Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een duik in de belangenverstrengelingen bij de gezondheidsraad die we niet direct zien maar alles bepalend zijn voor de pandemie waarmee we worden gegijzeld.
Mij hebben berichten bereikt vanuit VSN dat deze partij op omvallen staat sinds de toevoeging van Willem Engel aan de kieslijst. De media heeft WE dusdanig negatief weten te framen dat hij 'radioactief' is geworden en nu een complete smet legt op de hele partij. Binnenin de partij zijn er ook gemengde gevoelens over WE, sommigen vinden dat hij teveel 'complotten' aanhangt. WE zou al gevraagd zijn om zich van de kieslijst terug te trekken, maar hij peinst hier niet over en geeft aan dat hij juist door de partij is gevraagd om zich bij hen aan te sluiten. Dit splijt de partij dusdanig dat we niet raar op moeten kijken als op zeer korte termijn VSN ophoudt te bestaan.
Hij heeft het over Sun Tzu, Art of War! Als Willem Engel geen Q-gast is dan weet ik het niet meer. Ik ga nog nader in op deze legendarische speech, wordt vervolgd...
Viruswaarheid Weekoverzicht #17 van 15-01-2021 met Willem en Jeroen
Over de val van het kabinet, media, PCR-test, vaccins (bewijzen van gentherapie, duizenden haaien gedood), huisartsenbrief VW, demo 17 januari, nieuws uit Dld (o.a. kamp voor quarantaineweigeraars) en wat moties van de linkse 'oppositie'.
Willem Engel toespraak bij VSN over framing
Geweldige speech, dank voor het delen! Mooie diepgang, veel dingen voor mij heel herkenbaar maar voor het eerst dat ik ze van een 'politicus' hoor. Bewonderenswaardig hoe Willem maatschappelijke inzet combineert met persoonlijke ontwikkeling. Ben benieuwd hoe het verder gaat met VSN en Willem...!
Hoe kan het eigenlijk dat viruswaarheid nog niet van youtube is gegooid?
Vroeg ik me ook af. Sommige afleveringen zijn erg moeilijk te vinden, andere staan nu weer gewoon op hun eigen kanaal. Het weekoverzicht staat nu bijv. weer op hun eigen kanaal.