Dat snap ik en onderschrijf ik ook, maar het gaat hier niet om wat jij vindt of ik vind. Feit is dat ze geheid de grootste partij gaan worden op 15 maart en dan een coalitie moeten gaan formeren om een kamermeerderheid te krijgen.
De linkse partijen, middenpartijen en de VVD op 'rechts' (over dom rechts gesproken!) zullen naar alle waarschijnlijkheid een 'cordon sanitaire' aanleggen en weigeren met de PVV in een kabinet te gaan zitten, al is het alleen maar om de opmars van populisme in ons land te dwarsbomen.
Dan rest de PVV alleen nog samenwerking te zoeken met rechtse christelijke partijen en andere populisten. Ik verwacht niet dat VNL of Geen Peil iets gaat worden, maar heb goede hoop voor FvD. Hopelijk zal een coalitie van PVV, FvD en de rechtse christelijke partijen voldoende zijn voor een tweederde meerderheid. Dit kan alleen maar als er overwegend rechts zal worden gestemd en links een historische nederlaag gaat lijden, het moet echt een 'landslide' worden voor rechts. 'Slim rechts' zal dan 'dom rechts' een en ander bijleren over hoe een land moet worden bestuurd.
Mike