Virussen bestaan niet?! waar word ik dan ziek van?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik ben er geheel niet van overtuigd dat virussen niet bestaan.

Het argument dat dieren in het wild niet ziek worden kan ook zijn omdat ze een goede gezondheid hebben en de virussen goed zelf kunnen bestrijden.

Het argument dat er er geen plaatje is te vinden als je virus intoetst in google overtuigd mij ook niet. Ik heb "virus elektronenmicroscoop" ingetoetst en krijg diverse plaatjes te zien.

En de vraag die Caveman86 stelt : "waar word ik dan ziek van als ik in de buurt van iemand kom die een virus heeft? " is volgens mij nog steeds niet beantwoord.

 
ik vind het ook raar en kan er ook niet helemaal bij, er is iets wat doorgegeven wordt.

Mijn dochter kreeg afgelopen vrijdag een soort van buikgriep; overgeven en diarree.

mijn vriend 2 dagen later overgeven en diarree

Mijn oudste dochter weer een dag later diarree

mijn vriend wederom maandagnacht overgeven en diarree

ik zelf was maandagavond niet fit maagkrampen

maandagnacht enorm last van zuur wat omhoog kwam, ondanks vele gebruik van sole en appelazijn.

dinsdagochtend de "klos" diarree en maagkrampen

na 2 extra uren slapen en daarna (verplicht)een halve liter kefir, kwart liter melk en extra vit c knapte ik bijzonder snel op, dinsdagavond weer een vol bord eten.

Ik was er weer.

Hoe komt het dat ik ook kreeg wat de anderen kregen?

Hoe komt het dat de ene na de andere het doorgeeft, behalve de jongste tot nog toe.

Op zo'n moment geloof ik ook dat "virussen" niet bestaan, er wordt iets doorgegeven op welke manier dan ook.

In de klas van de jongsten heerst er wat en de 1 na de ander wordt ziek.

 
Wat vaak een 'virus' wordt genoemd is eigenlijk een hele kleine bacterie, ook wel 'nanobacterie' genoemd. Deze zijn ook inderdaad overdraagbaar. Daarnaast is er een categorie niet-bestaande virussen, waarvan dus ook het bestaan nooit is aangetoond en waavan alleen maar wordt AANGENOMEN dat het een virus betreft.

Mike

 
Wat te denken van de ebola epidemie in Guinée Conakry. Er wordt wel degelijk gesproken over het heel gevaarlijke ebola virus, waaraan de besmette mensen vrijwel zeker overlijden.

 
Als het virus niet bestaat, dan is er in ieder geval "iets" dat ook getraceerd kan worden in de mens. En blijkbaar heeft dat "iets" een ander uiterlijk dan bv. het griepvirus of mazelen o.i.d.

 
Volgens mij ben je als natuurvolk of als dier constant in contact met de aarde. Je ligt op de aarde, je loopt op de aarde en je slaapt op de aarde. Daardoor heb je een goed immuunsysteem. De moderne mens heeft geen enkel contact met moeder aarde en heeft ook nog eens last van alle straling.

 
Mers corona virus. Een besmette patiënt in quarantaine in den Haag. Virus of geen virus, dat is de vraag.....................

als virussen niet zouden bestaan.

 
Ik vind de nanobacterietheorie wel geloofwaardig. Al die virussen die aangetoond worden nu daadwerkelijk stukjes beschadigd dna zijn, dan geloof ik er wel in dat nano1 beschadiging x geeft een nano2 beschadiging y. En dan we nu op de x en de y gefixeerd zijn, terwijl het in werkelijkheid nano1 en nano2 zijn.

Wat wel een verschil is dat je lichaam bij bacteriën vaak de temperatuur wil verhogen en bij virussen wil verlagen als bestrijding en dat dat bv ook zo gevaarlijk is aan de BMR-cocktail.

 
hoi Debsy, dat is wondroos.

Er zijn meerdere mensen die het hebben gehad bij wie echt die amputatie niet hoefde plaats te vinden.

We hoeven ons op dit punt niet gek te laten maken.

Met antibiotica kun je de bacterie onderdrukken maar nog niet zo makkelijk blijvend weghouden.

Ik heb de infectie trouwens zelf ook kunnen wegzappen met een zapper van hulda clark destijds: maar dan moet je al wel weten dat het wondroos is: anders kun je niet gericht op de frequentie van de wondroos zappen.

Samen met andere infecties (waaronder gordelroos en andere rozen en herpes) houden ze elkaar in stand en functioneren ze als een veelkoppig monster (quorum sensing heet dat) en je moet dan die andere familie-infecties weghalen wil de wondroos niet terugkomen.

Een naaste van mij had het ook een tijd lang dat hij bij stress die wondroosaanvallen terugkreeg: maar nu is dat gelukkig niet meer zo.

Ik heb net het verhaal gelezen van jouw pdf van iemand die eindigde met die amputatie na de vele misdiagnoses door artsen: die naaste van mij was met die wondroosplek ook naar de dokter gegaan.

Het is niet te geloven hoe slecht artsen diagnoses stellen.

Die naaste van mij werd ook door de huisarts naar huis gestuurd onder het mom van: zal wel niets zijn.

Terwijl hij ook hoge koorts had.

Dit is alweer zo'n teken aan de wand: WORD JE EIGEN DOKTER!!!

Ga op google je eigen plek en symptomen vergelijken met afbeeldingen en verhalen op google.

 
Liever gezond, volgens mij is wondroos echt iets anders dan de vleesetende bacterie hoor! Is ook vrij zeldzaam maar heel heftig.

 
hoi Debsy, dit staat bij de link van wiki geschreven waarnaar je verwees hierboven:
Quote:
In de meeste gevallen wordt uit weefsel dat ingezet wordt voor kweek de Streptococcus pyogenes gekweekt. Deze bacterie is wel bekend onder de naam vleesetende bacterie.


De streptococcus pyogenes is de bacterie van wondroos http://nl.wikipedia.org/wiki/Wondroos

Daar heb ik destijds gericht op gezapt bij iemand met wondroos en toen ging het weg.

De echte vleeseters zijn wat mij betreft lakse of domme artsen die liever amputeren dan voorkomen.

 
Ik hoorde hier gisteren ook van maar maak me geen zorgen......het schijnt dat wanneer je geen contact hebt kamelen of drommedarissen je zo goed als geen risico op besmetting loopt.

Contact met deze beesten zal voorlopig even uitstellen.

ad

 
Nou Ad, die persoon die ik ken die had geen contact met kamelen of drommedarissen en die was ook besmet: dat kan met een kleine insectenbeet al gepiept zijn.

Het gebeurde nadat hij met hooibalen in de weer was geweest.

 
Hallo Ad, nou ja toch sportief van je dat je nog even achter het computerscherm kruipt :wink: Bij jou scheelde het ook niet veel of ze hadden een lichaamsdeel eruit gerukt.

 
Nou eruit gerukt wil ik nuanceren hoor. men was wel degelijk bereidt om te wachten met opereren.Maar ik zal het je zeggen,wanneer de situatie naar mijn mening ook erger werd dan was de blinde darm eruit gegaan. Absoluut.

kwestie van feiten accepteren en het feit is dat een blindedarm ontsteking ervoor kan zorgen dat deze 'knapt'met alle gevolgen van dien.

Ja ik kruip ook achter de PC hoor,en vindt zeker niet dat alles wat niet traditioneel slecht is .Het is maar hoe je ermee omgaat,toch(kleien en punniken doe ik niet hoor).

ad

 
Hallo Ad, ja dat snap ik wel: dat je in het uiterste geval gekozen had voor de verwijdering van je blinde darm. Dan is wel de vraag of men alles in het werk stelt om dat uiterste geval goed in te schatten of te voorkomen. In elk geval is er al iemand op gepromoveerd met de conclusie dat men in 2/3 de van de gevallen de blinde darm te snel eruit haalt bij mensen.

Je hebt het over een traditie: dan is de vraag op welke traditie je doelt: op die van de laatste 85 jaar waarin de synthetische medicijnenziekteindustrie langzaam de natuurgeneeskunde verdreven heeft op universiteiten en in artsenpraktijken http://www4.dr-rath-foundation.org/...edicine Men&start=0&page_nums=1)#=eng of doel je misschien op de traditie van de geneeskunde van de mensheid van de duizenden jaren daarvoor?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan