Viruswaanzin/Viruswaarheid

Ik wist overigens helemaal niet van deze demo af tegen mondkapjes? Heb ik dan dus gemist. Jammer als er nou 3000 man hadden gestaan denk ik dat de politie niet zoveel zou kunnen doen. Maar ja sweat dreams, de massa slaapt nog steeds erg diep.

Het algoritme van Twitter zet establishment-meningen bovenaan, dit is echter een MINDERHEID die ze een megafoon geven.

Mike

Ik wil graag het volgende aan jullie voorleggen.
Ik ben nooit ziek, ik heb nooit koorts.
Ik ben wel al vele jaren uit de running door factoren die wel met ziek zijn te maken hebben.
Dus ben wel een patientje.
Maar ergens in november/december en februari/maart een paar dagen onwel.
Na die tijd ernstige benauwdheidsklachten dat ik dacht moet ik nu 112 gaan bellen.
Dit fenomeen zie ik terug op vele platforms en is dus niet een slechts persoonlijke ervaring.
Vele mensen met mij constateren hetzelfde.
Wat is hier aan de hand?
Ik ben lid geworden van Corona patiënten met langdurige klachten
https://www.facebook.com/groups/236723204035929/
Dit om te volgen waar kennelijk vele mensen mee te kampen hebben.
Voor mij geldt dat dat ik dit jaar iets heb ervaren wat ik nog nooit heb ervaren.
Heb nachten gehad dat ik dacht moet ik nu 112 bellen?
Dus willen jullie please ook de idiotie zien in kader van iets wat net zo idioot is?
Wordt het verspreid door de lucht?
De vliegtuigstrepen zijn nu anders dan slechts een jaar geleden.

Anna, je bent er ingetuind. Er is helemaal geen dodelijk coronavirus, het bestaat alleen maar in je hoofd. Virus of the mind. Het komt op mij over dat je een persoonlijke crisis doormaakt en stress kan behalve op de darmen, het hoofd en de onderrug ook slaan op de longen en luchtwegen.

We kunnen elkaar de hand schudden, want ik maak sinds vorige week ook een proces door en met mij vele anderen, lees en hoor ik links en rechts. Dit is een tijd van waarheid en ik vind het dan ook geen toeval dat Viruswaanzin vanaf 1 augustus de naam heeft veranderd naar Viruswaarheid. Houd vol, want we gaan naar Virusgerechtigheid! Probeer in de tussentijd je issues op te lossen.

We mogen dan af en toe woorden hebben in de feminisme-topic, maar ik wens je het allerbeste toe. We zullen deze klus nl. samen moeten klaren als gehele mensheid. WWG1WGA!

Mike

We mogen dan af en toe woorden hebben in de feminisme-topic, maar ik wens je het allerbeste toe. We zullen deze klus nl. samen moeten klaren als gehele mensheid. WWG1WGA!

Mike

We agree to dis agree zolang we maar beseffen dat de kleur van ons bloed bij alle mensen het zelfde is !!!

"Officieel geldt" dat COVID-19 geen benauwdheidsklachten geeft tot in een ver gevorderd stadium. Benauwdheid dus zomaar toeschrijven aan het specifieke corona COVID-19 virus is derhalve volgens de officiële medische inzichten niet logisch. Ik weet wel iets anders waar je het benauwd van krijgt: angst. Als je maar lang genoeg angst hebt, gaat het onderhuids, je went er aan en gaat door met je leven, met al die spanning in je lijf. Neemt de angst dan toe, dan heb je dat niet zo snel in de gaten, maar je kan het dan wel benauwd krijgen.

Er bestaat allerlei onzin over vliegtuigstrepen. Let wel: ik zeg niet dat er geen chemtrails zouden bestaan, alleen zie ik wel heel veel onzin over de vliegtuigstrepen. Hoe lang ze blijven hangen is afhankelijk van de temperatuur en de vochtigheidsgraad van de omgeving is. Ook patronen van naast elkaar gelegen strepen zijn simpel verklaarbaar uit lijnvluchten die telkens dezelfde route vliegen en waarbij de vorige streep eenvoudig een stuk is opgeschoven door de wind. Of een vliegtuigspoor een chemtrail is ofwel een condensatiespoor (met fijnstof) kan je alleen gaan onderzoeken door monsters te nemen van de uitlaatgassen achter het vliegende vliegtuig. Verhalen die je op internet vindt zijn heel vaak uit de duim gezogen, mensen gaan er in geloven (en meer dan dat is het ook niet) en dan bouwen ze er hele theorieën omheen die anderen dan weer geloofwaardig in de oren klinken. Het is hetzelfde principe waarmeer angstaanjagerij verspreid wordt.

We agree to dis agree zolang we maar beseffen dat de kleur van ons bloed bij alle mensen het zelfde is !!!
En we smaken allemaal naar kip!

Mike

Voormalig raadsheer van de Hoge Raad Fred Hammerstein publiceerde maandag in NRC Next een opinie over het onlangs tegen Viruswaarheid gewezen vonnis. Hammerstein prijst de rechter en noemt het vonnis “om in te lijsten”. De “schreeuwers” in de samenleving verdienen geen steun.” De rechtspraak heeft volgens hem juist gehandeld en voorkomt met dit vonnis dat dat het gezag van de overheid ondermijnd wordt. Deze rechter toont met zijn mening de teloorgang van de rechterlijke onafhankelijkheid.

https://viruswaarheid.nl/informeren/rechter-hammerstein-over-viruswaarheid-inhoudsloos-geblaat-2/

T0t47uzu5y5coiszue7mi205trocqyi8t.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan