Astrid interessant wat je schrijft over hoe je de vakanties aanpakt!
Wat een toestand!
Bij mij is het ook zo´n gedoe!
Ik wil zo graag zo primitief mogelijk kamperen, maar het is moeilijk.
Electriciteit is in elk geval toch wel wenselijk.
Mijn probiotica moet gekoeld.
En idd die koelkast en die keuken zeg, bepaald geen luxe, ook op vakantie!
Afgelopen vakantie heb ik elke ochtend zitten sapcentrifugeren in de auto! (om mijn buurkampeerders niet te storen!).
Ik vind de tent toch nog altijd het leukst: slapen op de grond, met de kippen op stok in de openlucht, maar WAT EEN GEDOE.
En dan elke keer dat geren naar het toilet zeg!
Inmiddels plas ik gewoon in plastic flessen in de tent.
Wij willen ook altijd in de uithoek zitten van de camping waar zo min mogelijk mensen komen.
Maar dan betaal je wel met een grotere afstand naar de wc´s!
Ik wilde afgelopen vakantie meestal ineens alleen vlees eten (entrecote) met uien als diner.
In het dorpje waar we zitten zit een biologische slager, meevaller!
Verder niet veel nodig behalve overdag dus sap en bijv. yoghurt.
Ik at wel ook gewoon brood op vakantie, dat doe ik hier ook nog steeds soms.
Tja je moet wat.
Ik had op vakantie ook een handblender mee.
Ik wilde veel chocoladesmoothies maken (cacao, kokosolie, amandelen), maar het kwam er niet echt van.
Veel te veel een gedoe.
Elke keer pakt het anders uit.
De 1 na laatste vakantie bij mij die gaf me heel veel energie.
Ik heb toen nagenoeg niets gedaan op vakantie en ik lag zowat de hele vakantie in en rondom de tent te zappen met allerlei zapapparaten (hulda clark - biowave ).
De afgelopen vakantie had ik al wat meer energie, we gingen brocantes af, ik lag niet te zappen en na de vakantie was ik helemaal uitgeteld toch.
En dan de partners met een nog redelijk intact spijsverteringssysteem (je had het over je vriend ivm pizza´s en ijsjes): mijn vriend heb ik nu bang gemaakt met dat suiker heel slecht is en kanker voedt.
Ineens zegt hij dat hij niet meer zo goed suiker durft te eten.
Terecht natuurlijk!
Toch blijft hij snakken naar drop, maar als iemand niet voor zichzelf leert nadenken wat de echte behoefte is, is het werkelijk hopeloos.