Vitamine C douche

Eerstdaags zal er wel weer guinoa-meel in de winkels te koop zijn. Gewoon zelf pannekoeken bakken en meegeven i.p.v. een boterham. Hmmmmmm.

 
Mike, ik reageer op je openings post van deze topic. Misschien wel interessant voor je: volgens de info die mij bekend is: veranderd vit C van anti oxidant in een oxidant boven een bepaalde dosis. (Welke ik zo niet uit mijn hoofd weet) bron: boek Forbidden Healing.

 
Hallo mensen, Het viel mij op dat de vloeistof die in de patronen zit een Gel-achtige substantie is. Ik heb een patroon opengemaakt en kreeg het spul er amper uit. Het is een soort kauwgom-achtig geel spul. Ik zou het water zeker niet drinken!

Dit is dus ook de reden waarom de patroon met gewoon ascorbinezuur leegloopt.

 
Ik ben zo enthousiast geworden na het lezen over de vitamine C douche...dat ik het besteld heb! Ik heb zelf last van het herpes-virus en ben erg benieuwd of deze manier van douchen mijn weerstand zal verhogen en de uitbraken zal doen verminderen!

 
Pino,
Quote:
Ik zou het water zeker niet drinken!



Maar als je onder de douche staat 'drink' je het ook, alleen dan via je huid.

Lia

 
klulau,

als de douche niet helpt, zou ik zeker door zoeken in de alternatieve hoek naar een middel om je van het herpes-virus af te helpen.

Hoeveel Vitamine C je in je lichaam/huid krijgt van een douchesessie weet ik niet. maar vermoedelijk niet al te veel. Je kan ook eens denken aan een Vitamine-C creme/gel. Deze kan je zelf maken.

Ook kun je je eens verdiepen in een mega dosis vitamine C. (ik heb geen idee of dat je ervanaf helpt, maar is wel iets wat ik zou onderzoeken).

Het niveau van vitamine C in je bloed wordt door je lichaam scherp gereguleerd op een vast niveau, net zoals je lichaam je temperatuur en PH waarde op een bepaald niveau houdt.

Met de douche zul je daarom naar mijn idee alleen het niveau licht doen stijgen in huid etc. Om het niveau in je bloed te doen stijgen moet je of oraal een megadosis vitamine C nemen. Of vitamine C via infuus binnen krijgen. Zo bereik je o.a.! ook de oxiderende vitamine C werking. Lees dat de vitamine C bacterien en virussen etc weg oxideert. Vandaar dat ze op de IC mensen ook vaak vitamine C via infuus toedienen.

 
Zijn hier nog gebruikers van de Vitamine C-douche?

De mijne is kapot en ik ga geen nieuwe kopen. Ik heb nog wel een patroon liggen en die wil ik graag weggeven aan iemand die hem kan gebruiken. Is er iemand die hem wil hebben?
 
Veel van de URLS doen het niet meer.. ik ben ook op zoek naar een douchekop die chloor filtert.. hoeft niet per see vitamine C douchekop te zijn.
 
Na mijn mislukte experiment met het installeren van een ozongenerator in mijn douche heb ik niet stil gezeten, daar weet Evan alles vanaf! Ik MOET en ik ZAL in zuurstofrijk water douchen! :twisted: Nou, ik heb gezocht en ik heb gevonden! :mrgreen: Wat dachten jullie hiervan?

http://www.showerfiltersuk.co.uk/2/Shower-Filters-UK.html

Ik heb hem besteld en hij is vandaag binnengekomen! Ik heb hem al op mijn koperen doucheslang geschroefd en morgenvroeg (of misschien wel vanavond) ga ik onder een straal water staan die rijk is aan vitamine C!

Vitamine C, zul je je afvragen, is dat niet een ANTI-oxidant? Wie mij volgt weet dat de term 'antioxidant' misleidend is. Lees wat er ik hier over schrijf om mijn logica te begrijpen:

Quote:
Misschien tijd om eens uit te leggen wat een vrije radicaal is. Dit is een losgeslagen molecuul dat uit balans is omdat het een elektron mist, dus geen negatieve lading meer heeft. In zijn honger naar een negatief geladen elektron zal een vrije radicaal de cellen beroven van zuurstof, omdat deze negatief geladen is en dus wel dat elektron heeft. Celveroudering en vorming van littekenweefsel zijn dus het gevolg van zuurstofgebrek op celniveau en dus kunnen vrije radicalen geen oxidatie veroorzaken.

Hoe kom je van vrije radicalen af? Door middel van oxidatie! Door zuurstof toe te voegen hoeft de vrije radicaal zijn elektron niet meer aan de cellen te onttrekken maar wordt dit 'gedoneerd', zoals dit in scheikundige termen genoemd wordt. Het negatieve elektron bindt zich aan het positief geladen proton en het molecuul is weer in balans en daarmee is de vrije radicaal geneutraliseerd. Dit is het magnetisme van Moeder Natuur, waarbij negatief zich aan positief bindt.

Een 'antioxidant' gaat vrije radicalen tegen door een elektron te doneren. Vanuit de foutieve gedachte dat vrije radicalen voor veroudering zorgen door middel van oxidatie (terwijl ze juist cellen beroven van zuurstof en dus oxidatie tegengaan) zijn we op de term 'antioxidant' gekomen. Dat krijg je als een oorlogsmodel loslaat op de geneeskunde. Een 'antioxidant' is in werkelijkheid dus een oxidant, want juist door toevoeging van negatief geladen zuurstof worden vrije radicalen geneutraliseerd. Oxidatie BEVORDERT dus verjonging en gaat littekenweefselvorming TEGEN!


Het beste bewijs dat een 'antioxidant' dus eigenlijk een oxidant is, is vitamine C. Vitamine C staat te boek als een 'antioxidant' maar verandert in je lichaam in... waterstofperoxide (H2O2)! En dat is een OXIDANT! Vanaf morgen sta ik dus elke ochtend te douchen onder water dat in mijn lichaam waterstofperoxide wordt. Zuurstofrijk water dus! EINDELIJK heb ik gevonden wat ik zocht, zonder allerlei ingewikkelde boor- en zaagmethodes met ozongenerators die van peperkoek zijn gemaakt! Gewoon de douchekop erop schroeven en klaar!

En er is nog 1 heel belangrijk ander voordeel verbonden aan douchen met vitamine C: zodra onzuiverheden zoals zware metalen, chloor, fluoride etc. in contact komen met vitamine C worden deze meteen geneutraliseerd! Dat komt omdat de ongewenste stoffen positief geladen zijn en vitamine C negatief geladen is. Net als vitamine C een elektron geeft aan een vrije radicaal, waardoor dit molecuul compleet wordt, zo neutraliseert vitamine C op natuurlijke wijze alles wat je niet in je kraanwater wil hebben! Je snapt natuurlijk wel dat vanaf nu deze douchekop overal mee op vakantie gaat!

Mike

Mike,

Hoe gaat het met dit ding ?
 
Omdat het niet meer bestaat. Latet vond ik nog een Nederlandse leverancier van vot. C douches, maar ook.deze is niet meer actief. Als er nog mensen meelezen die wel nog een verkoper weten in NL, dan houd ik mij zeer aanbevolen!

Mike
 
Ik heb destijds ook zo,n douchekop aangeschaft. Moet ergens verdwaald liggen.
Is dit iets?
https://www.amazon.nl/s?k=douchekop+vitamine+c&adgrpid=1341404830382906&hvadid=83838174411491&hvbmt=bb&hvdev=c&hvlocphy=152128&hvnetw=o&hvqmt=b&hvtargid=kwd-83838286792740:loc-129&hydadcr=20205_2314195&msclkid=8974744af9a914323ad512e0e9269c1c&tag=nltxtbistdde-21&ref=pd_sl_61gifqgt6s_b
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik vind dit nu al de tip van het jaar. Dit is zo te zien de BESTE die ik ooit heb gezien en ik ga hem dan ook aanschaffen, dank!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.153
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan