Viruswaanzin/Viruswaarheid

Geweldige toespraak van Renate Tillema-Schoon, Psychiater en Psychotherapeute,
https://www.facebook.com/100004825726729/videos/1555449501292559

Mike, ik las net je bericht in dit topic en uiteraard van de week in de Teump topic. Als dit om WR gaat. Het is alleen maar een duidelijk patroon van die loser. WR is heel duidelijk zijn eigen graf aan graven. En elke idioot die achter hem staat of enige vorm van aandacht geeft aan zijn ideologie idem dito. In zijn laatste video doelt ie op het innemen van huizen van mensen met genoeg mensen.
Gelukkig word ie steeds pissiger op zichzelf. Zijn Recente Twitter berichten worden ook steeds meer losse flodders. Burgerfront moet het nu ook al ontgelden lees ik. Mooi toch hoe meer partijen hij openlijk afkraakt hoe minder volgers. Voorlopig een boel bla bla bla op zijn account. Letterlijk. En fuck you en zo. Wanneer mensen hen in zijn ideologie gaan volgen of meegaan is er maar 1 die zich kapot lachen en de burgers precies hebben waar ze hebben willen. Namelijk een oorlog tegen elkaar iplv tegen hun.

Mocht je strijd die je voert iets met hem te maken hebben kun je dat in mijn beleving gerust loslaten. Ik lees namelijk alleen maar wanhoop in zijn toonzetting en oproepen. Laat je er niet in mee sleuren!

Dit weekend heb ik niks meegekregen van enig nieuws. Te druk. Maar hulde aan iedereen die op het Malieveld was. Voorlopig doet VW het beter met zijn volgers dat Woutertje.

Wouter Raatgever en Micha Kat hebben elkaar gevonden, zie deze video:

Ik heb hem helemaal bekeken. Nul bewijs, enkel speculatie.

Willem Engel zou 20.000 euro achterover hebben gedrukt, maar later in de video zegt Micha Kat zelf dat hier (nog) geen bewijs voor is.

Jeroen Pols is geen advocaat en dat is 'bewijs' genoeg dat hij toneel speelt bij die rechtszaken. Dat is heel simpel te verklaren: Micha Kat heeft nl. volkomen gelijk als hij zegt dat advocaten onderdeel uitmaken van het systeem en dat ze uit de Orde van Advocaten gesmeten kunnen worden als ze zich te recalcitrant opstellen. Precies om deze reden is Pols dus vrij jurist en geen advocaat en Micha Kat is slim genoeg om dit te weten.

Om diezelfde reden zoekt Wouter Raatgever samenwerking met de Bond tegen Overheidszaken. Is dit echt of is dit bluf? Raatgever heeft in een eerder stadium nl. ook BOZ meegenomen in zijn beschuldigingen van 'controlled opposition'. Vanwaar die draai ineens? BOZ is een belangrijke partner van Burgerfront. Is WR bezig met een poging om BOZ op te zetten tegen BF?

Maar de belangrijkste vragen zijn nog niet gesteld. Waarom zijn de heren van BOZ geen advocaten maar eveneens juristen? Waarom wordt Viruswaarheid bekritiseerd van het voeren van rechtszaken tegen de staat, het RIVM en YouTube en zoekt WR wel samenwerking met BOZ, wetende dat BOZ ook rechtszaken aanspant tegen de staat? Ik dacht dat dit allemaal kansloos was en verspilling van tijd! En waarom zegt WR dat mensen die aan VW hebben gedoneerd een ADVOCAAT in de hand moeten nemen om hun geld terug te vorderen? Ik dacht dat advocaten per definitie niet deugen!

Over rechtszaken gesproken, Rob Elens wordt geprezen vanwege zijn eenzame verzet tegen de Inspectie van de Gezondheidszorg aangaande het inzetten van HCQ tegen COVID-19. Viruswaarheid zou de HCQ-kaart niet willen uitspelen, maar dit is volledig in tegenspraak met de feiten, aangezien Rob Elens juist aansluiting heeft gevonden bij VW en een strijdbare jurist als Jeroen Pols nu aan zijn zijde heeft! Micha Kat is beduidend intelligenter dan Wouter Raatgever. Hij weet dit echt wel, maar verzwijgt dit dus. De ultieme ontmaskering van de 'argumenten' naar voren gebracht door deze twee heerschappen zal dus plaatsvinden als VW met Rob Elens in de gelederen wel degelijk een rechtszaak aanspant om HCQ in te mogen zetten ter bestrijding van corona.

Dan is er nog de andere kaart die volgens Micha Kat maar niet wordt getrokken door VW, nl. de pedokaart. Hierover heeft Morry Krispijn m.i. zeer zinvolle dingen te vertellen in onderstaande video vanaf 18:00 (ik raad je sowieso aan om de volledige video te bekijken):

Ten slotte nog de observatie dat Micha Kat aan het kirren is als een klein schoolkind door zijn wijsheden te mogen delen met WR en die presentator van Wees de Weerstand. Het is complete zelfbevlekking. Vergelijk dat met de volwassen manier waarop Henk Mutsaers en ik wekelijks onze uitzendingen doen. Ik wil nog wel 1 positief ding zeggen over Micha Kat: hij heeft de zaak rondom Joris Demmink op de kaart gezet en als hij zegt dat hij grondige dossierkennis heeft over andere zaken of personen geloof ik hem meteen. Hij gaat tenminste nog met concrete dingen aan de slag, datzelfde kun je van WR niet zeggen. Uiteindelijk krijgt Morry Krispijn echter gelijk als hij zegt dat ze hun tijd aan het verspillen zijn door constant met VW bezig te zijn, want ze kunnen zich veel beter richten op concrete gevallen van pedofilie en satanisme i.p.v. dit soort negativiteit.

Mike

Micha Kat lijkt helaas compleet doorgeslagen te zijn.

Mijn take op die man is dat hij daadwerkelijk goed heeft willen doen, en daadwerkelijk heeft geprobeerd om zaken aan de kaak te stellen, maar dat de zeer duistere inhoud van de materie hem wel echt over de spreekwoordelijke rand hebben geduwd. Deze man heeft een fikse tik van de molen gekregen en denkt daardoor niet altijd even helder. Dit is precies wat gebeurt als je volledig geconsumeerd wordt door hetgeen je aan het doen bent. Wat ik minder goed kan duiden is dat hij inderdaad wel selectief is geworden in zijn eigen verslaggeving, en tegenwoordig zelf ook schuldig is aan het spindoctoren van verhalen zonder echt gedegen onderzoeksjournalistiek te hebben bedreven.

In Wouter Raatgever zie ik een andere invloed. Bij deze man krijg ik een daadwerkelijke (En ik haat de term) "controlled opposition" gevoel.
Dit door zijn verleden, zijn werkzaamheden als coach voor overheidsinstanties,  maar ook door zijn "subtiele" handelingen om andere actiegroepen waar hij juist verbinding mee zou moeten zoeken, in werkelijkheid juist te dwarsbomen.

Denk aan de FDF actie van 22 Juli. Overduidelijke sabotage wat mij betreft.

Ook zijn kruistocht tegen Viruswaarheid komt op mij meer over als een poging tot afleiding, en traineren van effectiviteit van deze groep. Hij lijkt erop te hopen dat Viruswaarheid mee gaat in zijn poging tot een "Flamewar". Want als Viruswaarheid hier nou tijd in zou steken, en hem maar zo veel mogelijk wil ontkrachten, dan zijn ze in elk geval niet bezig met hun eigenlijke doelstelling. Helaas voor WR echter, lijkt het plannetje volledig te mislukken, en de massa gaat er ook niet in mee.

Dat laatste is uiteraard alleen maar positief.

Hallo, ik had zojuist een post geplaatst, maar zag dat ik in de haast wat tikfouten had gemaakt. Toen ik de post had bewerkt en opgeslagen was hij verdwenen. Hij lijkt te zijn blijven hangen in de back-end.

Waarom voegen ze( WR en Kat) niet ook Martin Vrijland toe? Die blijft ook maar afgeven op Viruswaarheid.

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/demonstratie-1-augustus-malieveld-protest-viruswaanzin-wat-u-echt-even-zou-moeten-weten/

Dan kunnen ze samen een front vormen tegen Viruswaarheid. Ik bedoel dat het kabinet (de Elite) ondertussen gewoon verder gaat met de uitrol vd agenda en dat onze vrijheden beetje bij beetje worden afgenomen is verder helemaal niet zo belangrijk. Neejoh Viruswaarheid is gevaarlijk heel heel gevaarlijk!

Precies dit Sampjes, en dat maakt WR en zijn kliek in mijn ogen ook zeer verdacht.

Zoals in het Engels wordt gezegd: "Actions speak louder than words"

En wat zijn de acties van WR en consorten?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan