Virussen bestaan niet?! waar word ik dan ziek van?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik bedoelde alles mbt het leven. Ik bedoelde dat er veel goede moderne dingen zijn waar ik graag gebruik van maak en het niet verdoem omdat het niet in de lijn ligt met hoe de veere voorvaders leefden.

Ik daag iedereen uit die klaagt over 'de moderne tijd'eens te leven zonder vele voordelen van die moderne tijd,van AtotZ.

ad

 
Hoi Ad, dat staat buiten kijf dat de moderne tijd weer oplossingen heeft, die men eerder niet had. Waarschijnlijk ook omdat de moderne tijd weer problemen met zich meebrengt die zich eerder niet voordeden. Zo ook met de blinde darmontstekingen: tegenwoordig wordt ook overal en nergens maar antibiotica ingestopt of anderszins darmfloradodende toxinen, probiotica eten we onvoldoende en er zitten veel meer schimmelsporen in onze voeding dan ooit tevoren vanwege een landbouw die aan elkaar hangt van de giftige stoffen en gronduitputting.

Wat artsen aangaat wil ik iedereen meegeven dat het belangrijk is dat men beseft dat artsen overwerkt zijn, overspannen, dom gehouden, strak gehouden en meer van dat soort aspecten, waardoor jouw gezondheid als patient gehinderd wordt om voorop te staan. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zegt men.

 
Onderstaand een gedeelte uit het interview (2005) met Dr. Stefan Lanka, viroloog en epidemicus, waarin hij uitlegt dat virussen niet bestaan. Het hele interview gaat over de Vogelgriep en H5N1, inenten en AIDS. Houdt in gedachten dat alles wat Dr. Lanka zegt over H5N1 ook geldt voor H1N1 ofwel de Mexicaanse Griep

Lees het volledige interview...


Waarom wordt er dan nog steeds van ziekteverwekkende virussen gesproken?
Schulmediziner (schoolse, orthodoxe medici, red.) hebben de verlammende, dom houdende en verwoestende angst van ziekteveroorzakende quasi-virussen nodig om hun bestaansgrond te handhaven:

In de eerste plaats om mensen door inenting massaal letsel toe te brengen, zodat ze een klantenkring van chronisch zieken en sukkelende objecten tot stand te brengen die alles met zich laten doen.

In de tweede plaats om maar niet te hoeven toegeven dat ze bij de behandeling van chronische ziekten de plank totaal misslaan en meer mensen om het leven gebracht hebben en nog steeds doden dan alle oorlogen tot nu toe hebben bewerkstelligd. Iedere orthodoxe medicus is zich hiervan bewust, maar slechts weinigen hebben de moed hierover te spreken. Het mag dan ook niemand verbazen dat, in vergelijking tot andere beroepsgroepen, orthodoxe artsen verreweg het hoogste aantal zelfmoorden vertonen.

In de derde plaats hebben die Schulmediziner de verlammende en dom makende angst voor duivelse virussen nodig om hun afkomst als onderdrukkings- en vernietigingsinstrument van het zich profilerende Vaticaan te verheimelijken, die zich opnieuw uit het reactionaire westromeinse leger opwerpt.

De orthodoxe geneeskunde is de belangrijkste steunpilaar voor alle dictaturen en regeringen die zich niet houden aan geschreven recht, grondrechten, mensenrechten; anders gezegd, zich niet onderwerpen aan democratisch gelegitimeerde maatschappelijke overeenkomsten. Dat verklaart ook waarom die orthodoxen werkelijk alles maar kunnen doen en waarom ze aan geen enkele controle worden onderworpen. Als we daar niet iets aan doen gaan we allemaal ten gronde aan die vorm van geneeskunde.


Overdrijft u nu niet een beetje?
Helaas, nee! Iedereen die zijn ogen hiervoor opent zal dat zo zien.

Ivan Illich waarschuwde daar al in 1975 voor in zijn analyse ‘Der Enteignung der Gesundheit’ (‘De onteigening van de gezondheid’, red.).

Goethe beschreef de situatie van de orthodoxe geneeskunde heel treffend in Faust I en laat daarin dokter Faustus toegeven:

Hier was dan de geneeskunde; de patiënten stierven en niemand vroeg wie er genas,
met helse toverkollen zijn wij in deze dalen, deze bergen
meer tekeer gegaan dan de pest, ikzelf heb dat gif aan duizenden gegeven,
zij verwelkten, ik moet ermee leven dat men die schaamteloze moordenaars prijst.

Goethe spreekt hier van orthodoxe medici, de toverkollen, ofwel zij die giftige middelen verstrekken, schaamteloze moordenaars, die ook nu nog geprezen worden.
Hier mag en moet ik ook verwijzen naar onze publicaties, aangezien wij de moderne geneeskunde als eersten de hamvraag hebben gesteld en de bekentenissen gedocumenteerd en van commentaar voorzien hebben.
Op www.klein-klein-aktion.de en www.klein-klein-verlag.de is daarover alle relevante informatie te vinden.


Hoe bent uitgerekend u op dit bedrog van het millennium gestoten?
Ik heb moleculaire biologie gestudeerd.
In mijn studietijd heb ik het eerste virus in de zee, in een alg, aangetoond. Het bewijs hiervan is conform de gangbare procedure in de natuurwetenschappen gepubliceerd in 1990. Het door mij aangetoonde virus vermeerdert zich in de alg, kan die alg verlaten en zich in andere algen van dezelfde soort opnieuw vermeerderen zonder enige negatieve invloed. Dit virus heeft geen enkel verband met welke ziekte dan ook.

In een liter zeewater bevinden zich bijvoorbeeld meer dan 100 miljoen verschillende virussen. Gelukkig hebben gezondheidsautoriteiten en artsen dit nog niet waargenomen, ander zou er al lang een wet zijn die het baden in zee zonder een lichaamsomhullend condoom verbiedt.

Biologische structuren daarentegen die iets negatiefs zouden uitrichten zijn nimmer gezien. Het uitgangspunt voor biologisch leven is het samen leven; de symbiose. Daarin is geen plaats voor vernietiging. Het toeschrijven van oorlog en vernietiging aan het biologische leven is een product van zieke en criminele hersenen.

Tijdens mijn studies hebben ik noch anderen enig bewijs gevonden voor het bestaan van ziekteverwekkende virussen. Later hebben we dit openlijk bekend gemaakt en mensen opgeroepen ook ons niet te geloven, maar zelf te controleren of er ziekteverwekkende virussen bestaan.

Daaruit is de klein-klein-Aktion ontstaan, die autoriteiten op geneeskundig gebied gedurende 5 jaren gevraagd heeft naar bewijzen en uiteindelijk instemming en zekerheid verkreeg dat er geen bewijs bestaat voor het bestaan van ziekteverwekkende virussen, evenmin als voor het nut van vaccinaties. Om deze resultaten onvervalst te kunnen publiceren hebben we drie jaar geleden de klein-klein-Verlag (uitgeverij, red.) opgericht.


Welke virussen bestaan er dan eigenlijk wel en wat doen ze?
Structuren die kunnen worden aangeduid als virussen zijn in veel bacterie-achtigen aangetroffen en in eenvoudige levensvormen die overeenkomsten vertonen met bacteriën. Het zijn zelfstandig gebleven elementen van het samen leven door verschillende soorten cellen in een gemeenschappelijk celtype. Dit wordt aangeduid als een symbiose, een endosymbiose, die zich gedurende het proces van samengaan van verschillende celsoorten en structuren ontstaan is, waaruit het bestaande celtype tot stand is gekomen waaruit mensen, dieren en planten bestaan.

Zoals de bacteriën in al onze cellen die zuurstof op ons overbrengen, de mitochondriën of de bacteriën in alle planten die zuurstof genereren, de chloroplasten, vormen virussen bestanddelen van cellen.

Heel belangrijk: Virussen zijn bestanddelen van zeer eenvoudige organismen zoals draadalgen, een bepaald soort eencellige chlorella-alg en van heel veel bacteriën. Die virale bestanddelen worden dan aangeduid als phagen. In meer complexe organismen, met name mensen, of in dieren en planten, zijn structuren die zouden kunnen worden aangeduid als virussen nog nooit gezien.

In tegenstelling tot de bacteriën in onze cellen, de mitochondriën, of de bacteriën in elke plant, de chloroplasten, die een cel niet meer kunnen verlaten omdat ze op de stofwisseling van de gemeenschappelijke cel aangewezen zijn, kunnen virussen die cellen verlaten, aangezien ze binnen de cel geen taken van (over)levensbelang vervullen.

Virussen vormen ook bestanddelen van cellen die hun volledige stofwisseling aan de gemeenschappelijke cel overgedragen hebben en daarom de cel kunnen verlaten. Buiten de gemeenschappelijke cel helpen ze andere cellen door de overdracht van bouwstoffen en energie. Niemand heeft ooit iets andere waargenomen.

De feitelijke natuurwetenschappelijk bewezen virussen vormen binnen de uiterst complexe processen binnen cellen een ondersteunende en geenszins afbrekende factor.

Ook bij ziektebeelden zijn er feitelijk noch in het getroffen organisme, noch in lichaamsvloeistoffen ooit structuren gezien of geïsoleerd die zouden kunnen worden aangemerkt als virus. De bewering dat er een ziekteverwekkend virus zou bestaan is goedkoop bedrog; een fatale leugen met dramatische consequenties.


U wilt daarmee toch niet zeggen dat het gevaarlijke AIDS-virus ook fictie is?
Niet alleen ik beweer dat het zogenoemde AIDS-virus ‘HIV’ nimmer natuurwetenschappelijk bewezen is te bestaan, maar uitsluitend als bewezen geldt op grond van afspraken. De minister van volksgezondheid (in Duitsland, red.) schreef op 5 januari 2004 aan het parlementslid Rudolf Kraus:
“Uiteraard geldt het Human Immunodeficiency Virus – conform internationale wetenschappelijke consensus – als wetenschappelijk bewezen.”

Tegenwoordig – nadat burgers jarenlang telkens weer de vraag aan nationale gezondheidsautoriteiten hebben gesteld naar het natuurwetenschappelijk bewijs van de zogenoemde ziekteverwekkende virussen – beweren deze niet langer dat zo’n ziekteverwekkend virus in directe zin bewezen is te bestaan.

In een toegevoegde petitieprocedure voor het Duitse parlement schoof het Duitse Bundesgesundheitsministerium (ministerie van gezondheid, red.) alle verantwoording af op het Bundesforschungsministerium (ministerie van wetenschappelijk onderzoek, red.). Dat laatste departement bevindt zich nu in de absurde situatie dat de grondwettelijk vastgelegde vrijheid van wetenschap het de overheid verbiedt wetenschappelijke beweringen te onderzoeken.


Caroline Markolin over het niet bestaan van virussen, inclusief het HIV

http://www.hetbewustepad.nl/index.php?pag_id=54
 
Heather Nova - Virus of the Mind:





"Virus Of The Mind"

While I was watching this talk show the other day
And on it there was this guy
And he was saying "When you let other people tell you what's right
when you leave your instinct and your own truth behind he said
that's a virus of the mind,
that's a virus of the mind"
Well I guess it's kinda like loosing your sight
For a second you think that they might be right
And it feeds the doubts that you have inside
It almost starts to feels like a crime
To follow your own rhythm and rhyme

I'm pretty happy, living in my
My own sweet time, living in my
I'm pretty happy, and I don't need your
Virus of the mind
Your virus of the mind

Well I went to this party thing last night
A lot of people I hadn't seen in a long long time
And they wanted to know about my life
But making me feel like it wasn't quite right
Like "Where's is your kids?" and "Where is you car?"
I said "I don't have either but I have a guitar"
And I ended up feeling like I was a freak
So I found some wine and something to eat
I talked to the dog to pass the time
I told myself "I'm doing just fine"
It's just a virus of the mind

It's just a virus of the mind
I'm pretty happy, living in my
My own sweet time, living in my
Yeah I'm pretty happy, and I don't need your
Virus of the mind
Your virus of the mind

It's in the deep of your soul, it's on the tip of your tongue
It's the feeling you get, when you feel young
It's in the sound of a beat, it's in the base of your spine
It's in your gut reaction, yeah every time
But they tell you what you should have, they tell you who you should be
It's in the pictures and ads and in the magazines
I'm kicking it off like a bug in the breeze
Cause is anyone out there inside me
I say "Is anyone out there inside me?"
I say "Is anyone?"

I'm pretty happy, living in my
My own sweet time, living in my
Yeah I'm pretty happy, and I don't need your
Virus of the mind

I'm pretty happy, living in my
My own sweet time, living in my
Yeah I'm pretty happy, and I don't need your
Virus of the mind
Your virus of the mind

Mike




 
#t=112
The Exploding Autoimmune Epidemic - Dr. Tent - It's Not Autoimmune, you have Viruses via http://www.leefbewust.com/060315.htm

De arts van het filmpje, dr. Tent vertelt een verhaal met veel historische ins en outs, ook rond het ontstaan van de vaccinatiepolitiek tot en met hoe er met microbiologen omgegaan werd in de VS: eerst uitbuiten daarna vermoorden zoals met Mary Sherman is gebeurd maar ook van een affaire tussen een microbiologe en Lee Harvey Oswald, de persoon die officieel president Kennedy zou hebben vermoord.

Literatuur en filmpjes die in dat filmpje worden aangeraden:
- Boek: Dr. Mary's Monkey, Edward T. Haslam
www.doctormarysmonkey.com Interview van 2,5 uur lang
- The Men Who Killed Kennedy - Part 8 - The Love Affair (2003) - Dit gaat over Judith Vary Baker 44 minuten http://judythvarybaker.blogspot.nl/2010/09/why-you-should-not-trust-wikipedia.html
Judith Vary Baker heeft ook een boek geschreven over haar liefdesaffaire met Lee Harvey Oswald: genaamd: "Me & Lee"
- Boek: The Virus and the Vaccine: Debbie Bookchin & Jim Schumacher (2004)
- &list=PLtEdkhE-tQf9x0dK1JuDeYhUeQffE7r7h Lethal injection: the story of vaccination van Clint Richardson 2,5 uur
- In lies we trust: CIA & Bioterrorism

Dr. Tent in het filmpje raadt aan om als je last hebt van virussen in je lichaam om lysine te suppleren en argininerijke voeding te mijden.
Het antivirale dieet is gebaseerd op het mijden van arginine en het verwelkomen van diens tegenhanger lysine (veel mensen met bijv. chronische herpes gebruiken lysine): http://www.sandiegohomeopathy.com/downloads/Lysine_Arginine_Foods.pdf

Er is een artikel van dr. mercola dat gaat over de relatie eten van arginine en kanker: deze relatie loopt mogelijk via de relatie die er is tussen virussen en kanker: http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/11/11/arginine-starvation-diet.aspx

I recommend avoiding chocolate, nuts, peas and wheat -- all foods that contain the amino acid L-arginine that has been found to promote the herpes virus. Luckily the balance of L-arginine is an amino acid called L-Lysine that has been found to suppress the virus.

By eating lysine rich foods like legumes, turkey, fish, chicken, red meat and most veggies - many of my clients have found they can manage and eliminate the herpes viral outbreaks. This is especially important for those who may have genital herpes, an extremely contagious form of herpes that is transmitted through sexual activities.

There are a few great topical products that I also recommend. First, at the first twinge of pain I advise using organic apple cider vinegar to quell the outbreak. Usually this will speed the process and the blister will appear faster and heal faster with topical applications of products like Super Lysine cream and bee propolis.

Adding aloe vera to the diet and used as a topical agent as well helps treat and heal the skin quickly. Topics applications of any kind should take place 4 times a day until the blister completely heals. http://www.healthybeingllc.com/main...viral-diet&catid=24:articles&Itemid=4
 
Virus = gifstof. Via vaccins krijg je lichaamsvreemde gifstoffen rechtstreeks in het bloed toegediend, die een massieve immuunreacrie ontlokken.

Mike
 
Ik had me enige tijd wat meer verdiept in de Germaanse Geneeskunde maar doe zeggen ook dat lyme niet bestaat...
Lyme is alleen geen virus maar een bacterie. Volgens de Germaanse zijn parasieten/parasieten/vlooien/luizen helpers...ik weet nog niet helemaal hoe ik dit kan rijmen.

Heb mijn eigen dochter toch echt ziek zien worden tijdje na een tekenbeet. En aanzienlijk op zien knappen na een aantal behandelingen.
 
ik lees nu in het boek van GAPS dat we allemaal spirocheten in onze darmen hebben, zoals bij lyme genoemd wordt. Ik denk dat juiste voeding enz. het in toom houdt. oa candida schijnt vooral verantwoordelijk te zijn bij lekke darm omdat deze als een van de enige bacterieen zijn die bv. door antibiotica niet worden aangepakt, dus al snel een overbevolking. Vroeger gaven ze bij antibiotica kuur meteen Nystatine om daarmee de candida schimmel in toom te houden.
Candida vreet door de darmwand heen, krijgt soort tentakels, en zo kunnen al die ongewenste beestjes je bloed in.
Dus misschien was de darm van je dochter al niet gezond, misschien is dat een verklaring?
 
hoi Marijan, candida wordt juist aangewakkerd door antibiotica: dit in reactie op deze passage van jou:

candida schijnt vooral verantwoordelijk te zijn bij lekke darm omdat deze als een van de enige bacterieen zijn die bv. door antibiotica niet worden aangepakt

 
Hoi Marijan, het klopt dat haar darmwerking niet optimaal was. Ze had ook vaak plekjes in haar knie en elleboog holtes..

Toen ze 1.5 was liet ik trots aan mijn natuurgeneeskundig therapeut een fotootje zien en die kon aflezen aan haar wangen dat haar darmen niet goed functioneerden. (Ze had een soort bultjes in dr wang ongeveer ter hoogte van haar mondhoeken. ). Ik ben toen ook een aantal keer met haar bij hem geweest.
 
Normaal gesproken zijn micro-organismes inderdaad helpers. De vraag is echter of knutselvarianten uit Amerikaanse militaire labotaria dat ook zijn. Deze worden nl. als biowapens ingezet.

Mike
 
aan Lievergezond:



hoi Marijan, candida wordt juist aangewakkerd door antibiotica: dit in reactie op deze passage van jou:

candida schijnt vooral verantwoordelijk te zijn bij lekke darm omdat deze als een van de enige bacterieen zijn die bv. door antibiotica niet worden aangepakt

dat zei ik toch ook, of heb ik het zo onduidelijk opgeschreven dat het niet overkomt?
Antibiotica zorgt voor schimmelovergroei zoals candida en vroeger gaven ze dan ook Nystatine om dit tegen te gaan.
 
In aanvulling op het eerder gezegde: de spirocheet van de ziekte van lyme heeft zo onnoemelijk veel meer genenmateriaal dan de gemiddelde spirocheet zoals die bijv. van de syphillus. Daar is inderdaad duidelijk mee geknutseld. Er zijn zelfs patenten op. Het is geeneens een geheim.

Debsy, had jij of je dochter ook kwikvullingen? De kwik kan je met de zwangerschap/ borstvoeding hebben doorgegeven. Het verband tussen candida en de aanwezigheid van kwik in het lijf is zeer sterk.
 
Nee geen kwik vullingen, nooit gehad ook.
Maar candida is toch geen lyme?

Tijdens mijn zwangerschap was ik wel doodziek van de bronchitis. Heb toen een antibioticakuur gekregen een maand voordat ze werd geboren.
 
Het is nu officieel - HIV veroorzaakt geen AIDS:

http://yournewswire.com/mainstream-scientific-study-concludes-hiv-does-not-cause-aids/

Logisch, want een niet-bestaand micro-organisme kan nooit verantwoordelijk zijn voor een ziekte. Trouwens, wel-bestaande micro-organismes ook niet, die zijn slechts het symptoom, niet de ziekte!

Mike
 
Wat ik ervan begrijp, naief, is dat er dus niet zoiets als HIV is. Het is beschadigd DNA wat men onder de microscoop vindt. En dat men dat in de jaren '80 (toen die hele hype begon) vooral bij homo's vond was ook nogal logisch. Die lui waren aan de drugs en hadden mede daardoor een zeer zwak immuunsysteem. En dus beschadigd DNA.
 
dat beschadigde dna-verhaal, daar wil ik wel een heel eind in mee gaan, maar dan blijft er wel wat anders over. Namelijk dat iedere keer dezelfde dna-stukjes op dezelfde manier beschadigd worden.
We weten helemaal niet zoveel wat de functie is van de junk-dna. Ik denk dat daar oude kennis o.a., een soort databank, van ons ligt opgeslagen. Maar misschien ook wel reparatieunits.
Ik dacht trouwens dat niet iedere AIDS-patiënt ook HIV heeft. Maar ja AIDS is natuurlijk ook gewoon een verzamelnaam voor aandoeningen (gecrashed immuunsysteem). Waar dus wel heel vaak de vaststelling van HIV aan vooraf gaat. Wat HIV dan precies is, vind ik minder interessant dan de functie ervan. Want waarom komt het zo vaak samen? Is het beschadiging en verdere beschadiging is AIDS of is het wat anders?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.159
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan