in ieder geval de moed nooit op.

Sinds de introductie van westerse vaccins vindt er in Aziatische landen een explosie van autisme plaats:

http://investmentwatchblog.com/autism-rates-explode-in-asia-after-introducing-western-vaccines/

Mike

Wat leuk is om te doen is wanneer je in een groep een bepaalde discussie hebt over kinderen het onderwerp vaccinatie erin gooien. Buiten de groep stappen en kijken hoe ze zichzelf opblazen. Komplete kortsluiting.

4g0lx8r.jpg

Mike

@mwtje, haha ja dan lopen de gemoederen echt hoog op heb ik gemerkt. Ik ken mensen die staan echt vierkant achter het vaccineren. Oh my god wat ze er dan allemaal bij halen over groepsimmuniteit en dat je egoïstisch bent omdat je kinderen met een zwakke afweer ziek kunt maken doordat jouw kind dan bijv mazelen krijgt. En dat je kids moet laten inenten ook voor kankerpatiëntjes omdat het voor hun van levensbelang is., omdat hun afweer te zwak is om tegen een kinderziekte te vechten.
Pffff geen beginnen aan bij dit soort mensen.
Zij geloven volledig in wat artsen zeggen omdat die hebben gezegd dat vaccineren veilig is. En alles wat een arts zegt is uiteraard helemaal waar.
Ohja en dat er in vaccins helemaal niet zoveel aluminium zit als men beweerd. Dat er in voeding veel meer zit etc.

Ik waag mij niet meer aan dit soort discussies!

Alsof alleen al in het vaccin niet genoeg gif bevat doen we er ook nog even wat lijm bij;

http://nos.nl/artikel/2026472-veelgebruikte-injectienaalden-onveilig.html

Misschien al eens geplaatst hier dat weet ik niet.

Horen mensen die zijn ingeent niet immuun te zijn? Waarom dan 'groepsimmuniteit'? Hoe kan een ongevaccineerde nu een gevaccineerde aansteken als het vaccin hiertegen bescherming biedt? Waar is de logica of wordt deze ook weggevaccineerd?

Mike

Nee Mike wat zij bedoelde was dat pasgeborenen die dus nog niet zijn gevaccineerd dan risico lopen door een kind die niet gevaccineerd is bijv gewoon mazelen doormaakt. En zij denkt dat wanneer 90 tot 95 procent gevaccineerd is er dan groepsimmuniteit bestaat. Dat zal zij wel van zo een CB arts hebben en die hebben natuurlijk dikke vette oogkleppen op en werken volgens een rivm protocol, die denken alleen veilig in 'the box' ;-)

Ik heb geen zin meer om mijn kleine beetje energie die ik nog heb in dit soort mensen te steken, bij een bepaalde groep wil het niet binnenkomen.

Eindelijk zijn daar dan studies die aantonen dat ongevaccineerde kinderen veel gezonder zijn:

http://humansarefree.com/2014/04/finally-studies-prove-that-unvaccinated.html?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=google_plus&utm_source=socialnetwork

Mike

Met deze studies wordt niet aangetoond dat de ongevaccineerde kinderen veel gezonder zijn omdat ze ongevaccineerd zijn. Ouders die er voor kiezen om hun kinderen niet te vaccineren zullen op andere gebieden namelijk ook wel beter bij de les zijn.

Dat is een aanname die niet 100% op waarheid berust. In de 'Bible Belt' in Nederland heb je veel ouders die op religieuze gronden niet laten vaccineren, maar van toeten noch blazen weten over voeding.

Mike

Daar heb je gelijk in. Dan gooi ik het er maar op dat daar de vrouwen nog tijd hebben om hele dagen stoofpotten te laten pruttelen ?

Nu wil de staat Pennsylvania ook uitzonderingsposities van ouders op filosofische gronden ongedaan maken:

Mike

http://vaccines.news/2015-09-23-cdc-admits-98-million-americans-were-given-cancer-virus-via-the-polio-shot.html

'The CDC has admitted that between 1955–1963 over 98 million Americans received one or more doses of a polio shot which was contaminated with a cancer-causing virus called Simian vacuolating virus 40 (SV40). The CDC quickly took down the page, along with Google, but the site was luckily cached and saved to symbolize this grand admission.'

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan