Verkiezingen 15 maart

Mee eens, maar bedenk dat de tijden veranderd zijn in ons voordeel. In de jaren '60 was het allemaal nogal makkelijk om weg te komen met moorden op prominente politici en artiesten, de elite beheerste immers alle traditionele media (radio, TV, kranten). Vanaf 2000 werd het al lastiger vanwege het internet, maar desondanks lieten we ons erin luizen met 9/11, de moord op Fortuyn, de invasie van Irak, ISIS, etc.

Anno 2017 is het allemaal een stuk lastiger. Denk je niet dat de andere kant ook iets heeft geleerd hiervan, nl. dat je het nooit van 1 enkele persoon moet laten afhangen? A;s Wilders wordt vermoord staat Fleur Agema al klaar (die overigens veel beter is, als je het mij vraagt), dit is geen Mat Herben die in de zak zit van het establishment. Als Trump vermoord wordt en Pence blijkt een Trojaans paard te zijn, denk je niet dat de vele ex-generaals in het kabinet van Trump de macht gaan grijpen?

En zelfs al zou het nog steeds om 1 persoon draaien, de beweging internationaal is gewoonweg niet meer te stoppen. Ze zullen dan ook Le Pen, de kopstukken van AfD en vele anderen moeten omleggen. Dat gaat vandaag de dag toch wel heel erg opvallen! Zelfs al knallen ze al onze vernieuwers neer, dan nog is de wil van het volk niet meer te stoppen, want het zal leiden tot burgerrevoluties. Het is game over voor het establishment, laten we dat nu eens voor altijd voor ogen houden!

Mike
 
Internet heeft er zeker voor gezorgd dat de leugens van de elite door meer mensen worden doorgeprikt. Daarom maakt diezelfde elite ook flink gebruik van het internet door middel van gecontroleerde oppositie. Er zijn veel trollen actief op sociale media en op forums en dergelijke, ook zijn er complete zogenaamde alternatieve website en youtube kanalen opgezet.

Dat schept verwarring en is vooral lastig voor mensen die nog niet (helemaal) de leugens doorzien. "Je leest ook van alles op dat internet," en ze blijven dan langer plakken bij reguliere media, want dat is zo vertrouwd. Maar ondanks dat is er een grote beweging op gang gekomen die het wel doorziet en het zat is. Power to the people!

Over trollen gesproken: ik heb nu ook een trol aan m'n fiets hangen op twitter, zonder dat ik het doorhad. Ging over de Israëlische aanval op de USS Liberty in 1967 waar ik iets over getweet had en kreeg heel snel van een onbekende een reactie dat dat gewoon een foutje was van Israël ("friendly fire") en kreeg wat links van hem met, naar nu blijkt, desinfo ten gunste van Israël.

Ik daar nog serieus op ingegaan met links en verklaringen van overlevenden van die aanslag, maar ik had meteen z'n account moeten checken, want dat heeft de klassieke trolkenmerken:

- volgt weinig mensen en heeft ook weinig volgers
- de mensen die hij volgt en z'n volgers zijn stuk voor stuk zionisten
- z'n tijdlijn bestaat voor 100% uit het beantwoorden van tweets die negatief over Israël zijn. Dus geen eigen tweets, maar alleen (meer dan 5000 in 3 maanden tijd) antwoorden op andere tweets.
- de inhoud van z'n 5000 antwoorden gaan vrijwel in z'n geheel over de aanval op de USS Liberty en 9/11. Dat Israël hier geen blaam treft, onderbouwd met allerlei leugens.

Dit account is dus puur in het leven geroepen om hasbara te spuien en blijven herhalen. Benieuwd hoeveel hij of zij daar voor betaald krijgt.

Creepy stuff.

Mark
 
Ik wil gaan 'twitteren' op Gab, maar snap er helemaal niets van. Kan ik eens op 'Twitter-les' bij jou, Mark? Misschien een idee om dit via Skype te doen?

Mike
 
Haha, ja hoor, is goed. Maar dan moet ik eerst zelf kijken hoe dat Gab werkt. Ik heb me wel aangemeld, maar ik heb er nog niets mee gedaan verder. Er is ook geen app van geloof ik.

Ik ben een beetje al die alternatieven aan het bekijken wat ik het fijnst vind werken en wie er al op zitten.

Minds.com voelt wel prettig aan met goeie content.

Mark
 
Gab werkt volgens mij hetzelfde als Twitter. Ik stuur je een email, leuk om sowieso eens met je te praten IRL!

Mike
 
@ Mark wil je je twitternaam geven? OF anders via pb via Mike? Ik wil je graag volgen maar geen idee wat je accountnaam is.
 
Over verkiezingen gesproken
Kunst en cultuur zijn een essentieel onderdeel van de politiek. Wie twijfelt tussen PVV, VNL en FVD of een andere partij kan deze partijen ook eens vergelijken op hun partijcultuur en cultuurvisie.
Zlata Brouwer, kandidaatlid Forum Voor Democratie voor cultuur, sprak er op het congres van FVD over: we staan voor drie grote uitdagingen, zei ze.
1. Cultuur maakt ons mens. Schoonheid in alle vormen beleven en zo loskomen uit de dagelijkse realiteit. Maar met de al lang lopende strijd tegen alles wat mooi is door het modernisme in de kunsten en de muziek probeert die kunst ons te vervreemden.
De oikofobe elite (‘angst en afkeer van het eigene’) bant alle oude kunstuitingen en tradities uit. Kunst moet vernieuwend zijn, als het maar niet mooi is, geen natuurlijke schoonheid heeft, is het ‘kunst’. Kunst moet dus géén geborgenheid bieden: kunst moet shockeren.
2. De ‘hoge’ en ‘lage’ cultuur moeten weer met elkaar verbonden worden. We moeten kunst- en cultuureducatie met de historische basis als grondslag van het lesprogramma op basisscholen en middelbare scholen introduceren.
3. De derde uitdaging: laten we onze eigen cultuur niet vervangen door die van de immigranten.
De enorme instroom aan immigranten met een andere cultuur dan de onze, zorgt voor een verwatering van de eigen cultuur. Allerlei facetten van traditionele en oude cultuur worden verwijderd omdat die als ‘kwetsend’ kunnen worden ervaren.
We moeten immigranten juist inwijden in onze eigen cultuur. In de schilder- en beeldhouwkunst heeft het naakt ook een esthetische waarde die niet verborgen moet worden. Kunstonderwijs kan integratie bevorderen en conflicten voorkomen.
Ik wil eraan toevoegen dat dit ook voor architectuur opgaat. Ook moderne architectuur en stedenbouw werken zeer vervreemdend.
Haar hele toespraak:
http://politiek.tpo.nl/2017/01/14/drie-grote-uitdagingen-cultuurbeleid/
 
Politiek wordt weer 'leuk'. Dat is niet het doel maar wel een verademing sinds we Pim Fortuyn kwijt zijn. Verder is FvD in mijn ogen ook nog steeds de beste optie op om te stemmen in maart.

Charmante en humoristische Theo Hiddema pakt de hele zaal in bij congres Forum voor Democratie


http://www.dagelijksestandaard.nl/2...aal-in-bij-vergadering-forum-voor-democratie/

Baudet heeft het goed door en durft dat ook te verwoorden en dat doet hij heel wat fatsoenlijker + beter onderbouwd dan zijn blonde collega Geert Wilders.
Thierry Baudet verklaart de elite de oorlog: “We worden aangevallen door degenen die ons zouden moeten beschermen”

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...oor-degenen-die-ons-zouden-moeten-beschermen/
 
Ik zal eerlijk zijn; toen ik het filmpje startte dacht ik; pff wat een bal en wat een duur taalgebruik, vreselijk.
Maar ik moet zeggen, wat hij zegt is toch wel echt wat we nodig hebben.
 
Muis, Thierry weet goed hoe hij kan overkomen. Er is al vaker tegen hem gezegd dat hij de taal van "jan de arbeider" of "de gewone man" zou moeten spreken. Maar dat werkt ook niet. Baudet niet, eigenlijk niemand moet zichzelf anders voordoen dat hoe hij is /hoe je zelf bent.

Hiddema, geweldige man, met zijn "nummer 2" en "nummer 1". Ja, dat was precies wat ik ook dacht; er is een conferencier aan hem verloren gegaan. Maar dat krijgen we dus nu wel in de Tweede Kamer te horen. In de zaal was het denk ik nog beter dan op een filmpje.
 
Morgen maar eens kijken of ik zo binnen kam lopen bij het gemeentehuis voor een ondersteuning verklaring of dat je een afspraak moet maken.


https://forumvoordemocratie.nl/partij
 
Binc,
Je kunt beter vooraf een afspraak maken - het hangt wel af van het betreffende gemeentehuis hoe ze dat regelen. Waar ik woon zijn ze er nogal streng op.
Je moet bij de afdeling Burgerzaken zijn. Identiteitsbewijs (paspoort) meebrengen. Aan het loket het formulier invullen - met je officiële naam, zoals die in je paspoort staat. De ambtenaar vult ook een en ander in en zet er een mooie stempel op. Wij kregen ook nog een kopie van het paspoort mee. Die kun je meegeven aan de coördinator van je kieskring.
Succes!
 
Dan zal ik morgen eerst maar bellen. Dacht dat je bij burgerzaken zo binnen kan lopen.
Maar om te voorkomen dat ik voor niks kom toch maar bellen dan.
 
Goed om te horen dat er volgens Hiddema een massale overloop plaatsvindt vanuit de PVV naar FvD!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan