Uitslag stemwijzer:
- Lokaal in de kamer (nooit van gehoord): 52%
- Forum voor Democratie: 52%
- De Burger Beweging: 52%
Kennelijk heb ik een niet heel gangbare mening!
Wel een goede manier om standpunten te vergelijken tussen partijen.
Eén van de dingen wat me tegenstaat aan FvD is dat ze meer geld aan defensie (om te voldoen aan de NAVO norm) willen besteden want "islamitische dreiging". NAVO, je weet wel, die terroristische organisatie die voor een groot deel verantwoordelijk is voor de puinhopen in het Midden-Oosten, met de VS als leider. Willen ook graag oorlog met Rusland en Iran. En wij maar braaf volgen. Ik wil niet meebetalen aan die oorlogsindustrie en de VELE doden als gevolg. Maakt ons in zekere zin medeplichtig. Wel eens over nagedacht?
Trump wil het militaire budget in de VS ophogen met 54 miljard dollar, terwijl het budget nu al 618 miljard dollar is! Dit terwijl er steeds meer armoede heerst in de VS (en elders). Echt schandalig.
En het dan nog 'defensie' durven noemen, terwijl de VS dood en verderf zaait. Een tactiek die ze geleerd hebben van Israël. Er is GEEN dreiging voor de VS van welk land in het Midden-Oosten dan ook. Maar ondertussen zijn er alweer tientallen burgers omgekomen door aanvallen van de VS + bondgenoten in Syrië, Irak en Jemen de afgelopen dagen. Business as usual. Niets veranderd onder Trump.
Ok, terug naar Nederland: wij moeten uit deze doodscultus genaamd NAVO stappen. Grenzen bewaken en niet iedereen binnenlaten, maar niet meehelpen aan het zogenaamd bestrijden van terrorisme in het Midden-Oosten, terwijl je het juist veroorzaakt, inclusief vluchtelingenstromen waar ook (door globalisten gestimuleerd) gajes tussen loopt. Als landen niet platgebombardeerd worden, stopt de stroom van echte vluchtelingen en kan het tuig zich daar ook niet meer tussen verschuilen en landen hebben geen reden meer om vluchtelingen binnen te laten, want het is veilig in hun eigen land.
Moet je eens kijken hoeveel geld je dan overhoudt, ook door het stoppen van het financieren van terroristische organisaties (ISIS, Al-Nusra, etc.).
Maar de oorlogsindustrie is bijzonder lucratief voor mensen zonder geweten, zoals Orwell al doorhad.
Dat moest ik ff kwijt.
Mark