Virussen bestaan niet?! waar word ik dan ziek van?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Zo wordt AIDS ook niet veroorzaakt door het zogenaamde HIV-virus, maar is het simpelweg een totale ineenstorting van het immuunsysteem, net als kanker. Hier ontbreken de immuunreacties juist, omdat het lichaam door ernstig zuurstoftekort simpelweg te verzwakt is om nog te kunnen ontsteken of koorts op te wekken. Het is niet ondenkbaar dat kanker en AIDS precies hetzelfde zijn, maar dat er twee verschillende termen voor verzonnen zijn, om a) te verhullen dat de huidige ziekte-explosie nog vele malen groter is dan we nu al denken en b) ons zeer bang te maken voor een ‘virale’ ziekte die verbonden is aan de voortplanting, existentiele levensangst dus.

https://www.fatsforum.nl/topic/virussen-bestaan-niet-1/

Mike
 
het ene populaire middel tegen AIDS was dacht ik ook een chemodrug. Maar vanwege de giftigheid wordt het niet bij kanker ingezet
 
vanwege de giftigheid wordt het niet bij kanker ingezet

hoi Naief, nou bij kanker heeft men steevast weinig moeite met de giftigste troep aan mensen voorschrijven. Een kennis van mij onderging een chemokuur en de planten waarop hij plaste die legden het loodje, evenals hijzelf.
 
Je hebt het over de AIDS-remmer AZT. Dit was inderdaad een vorm van chemo die te heftig werd bevonden voor kankerpatienten. Idem dito met Interferon voor hepatitis C-patienten.

Mike
 
In het stuk Virussen bestaan niet schrijf ik het volgende over polio:



Hij legt verder uit dat ziektes helemaal niet worden uitgeroeid door vaccins, maar simpelweg nieuwe namen krijgen. Zo is polio ‘nekkramp’ (meningitis, hersenvliesonsteking) geworden.

Voor wie dit moeilijk vindt om te geloven hier een citaat (door mij vertaald) van niemand minder dan Sally Fallon in de nieuwste Wise Traditions:



Toentertijd [1961, het jaar waarin het Sabin-vaccin werd geintroduceerd] werden de diagnostische criteria voor polio gewijzigd. Voor de introductie van het vaccin moesten patiënten met verlammingsverschijnselen als gevolg van polio vierentwintig uur lang verlammingsverschijnselen vertonen; na de vaccins moesten ze gedurende zestig dagen verlammingsverschijnselen vertonen. Bovendien vielen vóór het poliovaccin hand-voet-mondziekte en aseptische meningitis [nekkramp, hersenvliesontsteking] onder de noemer polio, zonder enig laboratoriumonderzoek, maar na de introductie van het vaccin werden hand-voet-mondziekte en aseptische meningitis losse diagnoses waarvoor bevestiging door laboratoriumonderzoek nodig was. Logisch dus dat het cijfer voor polio leek te dalen.

Sally vermeldt ook de 'complottheorie' dat het vroege Salk-vaccin (tussen 1954 en 1961) besmet was met SV40, een kankerverwekkend virus. Dit wordt overigens door de Amerikaanse gezondheidsautoriteiten wel degelijk toegegeven, maar men staat op het standpunt dat SV40 niet kankerverwekkend zou zijn voor mensen. Yeah, right. :roll:

Sally Fallon vraagt zich tevens af op polio wel veroorzaakt wordt door een 'virus'. Zij wijst in de richting van pesticides, met name DDT. Deze beschadigen het centrale zenuwstelsel. Zoals gezegd, het woord 'virus' betekent 'gifstof'.

Mike
 
Jon Rappoport over de vuile politieke spelletjes die worden gespeeld om de 'consensus' dat AIDS wordt veroorzaakt door het HIV-virus overeind te houden:

https://jonrappoport.wordpress.com/2015/09/14/virus-fakery-my-conversation-with-a-virologist/

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan