Even een vraagje, ik eet momenteel heel weinig koolhydraten, de laatste dagen zelfs alleen maar uit groente. Nu heb ik ook al een paar keer gelezen over vrouwen die crashen op de intro van GAPS.
Ik eet al langere tijd weinig koolhydraten: geen aardappels, pasta etc. bij het avondeten. geen brood, een tijd lang veel noten.
Sinds een week of 6 denk ik eet ik heel veel volle yoghurt en room. Meestal eet ik s ochtends een kefirsmoothie met een tl honing, wat zuur fruit en groene groente. smiddags eet ik momenteel een beker volle yoghurt, evt met extra room en s avonds ook yoghurt, of groente met een eiwitbron zoals ei, kip, rund, en vaak iets van santen ofzo. Verder veel groente gedurende de dag. Het fruit heb ik de laatste dagen uit de smoothie gelaten.
Eet ik op deze manier te weinig koolhydraten? En is het niet beter om wat gevarieerder te eten? Ik vind yoghurt echt heel lekker op het moment, eet zo 1000-1500 gram per dag, drink sochtends een kleine halve liter kefir.
Ik blijf trouwens ook heel veel trek houden. Ook als ik dus nagenoeg geen koolhydraten eet. Denk de hele dag aan eten.