Willem Engel op Facebook
Vandaag heb ik ook aangifte gedaan van bedrog en van toebrengen van ernstig letsel met zelfs in sommige gevallen de dood als gevolg.
De aangifte is tegen de GGD in het algemeen en Andre Rouvoet in het bijzonder. Hij als voorzitter van de GGD GHOR is natuurlijk eind verantwoordelijke van het GGD beleid.
In augustus 2021 sprak de media er nog schande van, mijn oproep om medewerkers te fotograferen bij de prikbussen. Ook na verduidelijking dat het gaat om medewerkers die minderjarige zouden prikken wilde de GGD aangifte doen tegen mij persoonlijk.
https://www.omroepwest.nl/.../ggd-hollands-midden-doet...
De aangifte is er bij mijn weten nooit gekomen, het is namelijk brugerplicht om vast te leggen en aangifte te doen van een strafbaar feit.
Hoe ironisch is dat ik nu zelf aangifte doe tegen deze organisatie voor precies datzelfde feit waar ik voor waarschuwde.
"Artikel 450
1. Voor verrichtingen ter uitvoering van een behandelingsovereenkomst is de toestemming van de patiënt vereist.
2. Indien de patiënt minderjarig is en de leeftijd van twaalf maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, is tevens de toestemming van de ouders die het gezag over hem uitoefenen of van zijn voogd vereist. De verrichting kan evenwel zonder de toestemming van de ouders of de voogd worden uitgevoerd, indien zij kennelijk nodig is teneinde ernstig nadeel voor de patiënt te voorkomen, alsmede indien de patiënt ook na de weigering van de toestemming, de verrichting weloverwogen blijft wensen."
We hebben hier meerdere uitzendingen over gemaakt. Het heeft kennelijk niet mogen baten, want in de mini docu met
Gideon van Meijeren werd er hard bewijs geleverd vsn de overtredingen.
https://www.fvd.nl/undercover-bij-de_ggd-blijf-van-onze... deze is hier te zien.
Wat opvalt als men het LAREB raadpleegt, is dat er van enkele overlijdens de precieze leeftijd niet bekend is. Natuurlijk is dat bijzonder misleidend, want de gevallen zijn in groepen per 10 jaar in gedeeld, dat is dus niet een excuus. Ons vermoeden is dat deze gevallen inderdaad kinderen zijn die door de prik om het leven gekomen zijn. Daar komt nog bij dat door een onderrapportage we deze getallen ong met een factor 10 kunnen vermenigvuldigen.
Ook ernstige bijwerkingen komen zeker voor bij kinderen.
Ik hoop dat de documentaire en deze aangifte bijdragen aan het besef dat het injecteren van kinderen potentieel levensbedreigend is en direct moet stoppen.