Verkiezingen 15 maart

@Mike

Het opvoeden van kinderen kan je ook beschouwen als bijdrage aan de samenleving, er wordt alleen niet direct geld aan verdient.

Hoe kijk jij tegen huismoeders aan in relatie tot stemrecht?

BJ
 
Het is mijn stellige overtuiging dat vrouwen pas verantwoordelijkheid gaan ervaren als ze kinderen gaan opvoeden. We zien ook dat vrouwen die wel voor reden vatbaar zijn en conservatief ingesteld zijn MOEDERS zijn die er voor kiezen om niet te werken en thuis hun kinderen op te voeden.

Decennia van linkse indoctrinatie heeft vrouwen wijs weten te maken dat dit het product van 'patriarchale onderdrukking' zou zijn. Het hoort allemaal bij het plan: vrouwen die geen kinderen opvoeden, door ze of niet te baren of door de opvoeding in die cruciale eerste kinderjaren uit te besteden aan surrogaatmoeders in de vorm van 'opvang', kennen geen enkele vorm van verantwoordelijkheid en worden nooit volwassen. Deze vrouwen wordt in onze gynocentrische samenleving maximale macht toegedicht, terwijl ze NUL verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Dit zijn de jonge vrouwen die massaal hun stem hebben gegeven aan leeghoofden als Klaver en Ploumen en deze vrouwen zijn levensgevaarlijk voor mannen en zeer ondermijnend voor de samenleving!

Ik ben dan ook blij met je vraag, want alleen voor huismoeders met kinderen moet een uitzondering gemaakt worden. Dit moet eveneens gezien worden als 'betaald werk', omdat het idd een constructieve bijdrage is aan een gezonde samenleving. In de toxische progressieve samenleving die we hebben ontwikkeld zijn het juist deze verantwoordelijke vrouwen die worden bestempeld als tweederangs burgers, terwijl totaal onverantwoordelijke verwende nesten op alle privileges kunnen rekenen.

Kies je als jonge vrouw toch voor een carriere, dan moeten alle vormen van positieve discriminatie en daarop gebaseerde 'quota' worden afgeschaft, zodat je eerlijk wordt beoordeeld op je kwaliteiten en nut. Je zult dan zien dat het kaf heel snel van het koren wordt gescheiden en vrouwen die zich waarmaken stand weten te houden en vrouwen met een egocentrisch gedragsprobleem heel snel buiten de boot vallen. Voor hen moet het sociale vangnet van een uitkering worden afgeschaft, zodat ze uitsluitend op een man en het moederschap kunnen terugvallen. Vervolgens moet scheiden weer worden bemoeilijkt en een maatschappelijk taboe worden, zodat ze echt iets van hun huwelijk moeten zien te maken.

Mike
 
Ben het eens met oa scheidingen moeilijker maken en 'fulltime moeders' in aanzien laten stijgen. Zelf had ik dit graag eerder geweten. Was ik nooit blijven werken toen de kinderen klein waren. Nu werken jonge moeders vaak 4 dagen per week wat betekent dat hun kinderen voor meer dan 50% van de tijd door anderen worden groot gebracht. Absurd natuurlijk. Half overspannen oma's die bij nacht en ontij inspringen en vaak zelf de mantelzorg voor hun ouders erbij hebben of zelf nog een baan ernaast doen.
We zijn helemaal doorgeschoten. Het huwelijk is een wegwepartikel geworden en ja je moet ervoor werken om het goed te houden.
 
Overigens zag ik dat Robbet Dijkgraaf op de bilderberglijst van 2014 staat. Hij werd door Thierry genoemd als gedroomde minister.

Verder zijn natuurlijk Pechtold, Neelie Kroes en Rutte vaste aanwezigen net als Klaas Knot en veel linkse politici.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Belgische_en_Nederlandse_deelnemers_van_Bilderbergconferenties

 
Overigens zag ik dat Robbet Dijkgraaf op de bilderberglijst van 2014 staat. Hij werd door Thierry genoemd als gedroomde minister.

