Extra uitzending van gisteravond over demonstraties:
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan helemaal niks vinden hoor op zelfzorgcovid over dosering van Ivrmectine. Ook niet op https://ivermectine.nu/.Goede uitzending weer!
Over Bitcoin: helemaal mee eens, wie denkt dat dit de redding is gaat bedrogen uitkomen, incl. sommige forumleden hier.
Ik hoor Willem zeggen dat er een protocol op zelfzorgcovid19.nl staat over het gebruik van Ivermectine. Ik ben me aan het voorbereiden op de demo vandaag in Apeldoorn en kan dit nergens vinden op de site. Kan iemand die wat meer tijd heeft dit voor mij opduiken? Dat zou ik zeer waarderen, ik krijg teveel tegenstrijdige doseringen en ik vertrouw Rob Elens en VW hierin.
Mike
Hij kan als huisarts geen ivermectine voorschrijven voor COVID en je kan het hier niet bij drogist of apotheek verkrijgen dus dat zal de reden zijn dat het niet aangegeven wordt om als profylaxe te nemen lijkt me.Bij Rob Elens zie ik alleen quercetine staan momenteel...
Dr. Zelenko adviseert dit ook als profilaxer
Geen Ivermectine??
Vond hem ook op Bitchute:Willem Engel bij TLAVagabond:
Willem Engel Interview - The Fight For Freedom In The COVID Age & The Battle For Our Very Humanity
Willem Engel Interview - The Fight For Freedom In The COVID Age & The Battle For Our Very Humanity
Joining me today is scientist and activist Willem Engel, here to discuss his ongoing legal efforts to fight back against what many are referring to as 'crimes against humanity' being committed under ...odysee.com