Dit is mijn laatste bericht, want ik ben nu echt klaar met je onacceptabel gedrag.
Als het je echt interesseert: Google is your friend. Of misschien kan deheer Baudet je verder inlichten.
Verdiep je er eens in, dan weet je wat de keerzijde is van die eur 17.000 die jij gratis in je schoot geworpen kreeg (volgens het Financieel Dagblad, en die hebben er verstand van, zeggen ze zelf).
Ik kan niet van elke Nederlander verwachten dat ie weet hoe het zit, maar van iemand die bezig is allerlei verbanden te leggen tussen gebeurtenissen in de wereld mag je verwachten dat ie eerst de dingen bij de kop pakt die het dichts bij hem liggen, voordat hij bezig gaat met wat er in de zeventiende eeuw in Oost-Mitochondrië of whatever gebeurde.
Einde bericht.
De Groningers laten al heel lang van zich horen, maar niemand luistert. En weer leg je de verantwoordelijkheid bij de Groningers.
Een paar hints, al bij het begin van de gaswinning (begin jaren 60) waarschuwde Willem Meiborg voor grond-daling, de gasbevingen waren er al in de jaren zeventig (mondelinge overlevering), werden voor het eerst officieel door het KNMI gemeten in 1986, in de jaren negentig trok o.a. Meent van der Sluis aan de bel, maar die is belachelijk gemaakt door de NAM, sindsdien staan vele mensen in Groningen te roepen dat het niet goed gaat, maar de stilte die volgt is weerzinwekkend. De