Daar was ik al bang voor. Ik vroeg me al af of de naiviteit die ik bij Kees bespeur niet structureel onderdeel uitmaakt van FvD. Al dat slappe gelul over 'positief blijven', 'je niet laten leiden door negativeit' en 'geloven in eigen kracht' maakt dat je voer voor de kat wotdt met al je prachtige intenties. Waakzaamheid en een gezond wantrouwen zijn een vereiste om de infiltranten en intriganten te kunnen ontmaskeren en bloot te leggen!

Mike
 
Ik houd hoop! Op fb werd een pagina uit Thierrys boek geplaatst waarin hij schrijft dat mannen vrouwen gewoon moet pakken en dat verkrachters zeggen dat die vrouwen er best van genieten. Ben ik niet mee eens. Maar dit is geschreven vanuit een personage. Degene die het plaatste zei dat 'dit nu in de TK zit...' De reacties eronder bieden hoop, vrouwen die reageren dat hij wel een punt heeft en dat zijn boek voor zijn carriere als politicus is geschreven.,
 
Ik heb hem zojuist bij WNL op zondag gezien. Je kunt zien dat de druk er nu af is en hij zit er uiterst ontspannen bij en brengt op rustige toon duidelijk zijn punten kort en krachtig naar voren. Toch zal hij de komende tijd nog wel de nodige druk gaan ervaren, er wordt in toenemende mate ingezet op zijn 'racisme' vanwege zijn opmerking over de 'homeopathische verdunning' van de samenleving en zijn 'seksisme' omtrent zijn 'nee is ja' over vrouwen. Beide opmerkingen zijn overigens gewoon waar, het is alleen niet PC om dit hardop uit te spreken.

Mike
 
Ben het niet eens dat als een vrouw nee zegt dat ze ja bedoelt. Die opvatting hangen moslimmannen ook aan tov vrouwen zonder hoofdbedekking en daar zijn veel voorbeelden van hoe het niet moet.
Ik zit nu WNL terug te kijken en vind hem goed overkomen, intelligent, netjes en weet waar hij over praat. Elke vergelijking met Jesse Klaver is ronduit een belediging want die jongen heeft geen inhoud, Als Jesses voorbeeld Obama achter de tralies zit, zal hij helemaal door de mand vallen.
 
Ik heb me trouwens even verdiept in die Sander Philipse die in dat stuk op medium.com Thierry Baudet een 'nazi' noemt, het favoriete stopwoordje van modern links. Welnu, meneer Philipse schrijft ook voor - hoe kon het ook anders? - joop.nl en voor Vice. Over Vice heb ik al eens eerder een en ander aan speurwerk verricht:



Dan Vice News:

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Vice_News#History

Eerst van Fox, later Disney en Hearst. Follow the money, Tuna, je hebt je zojuist weer een beetje ongeloofwaardiger gemaakt.

Dat medium.com is trouwens ook een onderzoekje waard. Het is een Amerikaanse site, opgericht door Ev(an) Williams, een van de medeoprichters van Twitter. Deze meneer Williams is een overtuigd vegetarier en uiteraard is hij links-progressief. Die Sander Philipse schrijft dus uitsluitend voor linkse en uiterst gekleurde media, die niet aan redelijke debatten doen maar rechts-conservatieve meningen en hun verkondigers en aanhangers besmeuren met de gebruikelijke 'buzz words' om ze monddood te maken - je weet wel: racist, seksist, homofoob, antisemiet, islamofoob, xenofoob, etc.:



Mike
 
Ben het niet eens dat als een vrouw nee zegt dat ze ja bedoelt.

En dat is dus typisch vrouwelijk! Het officieel ergens niet mee eens zijn betekent vaak dat je het er stiekem wel mee eens bent. Vrouwen zijn zulke goede leugenaars dat ze zelfs hun eigen leugens als waarheid aannemen. Voel je niet aangesproken, want ik schreef al dat deze onvolwassenheid pas weggaat als vrouwen verantwoordelijkheid zijn gaan voelen voor de opvoeding van hun kinderen. Zo lang ze echter niet deze verantwoordelijkheid hebben ervaren, zijn het notoire bedriegers en is nee wel degelijk ja - zeker als het om seks gaat want dat is het wapen dat ze in de strijd gooien en ook het enige wat daadwerkelijk voor hen werkt.



Die opvatting hangen moslimmannen ook aan tov vrouwen zonder hoofdbedekking en daar zijn veel voorbeelden van hoe het niet moet.

Daar heb ik het niet over en Thierry ook niet. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat verkrachting zo'n beetje de allerergste misdaad is die een man kan begaan naar een vrouw en dat dit elke fatsoensnorm verreweg overschrijdt. Je kunt echter niet ontkennen dat in een versierspel 'playing hard to get' onderdeel uitmaakt van het 'repertoire' van vrouwen. Dat is een andere manier om te zeggen: ik zeg nee, maar ik bedoel ja.

Mike
 
Maar men zal dan zeggen dat verkrachting dan dus niet meer bestaat en dat alles bij het spel hoort. Agressieve onbeheerste mannen kunnen deze stellingname ook misbruiken of niet?

Terwijl een man een opportunistische inschattingsfout kan maken door nee te negeren, en het toch te proberen. Vervolgens kom je achter de ware gevoelens van de dame en is het of een spel geweest om te zien of het wel een echte vent is, óf je bent een hork die mis zat, en je druipt af. Dat laatste is dan wel de echte grens denk ik, anders is het aanranding. Of hoe zien jullie dat?

 
Maar men zal dan zeggen dat verkrachting dan dus niet meer bestaat en dat alles bij het spel hoort. Agressieve onbeheerste mannen kunnen deze stellingname ook misbruiken of niet?

Dat is zeer wel mogelijk. Maar waarom horen we nooit iets over tienermeisjes en jonge vrouwen die VRIJWILLIG seks hebben met mannen en hen er naderhand inluizen door hen te beschuldigen van aanranding of verkrachting? Dat is evengoed misbruik maken van het spel - en mannen worden automatisch niet geloofd, want we zijn nu al zover heen dat mannen automatisch gezien worden als daders en de definitie van 'verkrachting' inmiddels zo gigantisch is opgerekt dat zelfs op de verkeerde manier kijken naar vrouwen of fluiten naar vrouwen of zelfs seks binnen het huwelijk hier al onder vallen!

Mike
 
Er kleeft wel nog meer aan om weer naar de patriarchale samenleving terug te kunnen. De huizenprijzen zijn wat te hoog voor één inkomen nog.

Ook zou ik het stemrecht beperken voor ambtenaren, aangezien dat apparaat zich in stand houdt ver voorbij het nodige. Zodra er iets nodig is voor de samenleving en je door de samenleving betaald gaat worden moet je accepteren dat je op dat moment geen stemrecht hebt. Of gaat dat te ver? Ik vraag mij af: Is er ooit krimp geweest in het overheidsapparaat sinds de oorlog? En welk percentage van de betaalde banen zijn er inmiddels (semi)overheidsbanen?

Who will bite the hand that feeds them?
 
Met vriendelijke groet,
Nationale Bond voor Overheidszaken
https://ejbron.wordpress.com/2017/03/19/collectieve-aangifte-tegen-cordon-sanitair-pvv/
 
Ronald Plasterk steekt PvdA-kiezer dolk in rug: ‘Kamerleden moeten overlopen naar GroenLinks-fractie’
Sociaal-democratie in paniekmodus



http://politiek.tpo.nl/2017/03/19/ronald-plasterk-steekt-pvda-kiezer-dolk-rug-kamerleden-moeten-zich-groenlinks-aansluiten/

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.107
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan