Vitamine C douche

Weet je wat zo grappig is?
Ik typte vit. C douchekop en meteen kwamen deze douchekoppen tevoorschijn.
Ik verwachtte heel lang te moeten zoeken voor jullie. Niet dus. Ben blij dat jullie blij zijn.
 
Een uur geleden werd de vit. C douche bezorgd. Zojuist heb ik de douchekop op de doucheslang geschroefd en een korte douche genomen. WOW! Het water voelt zeer zacht aan, de straal wordt door microscopisch kleine gaatjes geperst, waardoor de waterdruk wordt verhoogd en het waterverbruik wordt verminderd. De citrusgeur is uiterst subtiel. Ik voel me verfrist en verkwikt en warm van binnen, een aanwinst dit!

Mike
 
Is het gezonde vitamine c om op te nemen via huid? Welke vorm van C zit daar dan in? Fijn dat het je goed doet
 
Nou, ik vind dit nu al de tip van het jaar. Dit is zo te zien de BESTE die ik ooit heb gezien en ik ga hem dan ook aanschaffen, dank!

Mike
De wetenschappelijk geteste en bewezen Aecodune eco-douchekop zorgt voor een zuivere reiniging door de toename van zuurstof in het water en de filtratie die schadelijke elementen zoals kalk, chloor, lood, tin, aluminium, arsenicum, kwik, ammoniak, cadmium en vrije radicalen met 99% verminderen. Als het niet wetenschappelijk was bewezen had je het denk ik niks gevonden:)
 
Nee hoor. Het was gebaseerd op de toevoeging van ioniserende en ontgiftende mineraalstenen. Dat heb ik niet eerder gehad.

Mike
 
Nee, ik heb dit jaar geld teruggekregen van Vitens omdat ik relatief kort douche. Het is wel verleidelijk!

Mike
 
Ook dit zijn mogelijkheden.
Tevens lees ik hier iets over extra magnesium


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan