Hebben jullie de zoom van gisteravond gezien? Wat een slappe hap komt er toch van goedbedoelende vrouwtjes in dit land! 'Ik was,een half uur te laat want ik moest eten'. En het komt niet in je op om tegelijkertijd de zoom aan te zetten terwijl je kookt of eet? Wandelen in het bos en 'lichtcirkels' vormen, alternatieve zelfreflectie-sessies, de ene na de andere zweefteef kwam voorbij. Ze kunnen ook allemaal niet met computers om gaan. 'Ik zat te wachten op een link en bleek een oude link te hebben'. Zucht.
Gelukkig kwam Pieter Kuit ook nog voorbij. Hij krijgt wel dingen voor elkaar, heel concreet. Samen met zijn dochter Jade heeft hij nu 80 agenten bereid gevonden om niet alleen te getuigen voor de BPOC maar ook om zich met naam en toenaam bekend te maken. Daarnaast heeft hij het Internationale Gerechtshof bereid gevonden om zich te verdiepen in het werk van de BPOC, wat weer de weg vrijmaakt voor het voordragen van regeringsfunctionarissen als Rutte, De Jonge en Grapperhaus om strafrechtelijk vervolgd te kunnen worden. Kuit geeft aan elke legale weg te zullen bewandelen om deze criminelen ter verantwoording te roepen en alle ongrondwettelijke, vrijheidsberovende maatregelen van tafel te vegen. Heerlijk, een MAN die gewoon concrete actie onderneemt en dingen voor elkaar krijgt!
Mike