hilde
Well-known member
bedoel je die van bol.com van € 83,50, Mike ?Nou, ik vind dit nu al de tip van het jaar. Dit is zo te zien de BESTE die ik ooit heb gezien en ik ga hem dan ook aanschaffen, dank!
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bedoel je die van bol.com van € 83,50, Mike ?Nou, ik vind dit nu al de tip van het jaar. Dit is zo te zien de BESTE die ik ooit heb gezien en ik ga hem dan ook aanschaffen, dank!
Mike
De wetenschappelijk geteste en bewezen Aecodune eco-douchekop zorgt voor een zuivere reiniging door de toename van zuurstof in het water en de filtratie die schadelijke elementen zoals kalk, chloor, lood, tin, aluminium, arsenicum, kwik, ammoniak, cadmium en vrije radicalen met 99% verminderen. Als het niet wetenschappelijk was bewezen had je het denk ik niks gevondenNou, ik vind dit nu al de tip van het jaar. Dit is zo te zien de BESTE die ik ooit heb gezien en ik ga hem dan ook aanschaffen, dank!
Mike
Ga je nu ook langer douchen?Nee hoor. Het was gebaseerd op de toevoeging van ioniserende en ontgiftende mineraalstenen. Dat heb ik niet eerder gehad.
Mike