Vitamine C douche

Ik had het kunnen weten, precies dezelfde voor iets meer dan de helft van het geld. Maar bij Ali moet ik minimaal 10 dagen wachten en bij Amazon had ik hem de dag erna en dat is ook veel waard!

Mike
 
Al met al niet duur toch?
Ik zit vaak (lang) te zoeken naar bv een supplement en dan komen er ook verschillende prijzen/aanbiedingen te voorschijn. Tijd is geld.
 
Wie van jullie allemaal gaat er ook zo,n douhe bestellen?

Bestel a.u.b. ook 1 voor mij. Ik heb zelf geen mogelijkheden zonder rechtstreekse verbinding met de bank. Betalingen gaan via bankoverschrijving.
Betaal vooruit als je dat wilt. via Prive conversatie?
 
Ik heb hem inmiddels ook (via Ali, 1 week). De douche is heerlijk maar het had nogal wat voeten in aarde om hem in gebruik te nemen.
De oude haak zat te hoog en hij lekte bij het T-stuk. Uiteindelijk nieuwe haak en T-stuk gekocht en de boel lager gemonteerd en toen was het goed! Door dit alles werd het voor mij toch best een dure douche. 🚿
 
  • Wow
Waarderingen: Surv
Inmiddels de vitamine C douche geprobeerd en wat een genot🙏🏻 heerlijke straal ondanks de kleine kop. (Zag dat er ook een XL versie bestond).
Heerlijke geur ook. Bedankt iedereen voor deze tip. Zelfs mijn dochter en vrouw zijn er erg over te spreken👍🏼
Er blijft alleen geel water van de capsule druppelen uit de kop en blijft ook water in staan maar geen probleem verder, gewoon alvast aanzetten als je er nog niet onder staat. Ook een bad vol laten lopen met dit water is super.
 
Inmiddels de vitamine C douche geprobeerd en wat een genot🙏🏻 heerlijke straal ondanks de kleine kop. (Zag dat er ook een XL versie bestond).
Heerlijke geur ook. Bedankt iedereen voor deze tip. Zelfs mijn dochter en vrouw zijn er erg over te spreken👍🏼
Er blijft alleen geel water van de capsule druppelen uit de kop en blijft ook water in staan maar geen probleem verder, gewoon alvast aanzetten als je er nog niet onder staat. Ook een bad vol laten lopen met dit water is super.
Het geel komt van de vitamine C verwacht ik
 
Geel water heb ik niet gezien. De gele blokken die worden meegeleverd bevatten citroen en de paarse blokken bevatten lavendel. Uit de paarse blokken komt ook geen paars water.

Mike
 
Maar zit de vitamine C nou in die gele capsule eigenlijk of is dat alleen voor de geur?
Kon dat nergens zo snel vinden😎
Geel water heb ik niet gezien. De gele blokken die worden meegeleverd bevatten citroen en de paarse blokken bevatten lavendel. Uit de paarse blokken komt ook geen paars water.

Mike
 
Dat is zeker een optie. Ikzelf heb een Kangen-apparaat, maar als ik niet zo'n apparaat had gehad zou ik deze aanschaffen. Ik voorzie wel problemen met die plastic diverter, die zou ik meteen vervangen door een van metaal.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan