Verkiezingen 15 maart

Ik zin nu op manieren om dit te combineren met mijn onderwijstalenten en heb dus wel oren naar die zomerschool van Thierry!

Dit past ook wel bij je Mike. je hebt hier al megakennis over, dus go for it....

Je kunt dan lezingen hierover organiseren. Ik zal zeker komen.

Dorothé

 
Ja gek hoor van van Muiswinkel. Hij kwam tijdens de olympische spelen in 2008 wel op voor de Falun Gong beoefenaars, Tibetanen en huischristenen die door de CCP in China keihard vervolgd worden. Hij was één van de weinigen die er wel wat aan deed op TV. Toen was ik echt trots op hem.

Maar over Thierry, stel hij wordt president, een nachtmerriescenario voor links: Is er dan gevaar voor de mensenrechten van welke minderheid dan ook? Krijgt extreem rechts dan voet aan de grond? Dat lijkt me toch sterk? De banden van extreem links zijn veel sterker met de linkse partijen, dan de banden van extreem-rechts met FvD (if any?). Misschien dat ze het "cultuur en eigen waarden beschermen", onder de noemer nationalisme als een gevaar zien? Daar zou je nog kunnen zeggen dat we onszelf als beter zien dan andere culturen? En dat zou dan moeten leiden tot rassenhaat ofzo? Je mag niet eens trots zijn op je eigen cultuur. (Ik moet dat boek oikofobie eens lezen) Ik probeer het te rijmen maar het lukt me niet. Er waren zelfs surinamers in Amsterdam Zuidoost die op geenstijltv vertelden dat ze op Wilders gingen stemmen. Lijkt me een duidelijk signaal.

Hooguit wordt goed gedrag weer beloond en slecht gedrag weer echt bestraft. Hoe kun je daar tegen zijn?
 
Shan,

Jouw zorg over een evt. heropleving van 'extreem rechts', of zoals ze dit in moderne linkse kringen te pas en te onpas noemen, 'nazi's' en 'fascisten', is volkomen onterecht. In Amerika roepen de relschoppers en naievelingen met roze poesjesmutsen ook 'No KKK! No fascist USA!'. Waar is die KKK dan? Waar zijn de massale bijeenkomsten van 'nazi's' en negeropstropende menigtes? Waar waren de massale demonstraties van rechts-extremisten toen Obama werd beedigd in 2008 en 2012?

Laat je niets wijs maken, op een enkele kaalkoppige domme skinhead na die vergeten is dat de jaren '80 allang voorbij zijn bestaan ze gewoonweg niet meer. het is zoiets als af en toe nog zo'n sukkel voorbij horen rijden in de stad met van die superbassige gabber-house, die hebben ook niet door dat de nineties al geweest zijn. Al die BS over 'alt right' is opgeklopte hype van links, de werkelijke fascisten en extremisten!

Mike
 
Mooi gezegd, er is helemaal geen extreem-rechts, dat was eigenlijk ook mijn punt, dat is zo surrealistisch. Maar extreem-links is er wel en dat moet groter worden van Erik van Muiswinkel, ah van de VARA en Joop....

Jammer vind ik het.
 
Op het NOS Journaal vanochtend:

Anne Fleur moet onderduiken, alleen maar omdat ze Baudet 'Wilders in schaapskleren' heeft genoemd.

O ja, en ze heeft ook getweet dat er 500 srenen naar Wilders moeten worden gegooid en Wilders gaat hier aangifte tegen doen. Maar die Tweet was maar een grapje.

Mike
 
Anne Fleur Dekker is helemaal niet ondergedoken, terwijl Geert Wilders wel noodgedwongen al 12,5 jaar beveiligd moet worden dankzij bedreigingen van links-radicalen en moslimradicalen:

http://liefdevoorholland.com/annefleurdekker3/

Mike
 
Nu snap je precies waarom ik Thierry Baudet steun:



Arrogant of niet, Baudet hekelt naar eigen zeggen de Hollandse bescheidenheid en steekt zijn nek liever ver boven het maaiveld uit. Mensen als Baudet passen misschien gewoon niet genoeg bij de kleingeestigheid en conformeringsdrang van Nederland. We mogen nog steeds vrezen voor het lot van kleurrijke, onafhankelijk denkende figuren in een domein waar grijze muizen en copycats de dienst uitmaken. Middelmaat blijft vaak hangen in middelmaat omdat het allergisch is voor wat het ontbeert.



http://politiek.tpo.nl/2017/03/28/mensen-als-thierry-baudet-passen-niet-bij-kleingeestigheid-en-conformeringsdrang-van-nederland/

Mike
 
Als Thierry Baudet kritiek levert op muziekkunst is dit nu ook al 'nazistisch':

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...at-thierry-baudets-muzieksmaak-nazistisch-is/
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/muzikant_vindt_baudets_kunstkr.html

Eigenlijk is alles wat hij doet en zegt 'nazistisch'. Wie het nl. niet eens is met extreem links is per definitie een 'nazi'. Deze verwende nesten zijn van een generatie die geen enkel historisch benul hebben en dus ook totaal niet weten waar nazi's werkelijk voor stonden. Misschien goed om ze eens een weekje aan zo'n regime te onderwerpen, zodat ze naderhand blij zijn met een type als Thierry!

Mike
 
Het is frappant hoe Anne Fleur en sympathisanten nu blijven hameren op het in de context zien van Anne Fleur's uitspraak m.b.t. het stenen gooien op Wilders.

NU ineens de CONTEXT van belang, terwijl extreem links verkeerd geciteerde quotes en uitspraken zonder context, en allerlei insinuaties hierop gebruikt om diegenen met ander gedachtegoed te demoniseren. De hypocrisie.

Minstens zo gevaarlijk is het herhaaldelijk oproepen van Anne Fleur om taarten met menstruatiebloed en wat al niet meer richting Baudet te gooien, gezien het verleden rond Fortuyn. Ze heeft op twitter meerdere malen hiertoe opgeroepen en haar volgers verzocht om in de gaten te houden waar Baudet in de openbaarheid treed.

 
Precies. De context van Baudets woorden doen er niet toe. Iedereen kan immers toch zien dat hij een 'fascist' is? Context is alleen maar belangrijk voor 'goedmensen'.

Mike
 
En meteen kon Thierry Baudet rekenen op een uitbrander van due Marokkaanse muts van een Arib, die zelf nauwelijks Nederlands fatsoenlijk kan uitspreken:

http://politiek.tpo.nl/2017/03/28/khadija-arib-kapittelt-thierry-baudet-latijn-begint/

Mike
 
Hier de beelden van Baudet in de Kamer vandaag:



Hier Arib met een verwijzing naar het Latijnse intro van Baudets betoog:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.071
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan