Verkiezingen 15 maart

Wat is Erik van Muiswinkel toch een smakeloze vent.

Neemt het op voor Anne Fleur, want ze had gezegd "ik wil een taart gooien" en niet dat ze het ook daadwerkelijk ging doen. Een taart gooien is een oproep tot geweld Erik.

Anne Fleur's tweet "Stenen gooien naar Wilders" is krankzinnig, wat heeft Wilders te maken met een willekeurige vrouw die stenen naar een moskee wil gooien? Niets! Bovendien is een persoon anders dan een gebouw.
Bij Pauw zegt Anne Fleur "ten eerst je bent niet verantwoordelijk voor andermans daden". Oh nee Anne Fleur? Waarom haal je Wilders er dan bij als een willekeurige vrouw tweet dat ze stenen naar een moskee wil gooien?

Clash Erik van Muiswinkel & Roderick Veelo over Demonisering Thierry Baudet




Anne Fleur: "Je moet ook iets tegen Baudet doen, ik heb het niet over een taart gooien maar..."
Wat een akelige griet.

?t=4m41s
 
Muiswinkel lijkt wel overspannen. Hij is ontzettend opgefokt, gaat ook volledig in de slachtofferrol zitten. En vindt dat mensen maar moeten snappen dat als hij zegt 'aanvallen' dat het komisch of symbolisch is bedoeld. Mensen die al op t randje zitten met hun haat tegen Thierry hebben maar een klein zetje nodig om die haat om te zetten in agressieve daden en gaan zich echt niet afvragen of dit nu wel of geen grap was. Het kan zomaar als een vonk in een kruitvat werken.
De opmerkingen van AFD waren eerst een grap toen weer niet. Ik zie het als een herhaling van project X, je roept iets op social media waarvan je de gevolgen niet kunt overzien. Als je dan niet snapt hoe gevaarlijk dat is is er echt iets mis met je. Hypocrisie next level van links.

Ik heb het filmpje van Julien Blanc ook gekeken, ik zou heel wat mannen naar hem op cursus willen sturen! Hij leert ze wat een goede manier is om vrouwen te benaderen, prima met die mannen zou ik goed door één deur kunnen!
Er zijn jonge meiden die miljoenen verdienen aan filmpjes over hoe je je moet opmaken, dat is toch ook bedoeld om mannen te verleiden. De kunst van het verleiden mogen vrouwen wel leren maar mannen niet? Wederom hypocrisie ten top.
En wat dit met Thierry te maken heeft, wat is dat dat hij bij ze los maakt? Of is het dat ze gewoon een nieuw slachtoffer nodig hebben voor hun azijnpisserij? Trouwens jaloezie kan ook een drijfveer zijn. Hij is knap, intelligent en krijgt dingen voor elkaar. Daar zou je best jaloers op kunnen worden toch?
 
Er zijn jonge meiden die miljoenen verdienen aan filmpjes over hoe je je moet opmaken, dat is toch ook bedoeld om mannen te verleiden. De kunst van het verleiden mogen vrouwen wel leren maar mannen niet? Wederom hypocrisie ten top.

Al eens eerder geplaatst maar de moeite waard in dit verband om opnieuw onder de aandacht te brengen:



Mike
 
Zojuist op het NOS-journaal: Nederlanders zijn ontevreden over de politiek. Dan moet je maar anders stemmen, denk ik dan. Typisch iets voor Nederlanders om achteraf te mekkeren omdat ze op het moment dat ze ergens voor hadden kunnen staan natuurlijk weer overal voor vielen. Maar het wordt nog ernstiger: er kwam een man aan het woord die namens het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek) sprak, die het onderzoek hadden uitgevoerd, en hij zei - let op - dat PVV-stemmers pessimisten zijn! Pessimisten of realisten, beste man? Ongelooflijk toch dat dergelijke linkse propaganda openlijk verkondigd mag worden op ONZE staatsomroep? Dit is dus precies de reden waarom Nederland weer een halfbakken compromis gaat krijgen als kabinet!

Mike
 
Extreemlinks is de vijand
'De volgende Volkert vult alvast zijn magazijn teneinde de linkse wil te vervullen'



http://politiek.tpo.nl/2017/03/30/extreemlinks-is-vijand/

Mike
 
Doorgaand op dit thema gaan er in Nederland stemmen op om jongeren al vanaf hun 16e te mogen laten stemmen. Bij onderzoeken daarin is al aangetoond wat dat heeft betekent bij de laatste peilingen. Het stemgedrag van deze jongere doelgroep (veelal ook bij 18-jarigen en ouder overigens) wordt namelijk bepaald door wat zij op dat moment op school (door veelal links georiënteerde docenten) aangeleerd krijgen – een of ander onrealistisch idealisme – of waar zij op dat moment het meeste interesse voor hebben, maar niét wegens rationele overwegingen en/of inzicht in lange termijn belangen.

Meisjes stemden veelal op Klaver (met zijn inhoud-loze, onrealistische roze bril-‘visie’) omdat hij jong en ‘zo knap is’… veel jongens stemden op een partij waar papa ook op stemt en anderen hebben vol overtuiging op een partij gestemd, maar als je ze vroeg waarom, dan bleven zij het antwoord schuldig. En dàt is een groep die in getale veel invloed zou kunnen hebben op de toekomstige Nederland…

Mensen, deze doelgroep zit vol in de puberale fase en is volop bezig met het ontdekken van zichzelf, met jongens of meisjes en met seks, uitgaan, drugs en studie en kunnen veelal helemaal geen weloverwogen stem uitbrengen, gewoon omdat hun hersenen nog niet volgroeid zijn en zij beïnvloed worden door hormonaal gedrag. Overigens valt, mijns inziens, stemmen op iemand met ‘charisma’ in plaats van op iemand met een goed inhoudelijk verhaal en een goed onderbouwde toekomst visie, ook in deze categorie van onbezonnen stemgedrag.

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/31/jeugdige-onbezonnenheid/#more-143693

Mike
 
Trouwens jaloezie kan ook een drijfveer zijn. Hij is knap, intelligent en krijgt dingen voor elkaar. Daar zou je best jaloers op kunnen worden toch?

Daar leg je de vinger op de zere plek bij links. 'Leftists hate achievers'. Het is allemaal begonnen met de arbeidersstrijd tegen de kapitalistische grootverdieners. Het lijkt allemaal zo onrechtvaardig: grootverdiener knijpt arbeiders uit om zichzelf ten koste van hen verder te verrijken. De werkelijkheid: grootverdiener werkt keihard om iets neer te zetten en maakt in de verloning van mensen die onder hem werken een afweging over kosten en baten.

Oorspronkelijk waren er geen vakbonden, zorgverzekeringen en ww-uitkeringen, in die tijd zorgde de werkgever voor de werknemers en was dus verantwoordelijk voor hun huisvesting, gezondheid en welzijn. Kortom, de werkgever was een PATRIARCH die voor het natje en het droogje van zijn werknemers verantwoordelijk was. Het was in het eigen belang van de werkgever om goed voor zijn mensen te zorgen, want alleen dan bind je hen aan je bedrijf. Dit is vergelijkbaar met de positie van de vrouw in een patriarchaal huwelijk, waarbij de man werkt en de vrouw thuis blijft en voor de kinderen zorgt. Niks geen 'afknijping' van arbeiders en 'onderdrukking' van vrouwen dus.

Je hebt echter altijd arbeiders en vrouwen die afgunstig zijn op het succes van mensen die iets presteren, omdat ze zelf deze kwaliteiten niet hebben. We noemen deze mensen: losers. Een ander woord hiervoor is: linkse mensen. Het zijn deze zwakkelingen die 'gelijkheid' zijn gaan eisen, wat in de praktijk betekent: het herverdelen van met noeste arbeid bij elkaar verdiend geld van mensen die iets kunnen naar mensen die niets kunnen en ook niet willen omdat ze dan gratis geld en voorzieningen krijgen. Tegenwoordig noemen we deze mensen: vluchtelingen. Een ander woord hiervoor is: uitkeringstrekkers.

Mijn punt is dat de complete geschiedenis van links zich kenmerkt door succes als vies en fout te zien en succesvolle mensen te verzwakken door hen naar beneden te trekken naar het niveau van onsuccesvolle profiteurs en zwakkelingen. We zien dat nu bijv. terug bij het kabinet van Trump, dat 'het rijkste kabinet ooit' wordt genoemd, wat natuurijk een doodzonde is want stel je voor dat er succesvolle en verstandige mensen aan het roer zouden staan. Dus natuurlijk zijn ze dan afgunstig op iemand als Thierry Baudet die flink aan de weg timmert, elke vorm van prestatiedrang dient te worden afgestraft want 'leftists hate achievers'!

Mike
 
Ik heb het al vaak tegen mensen gezegd : lees Atlas Shrugs van Ayn Rand. Naar mijn idee een werkelijke profetie van wat ons te wachten staat. De succesvolle mensen gaan zich terugtrekken omdat ze niet meer de volle vrucht van hun arbeid, fantasie, visie en creativiteit kunnen genieten. De samenleving verzwakt steeds verder. Je zult het zien, de volgende stap is dat zzp'ers meer belasting moeten gaan betalen, waardoor er weer een extra groep ontstaat waarvoor de kosten/baten analyse nadelig gaat uitpakken, en zij zullen afhankelijk worden van de herverdeling door de sociale 'heilstaat'.
 
Super dat de jongerenbeweging van FvD zo populair is!

Die jaloezie van links op rechts is precies wat de vluchtelingen hierheen drijft. Zij willen hebben wat wij hebben. Dat we dat in ca 60 jaar aan het opbouwen zijn 'macht kein flaus aus' voor hen. Wanneer dringt het door dat ieder die hier hard werkt dat inmiddels niet meer voor zichzelf en zijn gezin doet maar ook voor een groot deel van een andere bevolking. Dan tel ik de bijdragen aan het zieke systeem van de elite nog niet eens mee. Het is toch niet vreemd dat dit een keer moet ophouden?
Ik gun iedereen zijn basisbehoeften maar voor wat hoort wat.
Van de week was het nog actueel: alle hulp die geboden is voor Haïti daar is niets mee gedaan. Een bouwbedrijf hier in de buurt heeft keten gemaakt (moest het personeel op vrije zaterdag om niet niet zodat het bedrijf leuk in de krant kon met hun medemenselijkheid) die keten staan daar nog op het strand te verrotten! Ook een hulpverleenster zei op de radio dat men geen geld op 555 moet storten, het geld voor Haïti is ook nog steeds niet uitgekeerd. Er is toch weer 30 miljoen opgehaald!
 
Kop:



Pauw: ‘Ik had meer empathie moeten tonen’

Nergens in het artikel terug te vinden, deze uitspraak. Wel:



De presentator vindt zijn kritische houding terecht: "Dit is een nieuwsonderwerp met een activiste en fractiemedewerker. Daarbij is een scherp interview verantwoord."

Hier wordt Jeroen Pauw dus woorden in de mond gelegd die hij helemaal niet heeft gezegd!

Mike

 
Doorbreek de angst van het pseudo-deugen, je zet jezelf buiten spel en gooit olie op het vuur. (Ik merk het zelf, ik weet dat ik sta voor iets goeds, maar voor de vorm ga ik een beetje mee in het "deugen").

https://opiniez.com/2017/03/30/__trashed-6/

Het lastige vind ik; Demoniseren is heel makkelijk, mainstream, terwijl waarachtig zijn veel kennis, inzet, lef en doorzettingsvermogen vereist.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.068
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan