Ik had het kunnen weten, precies dezelfde voor iets meer dan de helft van het geld. Maar bij Ali moet ik minimaal 10 dagen wachten en bij Amazon had ik hem de dag erna en dat is ook veel waard!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb hem ook besteld bij Amazon 17.99 inc verzending. Ben heel erg benieuwdIk had het kunnen weten, precies dezelfde voor iets meer dan de helft van het geld. Maar bij Ali moet ik minimaal 10 dagen wachten en bij Amazon had ik hem de dag erna en dat is ook veel waard!
Mike
Het geel komt van de vitamine C verwacht ikInmiddels de vitamine C douche geprobeerd en wat een genot heerlijke straal ondanks de kleine kop. (Zag dat er ook een XL versie bestond).
Heerlijke geur ook. Bedankt iedereen voor deze tip. Zelfs mijn dochter en vrouw zijn er erg over te spreken
Er blijft alleen geel water van de capsule druppelen uit de kop en blijft ook water in staan maar geen probleem verder, gewoon alvast aanzetten als je er nog niet onder staat. Ook een bad vol laten lopen met dit water is super.
Ja klopt inderdaad. Maar geeft niks toch, kwaad kan het nietHet geel komt van de vitamine C verwacht ik
Geel water heb ik niet gezien. De gele blokken die worden meegeleverd bevatten citroen en de paarse blokken bevatten lavendel. Uit de paarse blokken komt ook geen paars water.
Mike
Volgens mij beide. Ik heb ook.begrepen dat de paarse behalve lavendelgeur ook vit. E bevat.Maar zit de vitamine C nou in die gele capsule eigenlijk of is dat alleen voor de geur?
Kon dat nergens zo snel vinden
Ja dat had ik wel gelezen inderdaad dank je voor de info. Inmiddels de waterfilters voor de kraan ook besteld, hou jullie op de hoogte over hoe het bevalt.Volgens mij beide. Ik heb ook.begrepen dat de paarse behalve lavendelgeur ook vit. E bevat.
Mike
Ja is een goeie tip inderdaadVergeet niet het stickertje met ‘open’ te verwijderen.