S
sprout
Guest
Volgens Marianne Thieme is een oproep tot geweld vrijheid van meningsuiting.
Linkse gekkies op twitter verdraaien de feiten weer, sympathisanten van Anne Fleur betuigen hun steun.
De oproep om een taart (met poep, klots, menstruatiebloed en wat al niet meer) richting Baudet te gooien staat ineens gelijk aan kritiek hebben op Baudet.
Volgens links: een oproep tot geweld = kritiek.
Naar links artikel, lees ook de reacties van extreem links onder het artikel:
[29.03.2017]
Het historische besef van Jeroen Pauw
Peter Breedveld
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/het-historische-besef-van-jeroen-pauw.html
Quote artikel:
Anne Fleur Dekker heeft het geweldig gedaan in Pauw. Zij is de winnaar, Pauw is een ongelofelijke loser. Wijst Dekker hem op een paar feiten, zegt-ie: “O, gaan we kommaneuken?” Wat een intens nare, hypocriete man. Wat een intens naar, hypocriet land is dit. Een racist die seksueel geweld propageert de Kamer in kiezen en een jonge mondige vrouw verketteren en bedreigen, vanwege Pim Fortuyn.
Fuck Pim Fortuyn.
Anne Fleur zei: "Ik zeg ik wil, niet ik ga, wie gaat er met me mee"
Peter Breedveld praat een oproep tot geweld goed.
Weer eens duidelijk dat links niet over feiten spreekt maar over emotie, namelijk "Wat een intens nare, hypocriete man" en vervolgens weer in de slachtofferrol "een jonge mondige vrouw verketteren en bedreigen" en eindigen met een sneer naar Fortuyn en nabestaanden.
Linkse gekkies op twitter verdraaien de feiten weer, sympathisanten van Anne Fleur betuigen hun steun.
De oproep om een taart (met poep, klots, menstruatiebloed en wat al niet meer) richting Baudet te gooien staat ineens gelijk aan kritiek hebben op Baudet.
Volgens links: een oproep tot geweld = kritiek.
Naar links artikel, lees ook de reacties van extreem links onder het artikel:
[29.03.2017]
Het historische besef van Jeroen Pauw
Peter Breedveld
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/het-historische-besef-van-jeroen-pauw.html
Quote artikel:
Anne Fleur Dekker heeft het geweldig gedaan in Pauw. Zij is de winnaar, Pauw is een ongelofelijke loser. Wijst Dekker hem op een paar feiten, zegt-ie: “O, gaan we kommaneuken?” Wat een intens nare, hypocriete man. Wat een intens naar, hypocriet land is dit. Een racist die seksueel geweld propageert de Kamer in kiezen en een jonge mondige vrouw verketteren en bedreigen, vanwege Pim Fortuyn.
Fuck Pim Fortuyn.
Anne Fleur zei: "Ik zeg ik wil, niet ik ga, wie gaat er met me mee"
Peter Breedveld praat een oproep tot geweld goed.
Weer eens duidelijk dat links niet over feiten spreekt maar over emotie, namelijk "Wat een intens nare, hypocriete man" en vervolgens weer in de slachtofferrol "een jonge mondige vrouw verketteren en bedreigen" en eindigen met een sneer naar Fortuyn en nabestaanden.