Vitamine C douche

Het spreekt me bijzonder aan dusssss ga ik zo'n douche aan mijzelf cadeau doen :D

nu alleen nog uitvinden hoe ik met een creditcard een aanschaf doe...geen ervaring

 
Albert,

Je kunt ook een PayPal-rekening openen op www.paypal.nl en daar je gewone bankrekening aan hangen. PayPal stort dan 2 kleine bedragen op je rekening (een paar eurocent) ter verificatie. Deze vul je in en je kunt bestellen en via PayPal betalen!

Mike

 
Mike

dat lijkt me wel een goed idee, kan ik in voorkomende gevallen wat makkelijker bestellen in het buitenland !

 
Hét ideale acht maanden GAPS jubileum kadootje aan mezelf. 8)

 
Ik heb inmiddels de douche besteld, gaat een paar dagen duren omdat ik geen creditcard heb gekoppeld....ben heel benieuwd !!!

 
Ik kan inmiddels melden dat het wonderen doet voor de huid! Ik had altijd altijd droge plekken precies onderaan op de plek waar de bovenarm en onderaan samenkomen (elleboog), bij beide armen. Deze zijn nu mooi zacht en glad aan het worden. Ik had aan de onderkant van mijn linker bovenarm twee wratjes die ik al eerder had weggefikt met 35% H2O2 en toch waren teruggekomen. De plek waar ze zaten is nu mooi zacht en glad aan het worden (ik zie mooie, nieuwe, roze huid). Ik had ook last van kalknagels aan beide voeten. Deze zijn nu hard en stevig aan het worden. We hebben hier te maken met een schimmeldoder eerste klas!

Mike

 
Correct gespeld: 'uittesten' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.

 
Doe het lekker uitproesten onder de vitamine C douche vanavond! Dan kun je ons daarna optelefoneren hoe het geweest is! Mag ik me even verexcuseren vanwege dit taalgebruik? :D

 
Hij bevalt me prima! Het water voelt heerlijk zacht aan en mijn huid nu ook! Ik was mijn handen (en 'smorgens mijn gezicht) al tijden met ozon en dit werkt fantastisch, maar toch voelen mijn handen op dit moment (nog) zachter aan dan normaal. Zoals ik al dacht lijken ozon, h2o2 en vit c toch allemaal op een ander soort manier hun werk te doen.

Ik gebruik nu dus alle 3. Vit c in de douche, ozon in de keuken, drinkwater en in bad en h2o2 door mijn drinkwater, neusspoelingen (netipot) en soms om tanden mee te poetsen. 8)

 
Ja, het zachtste water dat je ooit hebt gevoeld. En geproefd! Zet hem maar eens in die stand waarbij je 1 krachtige straal krijgt, net als uit de kraan en vul maar eens een glas met koud water. Ook heerlijk om te drinken!

Mike

 
Hij is binnen, vanavond dus voor eerst met vit c douchen, ben benieuwd!

Kunnen jullie al zien of de vit c in die staaf (handvat) al minder is geworden?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan