Vitamine C douche

Zojuist antwoord gekregen op mijn vraag naar die Nederlandse leverancier van vitamine C douchekoppen wat de douchekop kost. De prijs is 79 euro plus 6,25 euro verzendkosten. 1 navulstaaf kost 29 euro excl. verzending. Dan is die Engelse site toch een stuk goedkoper! Op de vraag waarom dit niet op de site staat antwoorden ze:

De site waarop de douchekop vermeld staat is nog geen winkelmodule aan gekoppeld. Dit moet nog gebeuren. De site krijgt ook nog een directere URL. De oude site komt dan te vervallen.

Voor wie de meerprijs niet erg vindt omdat hij/zij geen PayPal-rekening heeft of credit card en dus niet in Engeland kan bestellen is hier nogmaals de link naar de vitamine C-douchekop die BioVion in Zoetermeer verkoopt:

http://biovion.wordpress.com/biovita-vitamine-c-douche-filter/

Voor wie wel in Engeland wil bestellen:

http://www.showerfiltersuk.co.uk/11/Shop.html

De verzendkosten op de site zijn binnen Engeland. Verzending naar Nederland kostte mij GBP 10,15. De douchekop plus 1 extra patroon kost dan dus incl. verzendkosten naar Nederland GBP 51,10. Met de omwisselkoers van vandaag is dat EUR 57,66.

Een losse doos van drie navulpatronen kost bij Showerfilters UK GBP 18,95. Ik heb geen idee wat de meerprijs is voor verzending naar Nederland, dus laat ik voor het gemak de verzendkosten binnen de UK verdubbelen. Dan kosten 3 extra patronen, als je deze los bestelt, bij benadering GBP 25, met de huidige wisselkoers EUR 28,21.

Je kunt ook een douchekop bestellen samen met een doos van 3 patronen voor GBP 59,90. Ik ga ervan uit dat de verzendkosten dan opnieuw GBP 10,15 bedragen. Dan kom je op GBP 70,05, dat is 79,03 in euro's. Tel uit je winst!

Mike

 
Ik verwacht dat het een ascorbic acid variant is die erin zit?

Een 'ons bin zunig' bedenksel, zou je die losse huls niet zelf kunnen vullen met vit c? :)

 
'Pharmaceutical grade vitamin C' inderdaad. Het is zeker een optie om bij Ron Fonteine acerolapoeder te kopen en dat erin te doen, maar ik weet niet zeker of je echt bij het patroon kan komen. Ik ga dat nog verder onderzoeken. Voorlopig heb ik echter niets dan baat bij deze douche, ascorbinezuur of niet!

Mike

 
Ja, ben benieuwd of je die patroon zelf kunt navullen.

Overigens is er op zich niets mis met ascorbic acid, maar wij willen natuurlijk het beste van het beste :)

 
Mike,

Geeft de vit. C douchekop veel water??

Die hier in Nederland verkrijgbaar is gebruikt 20% minder water...dus ik ben bang

dat er dan zo'n piesstraal uitkomt.

Dit laatste kan niet i.v.m. mijn dochter dr haar...die heeft zo'n enorme bos met

krullen..die gaan alleen maar uit de knoop met heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel water.

En...mag ik vragen waarom jij een koperen doucheslang hebt?? Is dat beter?

Vooralsnog ga ik nu heel primitief douchen..gooi een emmer water met vit. C poeder

over me heen..;-))

Dia.

 
Dia,

Jij liever dan ik, ik sta liever onder de douche! :wink:

Hij geeft zeer zeker genoeg water. Niet alleen dat: hij heeft zelfs vier verschillende standen:

- Oxygenating Bubble to soften water

- Massage

- Shower

- Mist spray

http://www.showerfiltersuk.co.uk/10/Vitamin-C-Shower-Head.html

Ik begrijp wel uit het verhaal dat het water zoveel vit. C 'trekt' als nodig is om dit te zuiveren. Dit zou betekenen dat het waterverbruik in Engeland, waar dit ding vandaan komt, groter is dan hier, omdat ons water minder chloor en fluor bevat. Je bespaart dus ook water ermee! Er komt echter voldoende water uit, gewoon een mooie straal. Het schijnt trouwens ook wonderen te doen voor je haar!

Mike

 
haha...nou..die emmer water had wel wat :-))))

samen met vital chi skin brushing van dr. Berkowsky voel ik me weer zo

goed als nieuw.

Ga de firma hier in Nederland bellen of die douche van hun ook 4 standen heeft.

off topic..

Als iemand interresse heeft in die chi skin brushing..ik heb de DVD en ben bereid

m naar iemand toe te sturen..als hij zo verder gestuurd word hebben we er voor

alleen de porto-kosten weer een ontgiftings systeem bij..http://www.naturalhealthscience.com/

Dia.

 
Overigens moet je je bij die 4 standen niet al te veel voorstellen. De fabrieksstand (precies in het midden) is nog altijd de beste, want dat geeft de grootste combinatie van fijne stralen waar jij het over hebt. De andere standen geven meer geconcentreerde waterstralen, waarvan sommige zeer krachtig!

Mijn vriendin bericht sinds vandaag ook over een veel gladdere, zachtere huid!

De reden waarom ik een doucheslang heb van koper is omdat koper een vrouwelijk element is en dat is de informatie die ik graag wil meegeven aan het harde, mannelijke leidingwater. Daarnaast is het een Ormus-element. Voor wie geen flauw idee heeft waar ik het over heb:

http://www.fonteine.com/ormus.html

Mike

 
Gerrit,

Ik heb zo'n patroon bekeken en...(tromroffel)...het is inderdaad aan de bovenkant open te wippen! Zodra een patroon leeg is, ga ik experimenteren met acerolapoeder als natuurlijke vitamine C! Alleen, krijg ik dan ook rood douchewater? :wink:

Mike

 
Ik wou dat ik een bad had, dan kon ik het je vertellen. Ik hoor wel heel enthousiaste verhalen van mensen die dat nu al regelmatig doen. Een ervan is actief op dit forum en dat is Evan.

Mike

 
Die van mij is besteld. Ben zeer benieuwd. Mijn ozongeneratortje bevalt ook nog altijd perfect.

Ozon, h2o2 en vit c komen allemaal op hetzelfde neer, want in je lichaam veranderen ozon en vit c ook in h2o2. En toch denk ik dat ze wel degelijk alle 3 een ander soort werking hebben. Ozon voelt heel anders aan dan h2o2 en vit c is heel zuur, dus zal toch ook wel iets anders met je doen. Ik ben in elk geval heel benieuwd naar mijn vitc douche!

 
Albert,

Het ding is ZALIG, ik wil niet anders meer! Je voelt hem ook heel licht prikken op de huid als je klaar bent met doouchen. Dit ervaar je ook met ozon en waterstofperoxide. Dit is de reden waarom je huid glad en zacht aanvoelt na het douchen, het prikken is de zuurstof die oude, dode huidcellen aan het opruimen is en daarmee reageert.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan