Vitamine C douche

Best wel lekker, heb idee dat het water 'zachter' is en kom er best wel lekker onder vandaan, maar over poosje hoop ik meer ervaringen te hebben. Sowieso een fijn idee dat het water wat eruit komt 'gefilterd' is. Zeker ook straks met de kleine! :)

En jij?

 
Bevalt nog steeds heel goed. Pas het bad vol laten lopen met vitc water en daarna het ozonapparaat erin 8) Mijn vriendin zei pas ook al dat ze zich gelijk helemaal fris voelt en er meer energie door lijkt te krijgen. Heb er zeker geen spijt van deze douche. Ben wel benieuwd of je de filters zelf makkelijk bij kunt vullen. Dan kunnen we nog verder experimenteren met verschillende soorten vit c.

Leuk voor je, Gerrit dat er straks een kleine komt. Wat zal die gezond gaan worden met al die kennis over gezondheid die jij hebt! :D

 
Die mist-stand is zeker interessant! Zorgt voor een negatieve ionen spray, vandaar ook dat geweldige gevoel hierbij.

Meer informatie over de douchekop kun je ook hier nog vinden (plaatje even vergroten door erop te klikken)

 
De miststand vind ik ook heerlijk. Had ook al het idee dat er op deze manier makkelijker water(damp) in de longen komt. Maar dat deze stand ook nog voor extra negatieve ionen zorgt is natuurijk helemaal super! De miststand en de "gewone" stand zijn eigenlijk de enige 2 die ik gebruik.

 
Zo, vanmorgen de douche ontvangen...

vanavond proberen....ben heel benieuwd, bevalt het jullie nog steeds goed ?

 
Ja hoor, prima! Ik heb een soort ritueel ontwikkeld: Eerst begin ik met de normale douchestand, daarna schakel ik over op de miststand en ik eindig met de 'oxygenating bubble', dat is 1 krachtige straal die kennelijk meer zuurstof bevat. Ik voel me telkens supergoed als ik uit die douche kom en mijn huid is het hier 100% mee eens!

Mike

 
Klinkt goed !!!!

ik heb al jaren last van een jeukende hoofdhuid. in het verleden van alles geprobeerd...zonder resultaat. ik verwacht dat de douche ook hierbij een positieve rol gaat spelen

vanavond ontdekken :D

 
Wedden dat dit gaat helpen? Die jeukende hoofdhuid zou een schimmel kunnen zijn. Heb je ook regelmatig last van roos? De hoofdhuid is waarschijnlijk te alkalisch. Het zure water (vit. C is ascorbineZUUR) zal je hoofdhuid en de rest van je huid weer de juiste, licht zurige pH geven. Ik heb al geconstateerd dat dit water zeer effectief is tegen wratten (het HPV-virus) en kalknagels (schimmels).

Mike

 
De eerste twee vitamine C douches inmiddels gehad...

een heerlijke douche en wat me als eerste opvalt is dat mijn haar er heeel zacht van wordt, alsof ik cremespoeling gebruik

verder voelt het ook goed ...en de jeuk....volgens mij nu al minder :D

dus ja...positief

 
Ik heb nog een vraag over de vitamine C douche. Hoe lang doe je ongeveer met zo'n patroon, stel dat je 1x daags onder de douche gaat? En gaat het, zo'n filter zelf bijvullen? 2 Vragen dus.... :D

 
Heb je interesse om ook een vit. C douche te kopen, Rapunzel? Hij zou maar zo wonderen kunnen doen voor je haar en hoofdhuid!

Ik heb nu nog een kwart over en gebruik de douche sinds de eerste post in deze thread, dus nu een maand. Ons gezin bestaat uit 3 personen. Je kunt het patroon zelf bijvullen door heel voorzichtig het plastic 'dekseltje' van het patroon los te wrikken met een pen of zoiets.

Ik zit eraan te denken om, als deze leeg is, er acerolapoeder in te doen. Lekker rood douchewater, lekker douchen in bessensap! :D

Mike

 
Ja, ik heb inderdaad wel interesse, Fatsnotbad! Al weet ik denk ik al hoe die douche hier door mijn man ontvangen wordt. :( En mijn zus heeft ook al interesse. Past het systeem eigenlijk altijd op je bestaande douche slang? Je kunt er ook curcuma indoen, dan heb je een India douche! :idea:

 
Je man kan er weinig bezwaar tegen hebben. Het is een normale douchekop die eenvoudig op je bestaande doucheslang te schroeven is. Het enige verschil met een normale douchekop is dat er vloeibare vit. C uitkomt. Iedereen weet dat vit. C goed en gezond voor je is, dus het moet niet zo moeilijk zijn om hem hiervan te overtuigen, zeker niet nu de 'r' weer in de maand zit!

Ja, een currydouche! Kurkuma is een krachtige kleurstof die zich maar moeilijk laat verwijderen. Straks denkt iedereen nog dat ik geelzucht heb! :mrgreen:

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.143
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan