Urine is altijd goed geweest, nu krijgt mijn zoon een uitslag dat de waarde in de urine wat verhoogd is maar nog niet kan spreken van nierproblemen, kan dit te maken hebben met wap? of adrenal, h202, azijn etc, of te weinig drinken?? Maandag naar de internist en kijken hoe of wat, maar sinds ik op dit forum zit ben ik tegen alles wat met regulier te maken heeft, ben bang dat hij dan weer medicijnen moet gaan slikken wat we niet willen, ik wil zo graag met voeding en zonder medicijnen een ommekeer maken, zo ook met onze diabetes, heb ergens gelezen op het forum dat we eigenlijk moeten stoppen met novo norm, ik zou dit graag willen maar de bloedsuiker in ieder geval van mij zijn nog veel te hoog,novonorm heb ik helaas nodig nu, ik kom echt niet onder de 7,dus als ik nu zou stoppen ben ik bang dat het helemaal verkeerd gaat. Wij hebben allebei modi 3. Als ik een 1/2 lt rauwe melk of een smoothie maak dan zit ik rond de 13, pak ik de helft nog boven de 10,nu eet ik bv. s'morgens 1 beker rauwe melk, levertraan,1/2 el mariadistel, eidooier, kaneel
na ongeveer 2 uur wat kaas met roomboter, s'middags 2 eidooiers met spek, vet, en wat kaas, 150 ml yoghurt met klein beetje slagroom,na ongeveer weer 2 uur kaas met roomboter, s'avonds vlees in veel vet, soms met groente, soms zonder groente met een beetje basmatirijst ong. 30 gr (droog) en daar pak ik dan de helft van.
Ik vind het moeilijk om de juiste balans te vinden tussen vetten, eitwitten, koolhydraten.
Marijan jij schrijft wbt de supplementen ik daar maar snel mee moet stoppen als ze op zijn maar ik lees toch op het forum bv. magnesium, vit b = biergist,vit. B12, adrenal, R-alfa liponzuur, jodium, oxy powder, vit. c, levertraan (kan zijn dat ik iets vergeten ben) dat dit ook heel belangrijk is om te slikken? Ik zou het idd graag uit de voeding willen halen, wat de voeding betreft is alles wat ik eet volgens wap