Verkiezingen 15 maart

Behalve Thierry Baudet en Theo Hiddema heeft Forum Voor Democratie nog meer uitstekende kandidaten. Zoals Susan Teunissen (3), Henk Otten (4), Paul Frentrop (5), Rob Rooken (6) en Susan Stolze-van Rijn (7).
En nog 23 anderen. ? Ik duim (nog steeds) voor 7 zetels!
Voor mij zijn de personen belangrijk, maar het programma geeft toch de doorslag.
Momenteel spat het enthousiasme bij de honderden vrijwilligers eraf die stad en land bewerken om FVD bekend te maken en stemmen te winnen.

Uitslag stemwijzer:

- Lokaal in de kamer (nooit van gehoord): 52%
- Forum voor Democratie: 52%
- De Burger Beweging: 52%

Kennelijk heb ik een niet heel gangbare mening!

Wel een goede manier om standpunten te vergelijken tussen partijen.

Eén van de dingen wat me tegenstaat aan FvD is dat ze meer geld aan defensie (om te voldoen aan de NAVO norm) willen besteden want "islamitische dreiging". NAVO, je weet wel, die terroristische organisatie die voor een groot deel verantwoordelijk is voor de puinhopen in het Midden-Oosten, met de VS als leider. Willen ook graag oorlog met Rusland en Iran. En wij maar braaf volgen. Ik wil niet meebetalen aan die oorlogsindustrie en de VELE doden als gevolg. Maakt ons in zekere zin medeplichtig. Wel eens over nagedacht?

Trump wil het militaire budget in de VS ophogen met 54 miljard dollar, terwijl het budget nu al 618 miljard dollar is! Dit terwijl er steeds meer armoede heerst in de VS (en elders). Echt schandalig.

wolrd_military_spending_barchart_large.png

En het dan nog 'defensie' durven noemen, terwijl de VS dood en verderf zaait. Een tactiek die ze geleerd hebben van Israël. Er is GEEN dreiging voor de VS van welk land in het Midden-Oosten dan ook. Maar ondertussen zijn er alweer tientallen burgers omgekomen door aanvallen van de VS + bondgenoten in Syrië, Irak en Jemen de afgelopen dagen. Business as usual. Niets veranderd onder Trump.

Ok, terug naar Nederland: wij moeten uit deze doodscultus genaamd NAVO stappen. Grenzen bewaken en niet iedereen binnenlaten, maar niet meehelpen aan het zogenaamd bestrijden van terrorisme in het Midden-Oosten, terwijl je het juist veroorzaakt, inclusief vluchtelingenstromen waar ook (door globalisten gestimuleerd) gajes tussen loopt. Als landen niet platgebombardeerd worden, stopt de stroom van echte vluchtelingen en kan het tuig zich daar ook niet meer tussen verschuilen en landen hebben geen reden meer om vluchtelingen binnen te laten, want het is veilig in hun eigen land.

Moet je eens kijken hoeveel geld je dan overhoudt, ook door het stoppen van het financieren van terroristische organisaties (ISIS, Al-Nusra, etc.).

Maar de oorlogsindustrie is bijzonder lucratief voor mensen zonder geweten, zoals Orwell al doorhad.

73110-George-Orwell-Quote-The-war-is-not-meant-to-be-won-it-is-meant-to.jpg

Dat moest ik ff kwijt.

Mark

De macht ligt bij ons
https://ixquick-proxy.com/do/spg/show_picture.pl?l=english&rais=1&oiu=https%3A%2F%2Fmettahu.files.wordpress.com%2F2013%2F04%2Fglindasez2.jpg&sp=28579b0cb94fa0b06f2de582d04c0a41

Dit moeten we eindelijk gaan begrijpen, anders wordt het niets....

Dorothé

Goed stuk van Joost Niemoller! Het onderstreept ook mijn punt dat de enige juiste keus is je stem uitbrengen op een populistische partij, ook al ben je het oneens met de defensie-uitgaven en Israel-politiek. Doe je dit niet, dan ben je medeplichtig aan de ondergang van de Nederlandse natiestaat!

Mike

Harry Mens stemt ook op Baudet! Ik heb niets met hem maar er kijken veel (VVD?)mensen naar Business Class.

Naar aanleiding van wat Mark schrijft:
Mijn idee, als enthousiast lid van FVD, is dat Nederland uit de NAVO en de NAVO uit Nederland moet. FVD stapt uit de EU, doet dus niet mee aan een EU-defensie.
De FVD-norm van 2% (wat ook de NAVO-norm is) is alleen bestemd voor verdediging van Nederland, beslist niet voor militaire NAVO- en EU-optredens in andere landen. Een belangrijk aspect van onze verdediging is het versterken en uitbreiden van de Nationale Reserve. Eigenlijk zou elke familie wel iemand bij de Nationale Reserve moeten hebben (gehad).
Welke ellende de NAVO ook teweeg brengt, het is niet de vluchtelingenstroom van moslims uit het Midden-Oosten en Afrika naar Europa en Amerika. De eigen terreur van de islam (al sinds 900 toen Mohammed het zwaard oppakte tegen “christenen, ongelovigen en afvalligen”) brengt nu al 1100 jaar dood en verderf. En niet te vergeten: ook de eeuwenlange stilstand in economie, wetenschap en cultuur is kenmerk van de islam.
Veiligheid, vrede en Islam – dat gaat niet samen.

Kees, ik ben het grotendeels met je eens, maar wat betreft de vluchtelingenstroom zul je ook moeten erkennen dat vooral de laatste jaren een enorme toename is geweest van immigranten. En deze toename kun je niet los zien van de oorlogen in het Midden-Oosten en de push van globalisten voor multiculti, tolerantie en massa-immigratie. De globalisten streven naar destabilisatie van het Midden-Oosten (om meerdere redenen) plus een verdeel-en-heers strategie waarbij de Islam en het Christendom lijnrecht tegenover elkaar komen te staan, met als uiteindelijke doel een NWO.

Ik zeg niet dat de Islam deugt (ik heb sowieso niets met religie), maar besef ook dat er veel anti-moslim/arabieren propaganda wordt verspreid. Neem alleen al de vele false flag aanslagen in Europa en de VS met als doel om landen weer een oorlog in te loodsen. 9/11, WMD in Irak, vatbommen in Syrië, couveuse kindjes in Irak, georchestreerde truckaanvallen etc.

Landen als Syrië en Libië waren welvarende landen voordat het westen 'democratie' ging brengen.

middle-east-us-intervention.png

Mark

De belangrijkste ontwikkelingen en veranderingen komen van binnenuit, niet van buitenaf - bij mensen en bij landen.
Westerse inmenging in de interne zaken van landen in het Midden-Oosten was als het aansteken van de lont in het kruidvat. Dat kruidvat is bijv. een land als Syrië, Libië, Irak, waar onderlinge spanningen en strijd in toom gehouden werden door presidenten die bij links als boosaardige "dictators" werden weggezet, die bestreden en afgezet moesten worden. Er moest 'democratie' komen... Meedogenloze moslim-opstandelingen hebben die landen vervolgens ook volkomen de vernieling in geholpen. Ten koste van miljoenen ontheemden, honderd duizenden doden. Moslimterroristen zwermen nu uit om ook in onze omgeving dood en verderf te zaaien. Om hier de islam te vestigen, het kalifaat met sharia-wetgeving.
Als je dan onze verdediging daartegen "het verspreiden van anti-moslim/arabieren propaganda" noemt, zou je toch het boek "Waarover men niet spreekt" (Wim van Rooy) moeten gaan lezen, of de roman "De ontscheping" (Jean Raspail), zodat je begint te begrijpen wat de islam is, beste 100%leven/Mark, en iets minder de complottheorieën als verklaring aanneemt.

ik denk wel dat het van klaver een grap is, er schijnt ook een nepaccount van hem te zien. Gezien het dieptrieste nivo lijkt mij dat dat hier waarschijnlijk aan de hand is.
In al jullie stemadviezen hoor ik trouwens geen SGP voorbij komen. Dijkgraaf (SGP) en Geurts (CDA) zijn de enige die nog voor de landbouw opkomen. (en nog 1 op plaats 44 https://www.cda.nl/mensen/maurits-von-martels/ , hij stelt dat 2/3 van de kamerleden uit het westen komt en dan lijkt het cda toch wel aardig zijn best te doen om een landelijke dekking te hebben)
Persoonlijk vind ik de SGP zo gek nog niet. Ze zijn betrokken, ze zijn consistent (een uitzonderlijke eigenschap lijkt het wel), rentmeesterschap vinden ze belangrijk (een goede landbouwpraktijk hoort daar dus ook onder) en ze zijn voor het leven. Wat ik bv zo raar vind aan die hele euthanasiediscussie is dat ik nooit iemand hoor over hoe het voor een arts is om een mens af te spuiten om het maar eens plat te zeggen. Want bij het recht op euthanasie, verplicht je dus ook iemand om dat voor je te doen, tenminste, als je het mag eisen, dan verplicht je dus ook iemand.
Van de politiek, daar wordt ik als boer helemaal gek van. Vandaag moet je keihard links af en morgen moet je keihard rechts af en van een ander moet je tegelijkertijd op en neer springen en het is zielig dat je zo weinig verdient, dat gaan ze verbeteren. Hoe dat weten ze nog niet, dan gaan ze nog eens over brainstormen, als je morgen maar ff aan wat nieuwe regels voldoet. En als je kostprijs daardoor hoger wordt en het handig is om dan maar wat te groeien, dat willen we niet want de dat is zielig voor de dieren en slecht voor het landschap en de volksgezondheid leidt er ook onder (al behoren de boerenkinderen weer tot het gezondere deel :raar ). Natuurinclusieve is ook zo'n mooie nieuwe term, maar ze vergeten dat dat wel terug moet verdienen en dat de markt daar nog niet klaar voor is. De Remerkers ed van nederland hebben hun eigen afzetkanalen weten te vinden, maar als ineens 20% van de boeren dit gaat doen dan is er wel eens enorm probleem en daar hebben ze nog ff niet over nagedacht. PvdD vindt het ook megazielig dat er zoveel boeren stoppen, daar gaan ze echt wat aan doen en te gelijkertijd moet de veestapel met 40% krimpen. Nou ik weet niet wat ze gedronken hebben toen ze hun plannen opstelden, maar het was vast sterk spul. Ik denk dat als je de boeren (en ... en ... ) met rust laat alles goed komt. Het zijn immers bijna ook net mensen en deinen ook mee op de golven van tijdgeest en frequentie van de aarde (en trillen gemiddeld genomen zelfs nog iets harder). Want veel problemen die er nou in de landbouw zijn, komt omdat wij als sector die kant opgeduwd zijn. En dat is gebeurt in een tijdgeest en in een bepaalde trilling en als je stopt met duwen geef je mensen de ruimte om hun eigen trilling weer op te zoeken.

Ook voor boeren is Forum voor Democratie de beste partij, aangezien dit een partij is die het MKB ziet als sleutel voor een gezonde eeconomie. Bovendien kun je bij hen altijd een volksinitiatief beginnen tot een referendum over de agrarische sector. De uitslag van zo'n referendum is bindend!

Mike

Zie hun partijprogramma - steun voor de agrarische sector:

https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/dierenwelzijn-milieu

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum