vaccinaties

Dit is wat ik schreef en houd hierbij Rosanne Hertzenberger in het achterhoofd

Precies! Ze moet ook steeds haar wetenschappelijkheid benadrukken, reden genoeg voor rode vlag.

Over het verplichten van vaccinaties dat is bizar. Boete van 2500! Puur machtsvertoon maar je zal maar een baby hebben en die wil je graag gezond houden.

Geweldig, iemand uit de 'wetenschappelijke hoek'!
Australische vrouw promoveert op het ontmaskeren van de vaccinatie-industrie
http://healthbytes.me/australische-vrouw-promoveert-op-het-ontmaskeren-van-de-vaccinatie-industrie/

Ik dacht dat er iets als de eed van Hippocrates bestond maar waarschijnlijk wordt die op toiletpapier geprint voor de insiders.
Wat er in 60's en 70's vorige eeuw al bekend was.

Een mooie uitdaging voor een bewuste! scholier.

Het RIVM nodigt biologiedocenten uit om met hun leerlingen (onderbouw vmbo/havo/vwo) over dit onderwerp aan de slag te gaan. Maak een inspirerend filmpje van maximaal 2 minuten over de HPV-prik.

http://rivm.nl/Onderwerpen/H/HPV_Humaan_Papillomavirus/Filmpjeswedstrijd_middelbare_scholieren

Is dit ons voorland?

DDrh8JtXoAEHD6T.jpg

No shot & no school: lijkt me een goed idee.

Mark

Ja, school kan minsten zo destructief uitwerken als vaccins. Echt kwaliteit komt toch wel bovendrijven.

No shot = no school betekent dat er straks zomaar kinderen vrij rondlopen die als individu kunnen denken.
Ik denk niet dat de elitekankers daar vrolijk van worden.

California ligt niet in Canada, maar in de VS. Er is geen linksere staat dan Californie, overal waar linkse politiek de overhand heeft krijg je dit soort repressie.

Mike

Rosanne Hertzenber krijgt vanavond een podium bij VPRO Zomergasten. Wat een arrogant mens, Als je gelooft dat vaccinaties niet veilig zijn dan ben je een bakfiets moeder die op poppilisten stemt. Wtat eenvertoning. ow wavht ze meldt even dag ze VVD stemt en tegen verplicht vaccineren is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan