Gif-vrij, het klinkt behoorlijk heftig allemaal, vooral ook hoe de vitamine C deze reactie bij je teweeg brengt en deze keer na enige tijd zelfs niet wegtrekt. Ik begrijp dan ook maar al te goed dat je dan gaat overwegen of aan het twijfelen slaat de vit C (tijdelijk) niet meer te gebruiken.
Als je lever en nieren een mogelijk overbelasting van stoffen die je lichaam kwijt wil niet aankan, dan is de kans groot dat deze het ook via de huid of andere plekken probeert. Ik heb het zelf ook allemaal mee mogen maken en soms nog steeds in gelukkig wel veel mindere mate.
Ook dat je nu dus al overgevoelig bent voor de huidige straling maakt het er niet gemakkelijker op.
Bij het verhogen van mineralen heb ik het voornamelijk over een hogere dosis van o.a. jodium, koper, zink, selenium, magnesium, kalium, boron, mangaan, zwavel. Gezien je klachten en beschreven heftige reactie vind ik het moeilijk om zo in te schatten wat nu voor jou het beste kan zijn. Verwacht in ieder geval niet veel van je huisarts, deze zal denk ik een mogelijke nano vergiftiging nooit ten sprake brengen of erkennen.
Zelf ben ik in het laatste halfjaar stap voor stap enkele adviezen van Tony P. bij mezelf gaan toepassen en deze krijgen naar mijn gevoel een steeds positievere uitwerking. Mocht je de materie over nano interessant vinden, dan is het ook zeker de moeite waard om enkele podcasts van hem te gaan beluisteren of video's te gaan bekijken. Wie weet kan het je op weg helpen naar een betere ontgifting of herstel.
Dat jezelf nooit verkouden bent lijkt me trouwens ook geen goed teken. Ik heb wel begrepen dat nanodeeltjes een hele grote invloed op de werking van je immuun systeem kan hebben.
Ik hoop in ieder geval dat je tot het maken van de juiste beslissingen kan gaan komen.