verzadigd vet binnenkrijgen zonder melkproducten. Hoe ?

Ik ben zo blij met de melkproducten en dat ik ze kan verdragen. Ondanks dat ik avocado's er lekker uit vindt zien heb ik nog geen manier gevonden waarop ik ze ook lust....

 
Alexandra, door yoghurt blenderen is goed te doen hoor. Zo opeten vind ik zelf ook niet smakelijk.

 
Nu ben ik zeker blij dat we niet samen eten, vlees stelen lukt niet, yoghurt lust je niet... :D

 
Dan haak ik af hoor ;)

Hoewel, als ik lees wat voor troep er in etenswaren wordt gestopt, vraag ik me serieus af of we niet ongewild slachtoffer zijn geworden van kanibalisme :|

 
Ik heb niet veel vet, maar wel gerookt, dus gefermenteerd vlees :mrgreen:

 
Quote:
Hoewel, als ik lees wat voor troep er in etenswaren wordt gestopt, vraag ik me serieus af of we niet ongewild slachtoffer zijn geworden van kanibalisme


Daar zit meer waarheid in dan je denkt:

http://gawker.com/5879254/

Mike

 
Walgelijk. En helaas was ik jaren geleden fan van Oreo's.... Ik vind dit zo erg. Aan de andere kant motiveert het me nog meer om junkfood etc. voorgoed te laten staan, wat me al prima lukt!

@Henk: Tijd om de rookoven uit te zetten :mrgreen:

 
Ik zie staan dat Pepsi zegt van niet, maar ze betrekken wel smaakversterkers van Synomex.

En die gebruiken niertjes van geaborteerde foetussen.

@ San, zit er aan te komen

 
Daarom, alleen vlees waarvan ik weet welke koe het is geweest. Of dat ik in ieder geval kan zien wat t is geweest.

Oke Henk, we zoeken allebei een ander slachtoffer, ik wil namelijk wel vet vlees!

 
Alexandra

Gelukkig kan ik vrijdag dan zonder bewaking naar de Beukenhof :D

 
Dat van Pepsi had ik inderdaad gelezen. En ook die troep laat ik al tijden staan. Was al nooit zo'n frisdrank-fanaat. Mijn vriend drinkt nog wel eens cola, ik ga hem dit vertellen, hopelijk laat hij het voorgoed staan.

Hup Henk, je kan het!

 
Dat weet ik niet hoor San of Henk dat kan. Ik ben echt heel erg eng! En levensgevaarlijk als ik honger heb. Alleen heb ik door al dat verzadigde vet zelden tot nooit meer honger. Ik zal voor de zekerheid van te voren nog even wat eten voordat ik vrijdag ga shoppen!

 
Ja hoor, Henk kan dat wel hoor. En gaat me lukken ook. Zeker nu ik tijdje Adrenal slik. Nu het goede moment voor mezelf uitkiezen.

@ Alexandra :D

 
Ik heb inmiddels gelezen dat ghee en ook kaas geen caseïne bevatten. Dus in principe kan dan iedereen kaas en ghee eten ??? ook al heb je een lactose of caseïne intolerantie ?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan