ik begrijp echt wel dat na drie weken WAP Alexandra :wink: ik geen wonderen kan verwachten.
Ik heb al 25 jaar lang natuurartsen, orthomoleculaire geneeskunde, homeopaat, bioresonantie, acupunctuur etc bezocht, altijd wel resultaat geboekt maar het is nooit echt geweest wat het zou moeten zijn en werd het voor mij uiteindelijk onbetaalbaar.
Ik heb mijn bloedsuikers altijd onder controle weten te houden natuurlijk zijn er uitzonderingen geweest bij stress/ziekte/medicijnen enz. dmv lichte lichaamsbeweging 1/2 uur per dag hield ik mijn bloedsuikers prachtig altijd tussen 4 en 6. Ik had meestal aan 0.20 mg novonorm genoeg. Nu zit ik al aan de 0.70 mg en eigenlijk is dit te weinig, ik wist dat dit ging gebeuren als ik met anders eten zou beginnen en het bracht niet echt stress met zich mee.
Nu begint dit wel op te spelen ja, ik moet volgende maand naar de internist en ik denk dat deze niet echt heel tevreden is. Als ik niet ga bewegen (ik doe rustig aan niet als een gek gaan lopen en fietsen) Kavana dan zijn de resultaten echt veel hoger. Van hoge bloedsuikers word ik erg moe, geen energie etc. daarom alleen al zal het fijn zijn wanneer ze uiteindelijk weer lager uitkomen. Kavana gebruik jij dan niets om een gerecht wat zoeter te maken?
Marijan, ik gebruik al veel minder supplementen, alles wat jij schrijft neem ik al mee in mijn voeding.Ook levertraan met boterolie.Ik gebruikte wel extra vitamine D3 maar had begrepen als ik levertraan gebruik dat ik vitamine d3 weg mag laten maar misschien is alleen de levertraan te weinig?
Ook gebruik ik adrenal ik heb in ernstige mate bijnieruitputting.
Ik zal geduld moeten hebben ik begrijp het echt maar na zoveel jaar ziek (ong 30 jaar) zijn wil ik eindelijk eens een keer echt gaan leven ik denk dat jullie allemaal toch wel begrijpen wat ik bedoel en natuurlijk 30 jaar kan ik niet oplossen in 3 weken ik snap het
Een heel ander onderwerp is mijn ontlastig :?
erg verstopt, ik doe de waterflush, drink lever/gal thee, milde leverreiniging ik heb ergens gelezen dat ik bij ernstige bijnieruitputting alleen de milde mag doen. Maar tot nu toe nog niet veel veranderd, mijn buik is nu opgezet en heb er last van.
En nog een andere vraag mijn zoon gebruikt smorgens en savonds een glaasje sole, ook in de smoothie gaat 1 tl sole, verder gebruik ik het zout bij mijn avondeten, nu heeft hij veel dorst op een dag zegt hij me gisteren en heb ik gelezen dat hij dan zout te veel binnen krijgt klopt dit??stoppen met sole voor hem nu?
en.... sinsds ik op dit forum zit kan ik me nergens anders meer op concentreren niet op tv, een boek, een gesprek zo vol zit mijn hoofd van dit alles, hebben jullie dit ook of gehad??
pffffffffffff stomme vraag misschien?