Vetverbranding

Misschien mogelijkheid om het dan maar te mailen? remengoatyahoopuntcom?

Alvast bedankt ja ik heb acrobat reader alleen al omdat ik redelijk veel pdf lees en bekijk.

Nu heb ik het advies gekregen om niet meer te gaan hardlopen, omdat het mijn cortisol alleen maar zal verhogen. Wandelen en bewegen is wel aangeraden. Nu lees ik dat zij wel hardlopen aanraad. Hoe denken jullie hierover?

@Dudink,

Door hardlopen zal inderdaad je cortisol verhogen. Aangezien je schreef dat je overgewicht hebt, is het wellicht voor je gewrichten ook niet zo`n goed idee om langdurig te gaan hardlopen.

Intervaltraining is beter voor het hart. Dus beter stevig wandelen, en af te toe even een sprintje trekken, heb je meer aan dan langdurig te gaan hardlopen.

Neem eens wat vaker de trap in plaats van de lift.

Zwemmen is ook een goede manier van bewegen, maar waar vind je nog schoon water?

Ufo, bedankt. Dan blijf ik lekker stevig lopen met de hond, en een sprintje trekken is ze ook altijd voor in.

Ik moet zeggen dat bij Medemblik het ijsselmeer water erg schoon aan het worden is zeker met een 10 jaar terug. Alleen de temperatuur is altijd even wennen.

@Dudink, Ik zou dan maar uit kijken met die watertemperatuur.

Als je kramp krijgt is het te hopen dat iemand je op tijd uit het water vist...

In ieder geval voordat je over datum bent... :wink:

Ik ben 'De Nieuwe Aarde' van Eckart Tolle nog eens aan het lezen. Het blijft een heel goed boek. Bij aanvang van het hoofdstuk 5 'Het pijnlichaam' staat mooi uitgelegd hoe je stress en negatieve emoties creëert met de gedachten van je ego. En hoe je lichaam voortdurend onder spanning blijft staan als je vervelende situaties uit je leven niet los laat. Dit kunnen dingen van afgelopen dagen of weken zijn, maar ook oude herinneringen die maar door blijven werken.

@ Janse

Als je De Nieuwe Aarde herkenbaar, inzichtgevend en fijn om te lezen vindt, dan kan ik je ook Het Projectiemechanisme aanraden. Dat is ook zo'n boek dat iedereen die wakker wil worden en een harmonieuze relatie met zijn omgeving nastreeft, minstens 1x gelezen zou moeten hebben...

Laten we dan ook "de kracht van het nu" van Tolle maar noemen. Weergaloos boek, dat mijn wereld op zn kop zette zo'n 10 jaar geleden.

Quote:
Ik ben 'De Nieuwe Aarde' van Eckart Tolle nog eens aan het lezen. Het blijft een heel goed boek. Bij aanvang van het hoofdstuk 5 'Het pijnlichaam' staat mooi uitgelegd hoe je stress en negatieve emoties creëert met de gedachten van je ego. En hoe je lichaam voortdurend onder spanning blijft staan als je vervelende situaties uit je leven niet los laat. Dit kunnen dingen van afgelopen dagen of weken zijn, maar ook oude herinneringen die maar door blijven werken.

Dennis, ik haal even een stukje tekst van 8 maanden geleden weer naar voren. Nogmaals bedankt voor deze boekentips. Ik heb nu alle boeken van tolle gelezen en ga binnenkort alweer beginnen aan de 2e keer. Het gebeurt mij niet vaak dat ik boeken voor de tweede keer lees, maar dit zijn echt de gaafste boeken (samen met het boek van WP natuurlijk) die ik ooit heb gelezen. Thanks Dennis!

Evan, bedankt voor de terugkoppeling en de herinnering! Ik heb wat sociale wrijvingen en stress op het werk, dus ik zal dat hoofdstuk nog maar weer eens opzoeken. :-)

'Het projectiemechanisme' ook al gelezen?

hier een artikel van Dr. Mercola:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/06/22/food-pyramid-guide.aspx?e_cid=20130622_DNL_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20130622

hij zegt, zet de voedselpiramide op zijn kop en dan klopt het aardig en gebruik geen fructose.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan