Viruswaanzin/Viruswaarheid

Nog niet kunnen vinden op andere kanalen. Dus maar een Fuckbooklinkie:
Willem Engel update 29 december.
https://www.facebook.com/113266477112887/videos/3467052183520927/

Het jaar 2020 is bijna voorbij…. Wat een bewogen jaar is het geweest. Dank Viruswaarheid
&feature=youtu.be

YES!!
Dan kan ik straks ook gewoon terug komen naar NL, zondar dat ze stokjes in de neus van mijn kinderen proppen.

De volhouder wint! Wat een strijders zijn ze van viruswaarheid.
De Staat gaat in hoger beroep. Nou eens zien wat dat gaat opleveren.

Eindelijk dan is https://verbodenjaaroverzicht.nl/ online na de nodige vertraging.
Het eerste deel aanschouwd waar gelukkig ook Jan de Bonte bij aanwezig is.
Minder vind ik de opnames ingezoomed op Willem Engel.
Constant op de achtergrond die vrouw van die oranje bril (Mike indertijd).
Ik voel plaatsvervangende schaamte bij dit soort van opnames.
Hoe dan ook wat ik toen had voorspeld is dus waarheid.
Die twee hebben wat.
Mijn allerbeste wensen alvast voor alle mensen hier en alle medelezers.
Dat 2021 vooral een jaar van waarheid mag worden.

Mijn oordeel over het verboden jaaroverzicht:

De titel beloofde meer dan werd waargemaakt. Ik ben tot iets over de helft gekomen, daarna trok ik het niet meer. Het is het bekende langdradige Weltschmertz-gewauwel waar ik niet zo goed tegen kan. Tegelijkertijd besef ik hoe belangrijk een kanaal als WS is, met al zijn saaiheid en nadruk op 'experts'. Qua kritische opinievorming zit WS tussen de MSM en de echte diehard alternatieve media in. Het geeft voor een kritische/alternatieve normie voldoende tegengeluid om tot nadenken te stemmen, zonder dat het teveel afwijkt van wat men gewend is om te zien op TV, zowel qua inhoud als qua format. Bewustwording verloopt in stappen en ik besef me terdege dat het niet gaat om wat ik er nou per se van vind, maar wat er nodig is om menigeen 'om' te krijgen. Daarom goed dat deze uitzending heeft plaatsgevonden!

Nog even een kritische noot mijnerzijds aangaande de niet gecorrigeerde opmerking dat het parlement met een pennenstreek de grondwet opzij zou kunnen zetten. Dat kan dus niet! De Trias Politica is zodanig opgezet dat de BURGER de zeggenschap heeft en NIET de overheid. Dit is nu exact de reden waarom wij als burgers deze grondrechten hebben. Deze zijn ONVOORWAARDELIJK, het is ONMOGELIJK voor zogeheten 'volksvertegenwoordigers' om deze opzij te zetten! De enige uitzondering hierop is het uitroepen van de noodtoestand op basis van artikel 103 van diezelfde grondwet. Er moet dan sprake zijn van een duidelijke oorlogssituatie, een staat van beleg. Dat is niet het geval en daarom is dit ook niet gebeurd. In de juridische hierarchie staat de grondwet ALTIJD boven parlementaire wetten, een gemiste kans voor Weltschmertz!

Mike

@mike

Waardering en respect. Ik waardeer de oprechtheid in wat je schrijft Mike, de onderbouwing in waar je het mee eens bent en waarom. En ja ook de relativering dat de boodschappen van WS en “de echte diehard alternatieve media” ieder bijdragen aan bewustwording en dat elk wakker (wordend) mens telt. Wakker worden mensen als hun eigen tijd er is. Zelf bewust zijn, accepteren dat het minder snel gaat dan ik zelf zou willen is dan goud waard 😊

Het herinnert mij aan de post van Q

Met strekking: “We fight while you are asleep...” waarin ook die acceptatie doorklinkt.

Dankjewel. Proost 🥂 op the great awakening,

Forum statistieken

Onderwerpen
4.538
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan