vaccinaties

Je hebt zojuist blootgelegd wat een besmettelijk ‘virus’ werkelijk is…

Net als de EU zelf dat ook is. De kans is groot dat hier ook een vaccinatieplicht gaat komen, in navolging van Italie en Frankrijk waar ze ook bezig zijn.
En de aandacht die antivaxxers krijgen.. wie nog gelooft in veiligehid en werkzaamheid van vaccins moet goed bang worden gemaakt, stel je voor dat die ook overlopen naar het antivax kamp. De mazelen zijn al van stal gehaald, wat is het volgende? Rode hond, de bof, de vierde vjjfde of weet ik hoeveelste ziekte?
Overigens zouden ze weleens mogen onderzoeken hoeveel ziekten er meekomen met alle kansparels, cultuurverrijkers en raketgeleerden die vluchten emigreren uit islamitische landen.

De mazelen zijn al van stal gehaald, wat is het volgende? Rode hond, de bof, de vierde vjjfde of weet ik hoeveelste ziekte?

Ik gok op good old polio mandatory, de who heeft een flinke bestelling lopen met veel haast.

Op Wanttoknow van 7 augustus staat iets over Zweden en verplichte vaccinaties.

Eerst Italie en nu ook al Frankrijk.
Ik vraag me echt af wat we nog kunnen doen als het hier ook verplicht wordt?
En hoe snel zal het verplicht worden vraag ik me dan af.
Ik ben nu zwanger en lig hier dus echt wakker van.

Met alle respect, kaboutertje, want ik wil niets afdoen aan jouw zorgen hieromtrent, maar dit is precies wat het probleem is met de Nederlandse mentaliteit: in plaats van te vechten tegen deze vorm van medische dictatuur gaan we in een hoekje zitten beven. Geen wonder dat we zoveel NSB'ers hadden tijdens de oorlog, wij zijn lafaards en bange schijterds!

Mike

Ik snap je zorg wel Kaboutertje en ook je zeer veestandig keuze voor niet vaccineren. Als je op fb zit, kun je lid worden van de vaccin vrij groep, daar wordt veel nieuws en info gedeeld, ook van bezorgde ouders, van ouders die met gebakken peren zitten oftewel zieke kinderen en zelfs overleden kinderen, dankzij vaccins.
Als het verplicht wordt kun je misschien nog gewetensbezwaarde worden.

The down under police state op zijn best.

Doctors, medical bureaucrats, and government officials in Australia are foaming at the mouth, releasing statements against Vaxxed and warning how “dangerous” the film is, and how it should not be shown and seen

https://jonrappoport.wordpress.com/2017/08/09/breaking-interview-with-vaxxed-producer-who-was-banned-from-australia/

https://jonrappoport.wordpress.com/2017/08/11/lying-australian-press-and-the-vaxxed-scandal/

Krijg je hier in NL ook een vitamine K shot bij je geboorte?
Deze mevrouw zegt dat het hier niet bekend is maar ik heb er wel van gehoord.
Op ongeveer 6 min. komen de ingredienten voorbij.

Gisteren gelezen: gevaar Hepatitus-E virus verdient duidelijke waarschuwing op rauwe varkensvleesprodukten!. (Foodlog).
He, kan een virus (dat niet bestaat) ons zomaar weer ziek maken?
Dus heb ik zojuis dat stukje (topic 181259) maar eens even afgedrukt. Vind ik prettiger als ik iets op papier heb.
Er zijn nog onderdelen waar ik nog eens naar wil zoeken.
Bovendien kreeg ik antwoord op een eerder door mij verzonden bericht aan Wageningen Universiteit. Deze meneer was destijds op vakantie.

http://www.wur.nl/en/expertise.services/facilities/wageningen-electron-microscopy-centre.htm

http://vcbio.sciense.ru.nl/image-gallery-electron/

Ik heb dit ovegenomen van mijn ontvangen email en als ik die aanklik doen ze het beide wel.
Maar om te controleren dat jullie het ook kunnen openen zie ik dus dat de link niet werkt.
Om dat weer te controleren heb ik mijzelf een mail gestuurd en dan opent hij weer wel. Vreemd. Misschien moeten er hoofdletters in?
Mag ik het naar jouw persoonlijke mail sturen?

Ze schrijven wel ergens dat ze er virussen mee kunnen scannen?
Ik ben niet deskundig genoeg om hen vragen te stellen.
Wat vind je ervan om kontakt met ze op te nemen hieromtrent?

Ik heb het te druk met dingen die wel bestaan.

Mike

Dan moet je er een paar laten vallen. Te druk is niet goed voor je, dat weet je toch?
Overigens: bij de westerse geneesknudde is ziek worden gebaseerd op dingen die van buiten komen dan wel als vijandig beschouwd worden. Bestrijden is dan het devies. Bestrijden maakt meer kapot dan je lief is, het is middeleeuws, net als bekeuringen en meer van dat soort dingen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan