Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Amsterdam - De aangifte tegen voorman Willem Engel van Viruswaarheid wordt uitgebreid. Initiatiefnemer Norbert Dikkeboom, die eerder 22.581 aangiftes verzamelde tegen Engel wegens onder meer opruiing en oplichting, wil dat Engel ook vervolgd wordt voor het dreigen met een ’tribunaal’. Het Openbaar Ministerie begint een onderzoek.
Willem heeft weer een nieuw twitter account:
Ahh, goeie tip Wida, ik zag het inderdaad op de inhoud al, maar vroeg me al af waar ze met de letters in de naam hadden lopen knoeien. Weer wat geleerd! Thanks.Het is een troll-account. Kijk maar naar de anti-Thierry-propaganda.
Ze hebben het slim gedaan, want er is een hoofdletter 'i' gebruikt ter vervanging van de 'L'. Dat zie je op twitter niet, maar ik heb het naar Word gekopieerd en er een ander lettertype van gemaakt. Zo zie het het verschil wel.
Bekijk bijlage 7417
Shit, daar ben ik dan weer ff mooi ingestonkenHet is een troll-account. Kijk maar naar de anti-Thierry-propaganda.
Ze hebben het slim gedaan, want er is een hoofdletter 'i' gebruikt ter vervanging van de 'L'. Dat zie je op twitter niet, maar ik heb het naar Word gekopieerd en er een ander lettertype van gemaakt. Zo zie het het verschil wel.
Bekijk bijlage 7417
Mist een e ookHet is een troll-account. Kijk maar naar de anti-Thierry-propaganda.
Bekijk bijlage 7417
Nee hoor. Dat is de spelling van de naam van zijn dansschool/bedrijf.Mist een e ook